ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: رونمایی از کنسول بازی نینتندو سوییچ؛ جمعه ساعت 07:30 [به اتمام رسید]

بالاخره زمانی که میلیون ها گیمر از سراسر جهان منتظر آن بودند فرا رسید و تنها چند ساعت با رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرمی که راه جدیدی برای بازی کردن را نشان مان می ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۴ دی ۱۳۹۵  |  ۰۷:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بالاخره زمانی که میلیون ها گیمر از سراسر جهان منتظر آن بودند فرا رسید و تنها چند ساعت با رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ، پلتفرمی که راه جدیدی برای بازی کردن را نشان مان می دهد فاصله داریم.

در این رویداد که فردا صبح راس ساعت 07:30 آغاز می شود، نینتندو علاوه بر اعلام تاریخ دقیق عرضه و قیمت رسمی سوییچ در سراسر جهان، به نمایش بازی های این کنسول هم خواهد پرداخت تا بستر را برای ارائه کنسول در ماه مارس مهیا سازد.

ما برای معرفی جدیدترین کنسول ژاپنی ها هیجان بسیاری داریم و امیدواریم که همانند Wii، سوییچ علاوه بر شروع قدرتمند، آینده بسیار درخشانی داشته باشد تا بتوانیم فرصت بازی کردن بهترین های این نسل را روی سوییچ داشته باشیم.

به هر صورت، تا چند ساعت دیگر این کنسول هیجان انگیز رونمایی می شود و نینتندو به ما می گوید که آن را در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می کند. شما چطور پیش بینی می کنید؟ 250 دلار یا 400 دلار؟ کدام قیمت ها صحت دارند؟

ساعت 07:30 صبح فردا منتظرتان هستیم تا در کنار یکدیگر این رویداد را تماشا کنیم و جدیدترین اخبار را بشنویم. در بخش نظرات مشتاقانه دیدگاه شما در رابطه با کنسول جدید نینتندو را می خوانیم.

در ادامه همین پست و در زمان مقرر، وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم رونمایی کنسول بازی سوییچ را می توانید دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مسیح م

    به خاطر شلدون کنجکاوم ببینم این زلدا چجوریه.

  • سعید

    به به قیمت که شد 300 دلار چقدر دلتون خوش بود ارزون گرافیک بازی هاشم که نسان میده قدرتش کمه من میدونم به چی این مینازیدید همون اول گفتم مالی نیست

    • mehdi

      از هیچی بهتره

  • hossein

    کنسول پرتابل عالیه نداشتیم دیگ پرتابل

  • Aydinhjr

    به به هرچی نزدیک تر میشیم انتظار سخت تر میشه

  • محمد

    این ضلع سوم و دوست دارم....رقابت داشت بین سونی و مایکی کمتر می شد اما الان رقابت سخت تر میشه

  • Noushin Rahimi

    کی بیدار بشه؟؟؟?
    من که برا دانلودام بیدار میشم دیگه مجبورم اینم نگاه میکنم

  • حسین

    قیمتش هر چقدرم باشه تو ایران گرون میدن

    • Aydinhjr

      قیمتش هرچند باشه میخرم ولی نه اگه قرار باشه بکنن تو پاچه قیمتش رو

    • Aydinhjr

      این واقعآً خیلی مسخره است هرچند باشه میخرمش ولی نه اگه قرار باشه تو پاچه ی آدم بکنن قیمتش رو ..

مطالب پیشنهادی