ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دادستان کل کشور نسبت به استفاده اداری و سازمانی از تلگرام هشدار داد

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور طی نامه ای به برخی مسئولین اجرایی کشور نسبت به استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی امور اداری و سازمانی هشدار داد. در متن این نامه آمده است: با ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۲۳ بهمن ۱۳۹۵  |  ۱۵:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور طی نامه ای به برخی مسئولین اجرایی کشور نسبت به استفاده از تلگرام برای اطلاع رسانی امور اداری و سازمانی هشدار داد.

در متن این نامه آمده است:

با توجه به اطلاعات واصله مبنی بر استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی نظیر پیام رسان تلگرام برای تبادل اطلاعات در برخی دستگاه های دولتی، مدیران باید توجه داشته باشند طبق مواد 731 و 733 قانون مجازات اسلامی، بکارگیری شبکه های اجتماعی خارجی نظیر تلگرام برای اشتراک گذاری اطلاعات سازمانی، اطلاع رسانی و انجام امور روابط عمومی و سایر بهره برداری ها اکیداً ممنوع است.

گفتنیست طبق آخرین آمار، بیش از 170 هزار کانال فارسی تلگرام در کشور فعال هستند که پس از آغاز طرح ساماندهی کانال های اجتماعی پرجمعیت تاکنون بیش از 2500 کانال در سامانه اختصاصی وزارت ارشاد به ثبت رسیده اند، ولی آماری در مورد کانال های ادارات و سازمان های دولتی در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Reza_Enayati

    گفته سازمان ها و ادارت استفاده اداری نکنن!!! که از لحاظ عقلی و منطقی هم درسته!

  • Reza_Enayati

    بابا نگفته مردم استفاده نکن

  • @Deep_App

    هر وقت خودش دلیت اکانت کرد منم از تلگرام استفاده نمی کنم...

  • عموجانی

    دادستان فقط هاروی دنت?

  • irani

    تو ممالک‌دیگه وقتی آدما پیر میشن میفرستنشون خانه سالمندان تو مملکت ما تازه امور مملکت رو میدن دست یه سری پیر پاتال .. تازه میخوایم پیشرفت هم بکنیم ...

  • m

    اره دیگه با چند صد سال دیگه به عقب برگردیم
    زیادی رفتیم جلو

  • Masoud Z3

    ببین مملکت دست چه اسکولایی افتاده

    • Mojtaba Mansouri

      ولی حرفش منطقیو درسته

  • Mohammad Reza

    حرفش درسته. باید از شبکه های داخلی استفاده کرد. اون اینترنت ملی که میخوان به زور به ملت بقبولونن باید چنین استفاده ای ازش بشه

    • محمد امین

      تو ایرانی تا زمانی تو ایران زندگی می کنی با این کشور رو پیشرفت بدی براش تلاش کنی

    • محمدرضا

      حق دارن خب، اینهمه هزینه کردن اینترنت ملی درست کردن اگه اینجوری ازش استفاده نکنن بیکار و معطل میمونه

  • javad ahmadi

    خود زدنی?????

  • حسن

    خخخخخخ

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی