ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دولت آمریکا به خاطر عدم اشتراک گذاری اطلاعات، از گوگل شکایت می کند

وزارت کار ایالات متحده آمریکا قصد دارد از شرکت گوگل به دلیل به اشتراک نگذاشتن اطلاعات و پرداختی کارمندان اش شکایت کند. وزارت خانه ادعا کرده که گوگل از گزارش حقوق و مزایای کارکنان خود به ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۶ دی ۱۳۹۵  |  ۲۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

وزارت کار ایالات متحده آمریکا قصد دارد از شرکت گوگل به دلیل به اشتراک نگذاشتن اطلاعات و پرداختی کارمندان اش شکایت کند. وزارت خانه ادعا کرده که گوگل از گزارش حقوق و مزایای کارکنان خود به سازمان، طی بازرسی روتین سر باز زده است.

حالا دولتمردان مجبور شده اند تا گوگل را مجبور به سازش کنند، نه از طریق گفتگو و مذاکره، بلکه از طریق حکم دادگاه.

گوگل همواره در تلاش بوده تا با وزارت خانه های آمریکا همکاری داشته باشد و اصولا یکی از پیمانکارهای فدرال به حساب می آید. به همین سبب، اهالی مانتین ویو باید به خواسته های دولت عمل کنند و در این مورد خاص، گوگل باید اطلاعات را به صورت قانونی در اختیار وزارت کار قرار دهد.

اما گوگل معتقد است که در اختیار قرار دادن چنین اطلاعاتی می تواند نقض حریم خصوصی باشد و اطلاعات محرمانه را لو دهد.

گوگل طی سال های گذشته به ادعای خود «صدها هزار» گزارش مختلف را در اختیار دولت قرار داده و مشخص نیست که چرا این یک گزارش خاص بسیار حائز اهمیت است. اگر گوگل به این رفتار خود ادامه دهد، وزارت کار به همکاری خود با این شرکت پایان خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Old laptop

    اطلاعات کارمندان گوگل را که باید در اختیار وزارت کارشان بگذارد! ولی اطلاعات فعالیت های مشتریان را در اختیار دیگران نگذارد.

  • Old laptop

    دوستان اول متن را بخوانید.

  • pop_0098

    همین هست گوگل و شرکت این بزرگی تو ایران بوجود نمیاد
    اگر گوگل تو ایران بود این کار را میکرد میگفتن انقلابی نیستند و اینا زد انقلاب هستند فردا از دیوار گوگل بالا میرفتن پرچم گوگل را اتیش میزدند

    • mj

      با سیاست توتالیتر کمونیستی که گوگل به وجود نمیاد

  • King Arc s معصوم

    خخخخ

    مام باور کردیم ??

    • آریا

      خب نکن!

    • armin.radmand

      چراشماها فک میکنید ک اونجا هم مث ایرانه؟؟؟?

مطالب پیشنهادی