ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وجود روزنه های امید برای بهره مندی پرچمدار نوکیا از لنز کارل زایس

کمپانی فنلاندی HMD تاکنون از چندین موبایل هوشمند پرده برداری کرده که با نام نوکیا عرضه می شوند اما هنوز در میان آنها یک پرچمدار واقعی به چشم نمی خورد. در حالی که گهگاه شایعاتی ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲۳ اسفند ۱۳۹۵  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کمپانی فنلاندی HMD تاکنون از چندین موبایل هوشمند پرده برداری کرده که با نام نوکیا عرضه می شوند اما هنوز در میان آنها یک پرچمدار واقعی به چشم نمی خورد.

در حالی که گهگاه شایعاتی در مورد عرضه یک پرچمدار با برند نوکیا به گوش می رسد، کمپانی فنلاندی با فعالیت در توییتر سعی کرده تا به سؤالات طرفداران و علاقه مندان به نوکیا پاسخ دهد. اما جالب است بدانید یکی از پرسش هایی که بارها توسط کاربران پرسیده شده، احتمال تعبیه لنزهای زایس در تلفن های همراه آینده کمپانی فنلاندی است.

همانطور که پیشتر در دیجیاتو خواندید، نوکیا به وضوح عدم استفاده از فناوری کارل زایس در موبایل های آینده را اعلام کرده بود اما بنابر گفتگوی وبسایت «NokiaPowerUser» با نمایندگان HMD به نظر می رسد توییت منتشر شده توسط اکانت رسمی نوکیا منظور دیگری داشته است.

طبق مطالب بیان شده توسط «NokiaPowerUser»، توییت مورد بحث به مدل های معرفی شده نوکیا اشاره داشته که شامل نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 هستند. بر همین اساس ممکن است HMD در پرچمداران آینده باز هم از فناوری کارل زایس بهره ببرد.

ناگفته نماند این بدان معنا نیست که مسلماً تلفن همراه رده بالایی با برند نوکیا و لنزهای کارل زایس به بازار عرضه می شود اما حداقل هنوز روزنه های امید وجود داشته و طرفداران نوکیا می توانند امیدوار باشند که اسمارت فون جایگزین لومیا 1020 با سیستم عامل اندروید در راه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Farid Hasanzadeh

    لنز زایس و یه نرم افزار مثل lumia camera برای دوربین می تونه برگ برنده نوکیا باشه

  • امیرحسین زنگنه

    انصافا لنزهای کارل زایس حرف نداره. هنوزم گوشیای چند سال پیش نوکیا که سیمبین بودند و لنزهای کارل زایس داشتند عکسای قابل قبولی میگیرن.

  • mohammad_hassani

    میدونم خوب نیست ولی رو اسم نوکیا تعصب دارم
    دوستان عزیز میگن اخه گوشی های نوکیا هیچ تفاوت خاصی با بقیه برندها نداره ولی خدایی یه لومیا 820 دارم تو این 5 سال ناامیدم نکرد حتی باطری هم مشکل نداره فکر کنم شبیه نوکیا 6300بازنشستش کنم

  • saeed_ebrahimi

    تا ببیینیم چی میشه

  • jafariiii bagher

    استفاده ام نکنه مهم نیست
    مگه 3310 دو مگاپیکسلی از اس 7 پرچمدار سامسونگ کم آورد ؟ نوکیاست آقا نوکیا?

مطالب پیشنهادی