ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول نینتندو سوییچ نمایش داده شده در ویدیوی چند روز قبل، دزدی است

جمعه گذشته بود که نخستین ویدیو از منوی راه اندازی و سپس آنباکسینگ کنسول نینتندو سوییچ که تقریبا دو هفته دیگر به صورت رسمی به بازار عرضه می شود منتشر شد و دیجیاتو نیز آن ...

حسین آدینه
حسین آدینه منتشر شده در ۱ اسفند ۱۳۹۵  |  ۱۶:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جمعه گذشته بود که نخستین ویدیو از منوی راه اندازی و سپس آنباکسینگ کنسول نینتندو سوییچ که تقریبا دو هفته دیگر به صورت رسمی به بازار عرضه می شود منتشر شد و دیجیاتو نیز آن را بازتاب داد.

اما نکته پرسش برانگیزی که در این بین ایجاد شد تئوری انتشار ویدیوی مورد بحث بود؛ طوری که این کنسول به دست رسانه های رسمی نرسیده بود و گفته می شد که یکی از خرده فروشی ها به اشتباه دستگاه را برای یکی از مشتریانی که پیش خرید کرده ارسال کرده است.

به دنبال این ماجرا کمپانی ژاپنی نینتندو ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد کنسولی که در آن دو ویدیو مشاهده شده، مسروقه بوده و از یکی از همکاران خرده فروشی آمریکا دزدیده شده است!

سازنده کنسول هیبریدی جدید که در زمینه حفظ اسرارش تاکید زیادی دارد، اعلام کرده مسئولان مرتبط با این اتفاق را روز گذشته اخراج کرده و از طریق مراجع قانونی با جدیت پیگیر سارق و به دست آوردن دستگاه نام برده است.

گفتنی است نینتندو سوییچ سیزدهم اسفند ماه رسماً با قیمت 300 دلار در بازار جهانی عرضه می شود.

شاید به خواندن این خبرها علاقمند باشید:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yp

    نه دوس نداریم?

  • Pedram Zarei

    درسته ؛ دزدی بوده و دستگیری سارق ، هم به نفع خریداران و هم به نفع نینتندو هست_ اما باید تعصب بی جهت را هم کنار گذاشت_ پلیستیشن۴ اسلیم قبل از اینکه حتی معرفی بشه لو رفت... پس اونوقت سونی باید خودشو دار میزد چه برسه به کنسولی که بیشتر از یک ماه از معرفی رسمی و تبلیغاتش میگذره ؛ سیستم عاملش هم که قبل از این توی بعضی سایتها فاش شده بود _ پس میشه بگی این وسط چه اسرار محرمانه ای باقی مونده؟

مطالب پیشنهادی