ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپاد اورجینال آکبند در حراجی
تکنولوژی

حراج یک دستگاه آیپاد نسل اول آکبند به قیمت 200 هزار دلار در eBay

همین چند روز پیش بود که شنیده شد یک دستگاه آیفون نسل اول آکبند به قیمت 22 هزار دلار در حراجی آنلاین eBay به فروش گذاشته شده است. اما قبل از آن که آیفون های اپل ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۲۵ آذر ۱۳۹۵  |  ۱۴:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همین چند روز پیش بود که شنیده شد یک دستگاه آیفون نسل اول آکبند به قیمت 22 هزار دلار در حراجی آنلاین eBay به فروش گذاشته شده است. اما قبل از آن که آیفون های اپل تاریخ موبایل های هوشمند را متحول سازند، این آیپاد بود که صنعت موسیقی را زیر و رو کرد و جاده موفقیت را در پیش پای استیو جابز و همکارانش گشود، پس شاید چندان هم عجیب نباشد که امروز یک دستگاه آیپاد آکبند به قیمت 200 هزار دلار به حراج گذاشته شود.

original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay-4

حافظه داخلی این آیپاد نسل اول خاطره انگیز 5 گیگابایتی بوده و باتری آن تا 10 ساعت پخش موسیقی را تضمین می کند. نمایشگر 2 اینچی تک رنگ آن نیز در طی این سال ها هرگز روشن نشده است.

original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay-3

اما آیا این جعبه باز نشده 200 هزار دلار ارزش دارد؟ به طور حتم عده زیادی مخالف هستند، به خصوص که تا کنون نمونه های مشابهی با قیمت های کمتر در حراجی های مختلف به فروش گذاشته شده است. اما در هر حال همیشه هستند کسانی که برای بزرگداشت خاطرات گذشته حاضر به پرداخت مبالغی هنگفت باشند.

نباید فراموش کرد که موفقیت چشمگیر آیپادها و درآمد بالایی که فروش این محصول به حساب های اپل روانه کرد، به مهندسین این شرکت جسارت لازم را برای طراحی و تولید محصولی انقلابی چون آیفون داد.

original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay-2 original-ipod-in-sealed-box-is-200k-on-ebay-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • majid310

    دیگه الان همه کاربرای اپلو شناختن

  • Rooz5eh

    الان یکی میاد میگه اپل با این قیمت گزاریاش داره خودشو خراب میکنه فقط:))

  • jafariiii bagher

    نوستالژی به حساب میاد
    ولی ارزش این مقدار رو نداره
    البته هستن کسانی که پول به این آشغال بدن

    • Aggressive

      آشغال هیکلت

      • milad sharifkia

        اپل اشغال ساره کلاهبرداره

مطالب پیشنهادی