ال جی از سال آینده باتری موبایل های سامسونگ را تأمین خواهد کرد
به گزارش خبرگزاری چوسان کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد برای اسمارت فون های سال آینده اش از باتری های ساخت «ال جی کمیکال»، بزرگ ترین تولیدکننده محصولات شیمیایی این کشور و زیرمجموعه گروه ال جی ...
به گزارش خبرگزاری چوسان کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد برای اسمارت فون های سال آینده اش از باتری های ساخت «ال جی کمیکال»، بزرگ ترین تولیدکننده محصولات شیمیایی این کشور و زیرمجموعه گروه ال جی استفاده کند، اقدامی که می تواند به دهه ها رابطه تلخ بین این دو ابرقدرت اقتصادی پایان دهد.
این خبرگزاری می گوید پس از به وجود آمدن آتش سوزی های گسترده برای فبلت گلکسی نوت 7 که ریشه در باتری آن داشت، سامسونگ اعلام کرد دیگر از باتری های تولیدی زیرمجموعه خودش یعنی Samsung SDI استفاده نخواهد کرد و از همان زمان با LG وارد گفتگو شد.
یکی از منابع آگاه در این رابطه می گوید دو کمپانی مورد بحث «صحبت های بسیار سازنده ای» داشته اند و اگرچه هنوز توافق نهایی حاصل نشده، اما «به احتمال قریب به یقین، ال جی از نیمه دوم سال آینده تأمین کننده اصلی باتری های موبایل برای سامسونگ خواهد بود.»
یکی دیگر از افراد مطلع صنعت کره جنوبی نیز اعلام کرد احتمال به نتیجه رسیدن این توافق نزدیک به «90 درصد» است.

همان طور که می دانید، فرایند طراحی، تولید و آزمایش باتری برای هر تلفن همراه به حدود 6 ماه زمان نیاز دارد و بنابراین، نزدیک ترین بازه ممکن برای مشاهده باتری های ال جی در محصولات سامسونگ، نیمه دوم سال 2017 خواهد بود. بدین ترتیب قطعاً در گلکسی S8 که در سه ماهه ابتدایی سال آتی میلادی وارد بازار می شود، چنین وضعیتی را شاهد نیستیم.
یکی از مدیران اجرایی سامسونگ اذعان نمود:
ما در گذشته از سر تکبر، اقدام به خرید قطعات از ال جی نمی کردیم. اما اکنون به این نتیجه رسیده ایم که باید احساسات را کنار گذاشت و کسب و کار را در اولویت قرار داد.
در همین رابطه، به نظر می رسد سامسونگ برای خرید پنل های LCD نیز به رقیب خود یعنی «ال جی دیسپلی» روی آورد، زیرا شرکت ژاپنی شارپ اعلام کرده دیگر تمایلی به تأمین قطعات کمپانی کره ای ندارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دیجیاتو چرا نرمافزار دیجیاتو مشکل پیدا کرده صفحات بعدی را لود نمیکنه اینترنت هم 4G هستش از طریق مرورگر هیچ مشکلی ندارد و خیلی سریع لود میشه نمیدونم دوستان به همچین مشکلی برخوردند
سامسونگ به سرعت داره سقوط میکنه بخشهای هارد و لپ تاپ و پرینتر و دوربین و سیستمهای امنیتی خودش رو فروخت و بخش مهمی از بازار گوشی رو هم از دست داد. شرکتهای ژاپنی ۴۰سال در بازار درخشیدند و ۱۰ ساله سقوط کردند شرکت سامسونگ ۱۰سال درخشید و دوساله سقوط کرد
با اینکه خودم فن سامسونگم
از نظر امنیت مطمئنا باتری های الجی بهترن چون تو قضیه نوت مهر بد نامی رو باتری های سامسونگ خورد اما فک نکنم تو فست شارژ یا مدت نگهداری باتری ،باتری های الجی به سامسونگ برسن . این نظر شخصیمه
غول تکنولوژی بلد نیس باتری تولید کنه??
آبروی هرچی غولو برده?
از هواوی یاد بگیر سامی جان چیپستش رو هم خودش میسازه توی بنچمارک هم اول میشه
داداش یکم اطلاعاتتو بالاببر سامسونگ حتی چیپست اپل رو میزنه دیگ چ برسه برای خودش اگه بلدی سرچ کنی بزن تو گوگل اگزینوس میفهمی تازه برو سازنده اسنپ دراگون 835 رو هم ببین کیه بعد حرف بزن جوجو
رضا چرت نگو باو بهترین صفحه نمایش را سوپر آمو ال ای دی دارد چه مشکلی داره چیز نگو باو???????
بهترین کار، شاید LG هم یه فکری واسه Amoled های سامسونگ کنه و یه صحبتی هم واسه اون شه
سامی داداچ یه کار درست کردی بالاخره
سامسونگ حرف نداره همه قطعاتش واسه خودشه .. ولی نباید با الجی همکاری میکرد چون الجی باتری هاش زود خالی میکنه داغ میکنه?
من خودم چند ماهه الجی گرفتم و قبلش سامسونگ داشتم
باید بگم که الجی حرف نداره نه داغ میکنه نه زود باتری خالی میکنه
از حق نگذریم باتری سامسونگ هم خوبه ولی خیلی گوشی داغ میکنه
در همه جا الجي حرف اول رو ميزنه الان هم كه سامسونگ خودش فهميده و همه چيزشو از الجي ميخره پس ما هم به جاي خريدن محصولات سامسونگ كه قطعانش براي الجيه از خود فروشنده يعني الجي وسايل ميخريم .
شما برو الجی بخر?
کار عاقلانه ای کرد