ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر منتشر شده از نسل بعدی Xperia XA نشان دهنده تغییرات ظاهری است

حدوداً یک ماه پیش در دیجیاتو خبری منتشر شد که در آن تصویری منتسب به نسل بعدی سونی اکسپریا XA را مشاهده کردید. هم اکنون تصاویر دیگری از تلفن همراه مورد اشاره منتشر شده که نشان ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲۹ دی ۱۳۹۵  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حدوداً یک ماه پیش در دیجیاتو خبری منتشر شد که در آن تصویری منتسب به نسل بعدی سونی اکسپریا XA را مشاهده کردید. هم اکنون تصاویر دیگری از تلفن همراه مورد اشاره منتشر شده که نشان دهنده تغییراتی در طراحی ظاهری آن است.

این عکس ها که مشابه با رندرهای منتشر شده پیشین است، کیفیت پایینی داشته و به نظر می رسد از ویدیویی تبلیغاتی به دست آمده که هنوز به بیرون راه نیافته است.

با توجه به تصاویر مورد اشاره، نبود دکمه پاور عریض در موبایل مذکور احتمال عدم تعبیه سنسور تشخیص اثر انگشت در آن را تقویت می کند. همچنین به نظر می رسد که پورت میکرو USB نیز با یک درگاه USB-C جایگزین شده که می تواند خبر خوبی باشد.

همانطور که تصاویر گویا است، احتمالاً اکسپریا XA حداقل با سه رنگ قرمز، بنفش و آبی عرضه خواهد شد. محل قرارگیری سنسور اندازه گیری نور محیط و حسگر مجاورت نیز در دو طرف لوگوی سونی در نظر گرفته شده که با نسل قبل متفاوت است.

علاوه بر آن در قسمت پایین اسمارت فون سونی یک شیار به چشم می خورد که می تواند نویدبخش بازگشت اسپیکرهای استریوی واقع در جلوی موبایل باشد.

لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات موثقی از مشخصات سخت افزاری نسل بعدی اکسپریا XA در دسترس نیست ولی با درز تصاویر مذکور می توانیم انتظار رونمایی از آن در نمایشگاه MWC 2017 را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Erfaan Zandii

    خیلی زیباست !! خوشم میاد این سونی اسکی رفتن تو کارش نیست ... مثل بقیه !!

  • jamalifar

    تا وقتی مث اجر کلفت و ضخیم باشه به هیچ وجه طرفش نمیرم
    حالا هرچقدر هم عالی باشه...

  • moein

    خونه خمیر سالی ده تا پرچمدار معرفی میکنه این سونی

    • soheil abbasi

      زیباست

  • army-epicur

    جیگری که با پرچمدار سامسونگ مقایسه کرده دمش گرم چون واقعا باید میان رده های سونی رو با سامسونگ مقایسه کرد

  • حمیدرضا سلیمیان

    باید هاشیه های بالا و پایینش را کم کنه و ضخامتشم کم کنه اونوقت خیلی خوشکل میشه

    • bagher

      اون ادمای تعصبی که دیس میدن فازشون چیه؟؟؟

  • salari

    خبر یک ماه قبل

  • m@

    باز هم طراحی اجر و کاشی طراحی اس7 کجا این کجا

  • mehrdad101

    دو سه سانت دیگه ب بالا پایینش اضافه میکرد قشنگ تر میشد ?

  • army-epicur

    عالی و زیبا نه مثل بقیه کپی و قابل اشتغال

  • TeChNoLoGy

    حاشیه بالا پایینش خیلی زیاده قطرشم همین طور کاش یکم کمش کنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی