ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین موبایل اندرویدی نوکیا، ارزان تر از آن است که فکر می کنید

همانطور که می دانید کمپانی نوکیا حقوق تجاری خود را برای مدت ده سال به شرکت HMD Global واگذار نموده و حالا قصد دارد به صورت مستقل (خارج از مجموعه مایکروسافت) بازگشتی شکوهمندانه در سال 2017 به ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۲۲ آذر ۱۳۹۵  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید کمپانی نوکیا حقوق تجاری خود را برای مدت ده سال به شرکت HMD Global واگذار نموده و حالا قصد دارد به صورت مستقل (خارج از مجموعه مایکروسافت) بازگشتی شکوهمندانه در سال 2017 به عرصه تلفن های هوشمند داشته باشد.

نخستین مدل از موبایل های اندرویدی نوکیا که در نیمه اول سال 2017 معرفی خواهد شد، D1C نام دارد و پیش تر گفته شد که احتمالاً در دو نسخه مختلف عرضه می شوند که البته فقط از نظر ابعاد و مقدار رم با یکدیگر تفاوت دارند.

حالا برخی از منابع گزارش می دهند مدل ضعیف تر این موبایل که از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080p و 2 گیگابایت رم برخوردار بوده، تنها 150 دلار قیمت دارد.

از طرفی مدل گرانتر هم که 3 گیگابایت رم و نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن مشابه ارائه می کند، فقط 200 دلار قیمت دارد.

سایر مشخصات احتمالی موبایل جدید اندرویدی نوکیا، بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 430 با فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و البته سیستم عامل اندروید 7.0 را بازگو می کنند.

پیش بینی می شود نخستین خانواده تلفن های هوشمند اندرویدی نوکیا با همکاری HMD Global در جریان کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه رونمایی و معرفی گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • just pride

    کاش یه پرچمدار با بدنه ی1100بزنه تا همه بدونن دود از کنده بلند میشه.

  • بیژن

    از زمین خاکی شروع کرده تو این حوزه

  • CATer

    خب مجبوره قیمتو پایین بده یه قسمتی از بازار رو بگیره
    پ نه پ، کامنتای عاشقونه ما رو توی دیجیاتو خونده، احساساتی شده میخواد جبران کنه این محبتمون رو...
    درضمن با همین قیمتم کلی چینیِ گولاخ ریختن تو بازار

  • امیر مرزبان

    کاش دلار ارزون بود ??

  • saeed_ebrahimi

    نوکیای سابق هم همه ی سطوح قیمتی رو در نظر میگرفت. امیدوارم در ادامه هم شاهد همین روند باشیم... دیجیاتو کم کم استیکر نوکیا رو هم باید بذاری!

  • alex

    به نفع مشتری دستش درد نکنه ?

  • Mi Amir

    نوکیا= بهترین دوربین

    • حسن

      زمانی که نوکیا گوشی میداد هیچ چیز واسه مقایسه باهاش نبود

  • حسن

    یه پرچمدار قدرتمند تر هم میداد بد نبود قیمت هم هم سطح دیگران

مطالب پیشنهادی