ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

حضور بازی های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در ایران ساماندهی می شود

همانطور که می دانید در حال حاضر فقط بازی های پی سی و بعضاً اکس باکس 360 و پلی استیشن های قدیمی تر که به صورت هک شده در کشور ما ردوبدل می شوند، از ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۲۵ دی ۱۳۹۵  |  ۱۶:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که می دانید در حال حاضر فقط بازی های پی سی و بعضاً اکس باکس 360 و پلی استیشن های قدیمی تر که به صورت هک شده در کشور ما ردوبدل می شوند، از زیر دست مسئولان عبور کرده و مجوز حضور رسمی در بازار ایران را دریافت می نمایند.

در این شرایط عناوین اصلی و فیزیکی پلی اسیتشن 4 و اکس باکس وان، همگی به صورت غیرقانونی تبادل شده و نظارتی بر محتوای آنها وجود ندارد.

اما حالا طی موج جدید برنامه های ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای، قرار است دیسک های اصلی و وارداتی کنسول های نسل هشتمی نیز ساماندهی شده و به صورت مجاز در اختیار مردم قرار بگیرند.

به همین سبب «خسرو کردمیهن» رئیس ستاد مبارزه با محتوای غیرمجاز رایانه ای اظهار داشته فرصتی را در اختیار فروشندگان قرار داده اند تا بازی های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 که از نظر محتوایی مشکلی ندارند، با دریافت مجوز و نصب هولوگرام بنیاد ملی بازی های رایانه ای به صورت قانونی به فروش برسند.

img_7851-w600

وی می گوید با اشاره به اینکه یکی از علت های وجود بازی های غیرمجاز در بازار، آشنا نبودن فروشندگان با مراجع و پخش کننده های قانونی است، اغلب اوقات پلیس و بازرسان ملی مجبور به برخوردهای تند می شوند.

اما با همکاری مشتاقانه بنیاد، فرآیند نصب هولوگرام برای بازی های نسل هشتم آغاز می شود و از این پس فروشندگان می توانند بدون دغدغه و با خیال راحت بازی ها را به دست مشتریان برسانند.

گفتنی است هزینه در نظر گرفته شده برای ارائه این هولوگرام ها طبق مصوبه مجلس تنها 200 تومان برای هر هولوگرام است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Sam

    شکر خوردن باو اولا ک جرعت ندارن اینکارو بکنن و شرایطشو دوما اگرم بکنن مام میریم هشتگ میسازیم??

    • محمد هروی

      منم همینو میگم

  • محمد هروی

    ولشون کنین بابا تو مملکت کلی قانون گذاشتن به هیچ کدومشون عمل نکردن . حتی این هم نمیتونن عمل کنن . اصلا سونی اجازه نمیده . مگه میشه همش الکیه به حرفشون گوش نکنین

  • Me.n.KHOF4SH

    بذارید نحوه مملکت داری ایران رو براتون توصیف کنم
    مسئولین نوبتی تک تک بکشن پایین بیوفتن به جون ملت. ایرانی جماعتم پاره شده دیگه، تا میتونی چپ و راست بکن کسی چیزی بهت نمیگه

  • محمد امین

    چندتا صحنه نبینید لذت بازی از بین میره

  • danial dzg

    اینام دیگه شورشو در آوردن بس کنین دیگه همینجوری وضع بازار گیم خرابه بدترش نکنین ?

  • حمیدرضا سلیمیان

    بخورین بخورین پول مردما کوفتتون بشه حرومه بخدا حرومه

  • محمد هروی

    آخه چرااااااااااااا ااااااااههههه?????????????? اعصابم خورد شد ??????????????? از جامعه ی گیمر سو استفاده میکننننن????

  • hamid saffarzadeh

    موندم اینا چرا دیگه ما رو از جهنم می ترسونن، یعنی از ایران بدتره؟؟؟

    • محمد امین

      خیلی بدتره تو همین دنیا هم کشور بدتر از ایران هست

  • mahdi asadyan

    اخه تو رو چه به بازی

  • margbal

    خب 200 تومن رو هر بازی هم سهم اینا شد... حله... مشکل بعدیمون رو حل کنید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی