کارخانه تولیدکننده باتری گلکسی نوت 7 در چین دچار آتش سوزی شد
اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 و سپس جمع آوری آن از کلیه بازارهای جهانی هستید. انتشار گزارشات جسته و گریخته از آتش سوزی ...
اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 و سپس جمع آوری آن از کلیه بازارهای جهانی هستید.
انتشار گزارشات جسته و گریخته از آتش سوزی و انفجار نوت 7 نام Samsung SDI (همان واحد تولید کننده باتری های مورد استفاده در کهکشانی بداقبال سامسونگ) را در سر خط خبرهای مهم روز قرار داد و حالا بار دیگر این شرکت خبرساز شده است.
طبق گزارشی که امروز منتشر گردید، یکی از کارخانجات این شرکت در چین دچار آتش سوزی شد. البته اوضاع آنقدرها هم بد نیست چراکه طبق اظهارات یکی از سخنگویان سامسونگ آتش سوزی اختلالی را در فرایند تولید ایجاد نکرده زیرا در بخش پسماندها رخ داده نه واحد تولیدی.
هنوز مشخص نشده که علت این آتش سوزی چه بوده و آیا باتری های انبار شده علت وقوع آن بوده اند یا خیر، در هر صورت، Samsung SDI از آن تحت عنوان یک آتش سوزی جزئی یاد کرده. علیرغم این گفته اما، تصاویری که دود غلیظ و تیره را در نزدیکی یکی از کارخانجات این شرکت نشان می دهند، در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده اند که خلاف این مساله را به اثبات می رسانند.
طبق آنچه قبلا در دیجیاتو خواندید، سامسونگ پیشتر اعلام نمود که نقص باتری علت اصلی آتش سوزی گلکسی نوت 7 بوده است. این شرکت البته در گزارش خود اشاره ای به نام Samsung SDI نکرده است اما این باتری از طریق دو شرکت Samsung SDI و ATL تامین شده که طبق اعلام سامسونگ محصول هرکدام از آنها ایراد مختص به خود را داشته.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

من فکر کردم این سایت ترول اپل توش نیست اما انگار زیاده. همین یه بار اومدم تو ایت سایت دیگه هم نیمام. یکم شعور داشته باشین
نوت پنج بود نه هفت
خاک تو سر هرکی هرمدل ک سامسونگ داره... من سه سال برنامه نویس اندرویدم... سامسونگ در حکم ie میمونه
من به اندروید و سامسونگ و اپل ... کاری ندارم ، ولی خاک بر سر کسی که تو رو تربیت کرده
خاک تو سره کسی که به تو مدرک برنامه نویسی داده
درست صحبت کن خاک تو سر چیه یه کم شعورم چیزه خوبیه ها
اینا میخوان دنیارو منفجر کنن .. سامی عزیز خواهش میکنیم اگه بلد نیستی باتری بسازی لطفا کوتاه بیا داری حیات کره زمین رو تهدید میکنی قراضه
فک کنم سامسونگ عملا تغییر شغل داده، میخواد ازین به بعد دینامیت بسازه ?
معلوم نیست کارخونه باتری سازیه یا دینامیت سازی???????
??????????
من برای چهارشنبه سوری میخوام آیفون 6s بفروشم
چین دزد باتری نوت 7 تولید میکرده مقصر چین بنجل ساز بوده به کمپانی سامسونگ ضربه وارد کرده حالا دودش تو چشم خودش رفته???? ربطی به سامسونگ نداره??? این برو بچ اپل=سیب کپک زده اومدن اینجا جولان میدن فعلا برید اپل برای هزاران آیفون 6s فراخوان داده?????????????
behtar dg battery hm dorost nmikone???