ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پلیس هامبورگ با خرید 900 موبایل لومیا، این برند را زنده نگه می دارد

برند لومیا برای موبایل های مبتنی بر ویندوز، چند وقتی است که دچار مشکلات فراوان شده است. از زمان معرفی آخرین مدل لومیا، نزدیک به 18 ماه می گذرد و قدرتمندترین موبایل ویندوزی به دست ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۹ اسفند ۱۳۹۵  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

برند لومیا برای موبایل های مبتنی بر ویندوز، چند وقتی است که دچار مشکلات فراوان شده است. از زمان معرفی آخرین مدل لومیا، نزدیک به 18 ماه می گذرد و قدرتمندترین موبایل ویندوزی به دست HP تولید شده است. اما حالا برخی از مراجع قانونی به ویندوز 10 موبایل، لومیا و پلتفرم فراگیر ویندوز روی آورده تا بتوانند در وقتی که صرف کاغذبازی ها می شود صرفه جویی کنند. هرچه زمان کمتری صرف کاغذبازی شود، زمان بیشتری صرف کارهای پلیسی واقعی خواهد شد.

به عنوان مثالی بارز بر این مسئله، پلیس هامبورگ اخیراً 900 موبایل لومیا را با قیمت 100 هزار یورو یا 107 هزار دلار تهیه کرده است. پلتفرم فراگیر ویندوز نیز به بهره وری هرچه بیشتر پلیس ها کمک خواهد کرد چرا که گزارش ها از این پس به صورت دیجیتالی وارد شده و مستقیماً به دیتابیس پلیس این شهر انتقال می یابند.

ویندوز 10 موبایل مطمئناً پلتفرمی عالی برای نیروهای پلیس به شمار می رود چرا که مسلماً دغدغه های مشتریان عادی مانند عدم عرضه برخی اپلیکیشن ها روی این سیستم عامل برای آنها دردسرساز نمی شود. به هرحال بعید است که نیروی پلیس به دنبال نصب اپلیکیشن پیام رسانی باشد که قبلاً روی اندروید و iOS عرضه شده اما راهش را به ویندوز 10 باز نکرده است.

در نهایت گفتنی است که بنابر گزارش ها، کمپانی اچ پی مشغول تولید مدلی ارزان قیمت تر از موبایل هوشمند Elite x3 است که از قابلیت های مولتی تسکینگ بهره مند بوده و احتمالاً می تواند برای پلیس هامبورگ گزینه ای ایده آل باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Shahriar

    منم یه 520 داشتم،الان هم داره کار میکنه!عجب گوشی خرجونی بود!یادمه روش آسفالت 8 بازی میکردم،ولی خوب پشتیبانی نشد منم گذاشتمش کنار. خلاصه خدا بیامرزه ویندوز موبایل رو فکر نکنم بتونه برگرده...

  • AmirHesam

    تیتر خوبی استفاده نکردین.فکر نکنم با خرید 900 لومیا برند ویندوزموبایل زنده بمونه.خیلی شرکت های دیگه هم از ویندوزموبایل استفاده میکنن.سیستم عاملش عالیه فقط کمبود برنامه داره.با اینکه خیلی پیشرفت کرده اما هنپز هم خیلی جای کار داره

  • farcry

    ایشالله ویندوز فون همیشه پایدار باشه میدونم با اینکه یسری مشکلات داره اما لذت بخشه✅

  • MojtabaHere

    دقیقا کاربرد ویندوز موبایل همینه.
    نه واسه یوزرهای عادی.
    پ.ن: یه شایعه ای هم هست که گوشی بعدی مایکروسافت لومیا ۹۸۰ هست و سرفیس فون میوفته ۲۰۱۸ ?☹

  • salemi

    خدایی امنیتش عالیه من یه سال 1520 داشتم نه هنگی نه لگی نه ویروسی هیییچ! حیف ولش کرد و بهش توجه نکرد و برنامه هاش کم بود ! حیف!!! واقعا هنوز هم ویندوز رو به خاطر رابط کاربریش و رونیش و شیک بودنش به اندروید ترجیح میدم اما به خاطر کم بود اپ کارایش کمه متاسفانه!

    • a_041

      من برعکس شما موندم تو ویندوز الانم انصافاً خیلی از مشکلات استورش برطرف شده . تلگرام نسخه جدیدش یه ماهی هست اومده . وایبر ، واتس اپ ، لاین و آیمو همه الان توی استور موجوده . پس مشکل پیام رسان وجود نداره . اونایی که ویندوز موبایل دارن پیشرفت استور رو توی این یکسال به چشم دیدن . با افزایش سهم ویندوز 10 اپلیکیشن های بیشتری هم بصورت یونیورسال وارد استور میشه

      • salemi

        من دیقا اسفند پارسال اخرین باری بود که ویندوز داشتم بعد گوشیم شکست چون خیلی چیز نگه دار نبودم پیشنهاد دوستم v10 گرفتم چون گفتن خیلی محکمه از سخت افزار گوشیم بسیار راضیم اما ویندوز یه چیز دیگست دلم اونجاست ?

  • roman

    اون نصل نیست نصبه

مطالب پیشنهادی