معاون وزیر ارتباطات: نرخ هر گیگابایت اینترنت به 1400 تومان رسید
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید نرخ موثر یک گیگابایت اینترنت بر مبنای تکنولوژی ADSL که در سال 92 حدود 3600 تومان محاسبه می شد، امروز به 1400 تومان رسیده است. به گزارش ...
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید نرخ موثر یک گیگابایت اینترنت بر مبنای تکنولوژی ADSL که در سال 92 حدود 3600 تومان محاسبه می شد، امروز به 1400 تومان رسیده است.
به گزارش مهر، محمد جواد آذری جهرمی که این روزها بیشتر از دیگران در مقابل میکروفن رسانه ها قرار می گیرد، در جریان مراسمی اظهار کرده «با تلاش های صورت گرفته و ایجاد زیرساخت های ارتباطی لازم شاهد کاهش قیمت اینترنت هستیم».
وی با بیان اینکه حدود 4 سال پیش نرخ اینترنت به ازای هر گیگابایت در تهران و شهرستان ها 3600 و 3500 تومان محاسبه می شد، هم اکنون این رقم به ترتیب تا 1400 تومان و 905 تومان کاهش پیدا کرده است.
آذری جهرمی ضمن اشاره به تخفیف های ارائه شده برای پهنای باند اینترنت معتقد است قیمت سرویس های ADSL کاهش پیدا کرده و این رویه به نفع مشترکان نهایی و تولیدکنندگان محتوای داخلی است، اما همچنان جایگاه ایران در منطقه نیازمند اصلاح خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات و سرویس های بومی باعث ایجاد 130 هزار شغل شده است مدعی است روند کاهش نرخ پهنای باند در اختیار اپراتورها و به دنبال آن هزینه های اینترنت مردم ادامه خواهد داشت.
خبرهای بیشتر در رابطه با اینترنت ایران
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دورغ شاخ دار
اینجا یزد است 3400 ت ?
وزیر سلام ?
اینجا اصفهان، هر گیگ ترافیک 32700 ریال می باشد.?
اینجا کرج (شاتل) قیمت هر گیگ 3270 اگه قضیه گرون شدن بود 3 ثانیه بعد کل سرویس ها اعمال میکردن قیمت جدیدو ولی وقتی قضیه ارزون شدنه حالا حالاها همون قیمت قبلو میدن واقعا متاسفم واسه خودم آشغال ترین اینترنتو باید با بیشترین هزینه استفاده کنیم.
استان آذربایجان شرقی هم اکنون ، شهرستان اهر ، یک گیگ اینترنت با سرعت 30 کیلوبایت برثانیه هم اکنون با نرخ 3270 تومان ، دیگه خودتان بگید که این کجاش 1400 تومان هست لینک زیر عکس از نرخ چند دقیقه پیش خودم بود که داشتم میخریدم http://www.pic98.ir/upload/ip3w_45678987.png
زیاد خوشحال نشید از اونور آپلود رایگان حذف کردن از اینور مثلا دارن ارزون میکنن ما هم که هیچ نبفهمیممم? در ضمن اینم بگم لابد با مالیات و عوارض و ... دوباره میشه همون?
استان گیلان یک گیگ فیلترنت با مالیات و کوفت و زهرمار 3270 تومن!
چرا این همه دروغ میگن به راحتی !!!
والا من آسیاتک دارم از اول فروردین باید 4 تومن هم گرونتر بخرم !!!!!!!!!!!!!!!
احتمالا ایشون تو اون منطقه ای که زندگی میکنن اینترنت گیگی هزار و خورده ایه چون ما تو شیراز و اطرافش که سر و کار داریم اینترنت گیگی از 3500 تا 4500 هست
مخابرات زنجان هر گیگ 3000 تومنه الان نگاه کردم