چندین برند معتبر متقاضی تولید موبایل پیکسل ۳ هستند
آن طور که به نظر می رسد موفقیت نسبی موبایل های پیکسل گوگل شرکت های زیادی را وسوسه کرده تا برای تولید نسل سوم این موبایل ها با غول جستجوی دنیا همکاری کنند. در میان ...
آن طور که به نظر می رسد موفقیت نسبی موبایل های پیکسل گوگل شرکت های زیادی را وسوسه کرده تا برای تولید نسل سوم این موبایل ها با غول جستجوی دنیا همکاری کنند. در میان این فهرست نام هایی چون اچ تی سی، ال جی، کول پد (Coolpad) و تی سی ال (TCL) به چشم می خورد.
در حالی که اچ تی سی و ال جی پیش از این سابقه چنین شراکتی را با گوگل داشته اند، اما دو کمپانی چینی تی سی ال و کول پد نام هایی جدید در این عرصه به حساب می آیند.
اعلام کاندیداتوری کول پد - اگر به صحت شنیده ها اعتماد کنیم - نشان از شهامت بالای مقامات این شرکت دارد، چرا که این برند حتی در آسیا نیز چندان شناخته شده نیست، در حالی که بیشتر مشتریان موبایل های پیکسل ساکن آمریکا و اروپا هستند.
بهتر است به یاد داشته باشیم که این رقابت بر سر تولید نسل سوم پیکسل های گوگل است. محصولاتی که تصور می شود در پاییز سال آینده روانه بازار شوند. گوگل تولید نسخه اول این گجت ها را به اچ تی سی سپرد و نسل دوم نیز توسط همین کمپانی تایوانی به تولید خواهد رسید، اما احتمال آن وجود دارد که نقص های سخت افزاری نسبتاً متعدد نسل اول پیکسل ها، گوگل را برای ادامه همکاری با اچ تی سی دچار تردید نماید.
نسل اول موبایل های پیکسل تا امروز فروشی ۲.۱ میلیون واحدی را تجربه کرده اند، اما پیش بینی می شود مدل های مختلف پیکسل ۳، فروشی تا دو برابر بیشتر را تجربه نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
طبق هميشه اگه الجى بسازه فوق العاده ميشه.
الجی بسازه خوبه
به نظرم دیگه نوبت سونی هست. هم برای سونی خوبه که با گوگل محصولی بدن بیرون که شکل بقیه نباشه -هرچند قرار نیست لوگوی سونی رو گوشی باشه- گوگل هم که از برند معتبر سونی استفاده میکنه که خیلی مقبوله. ال جی هم سابقه ش تو ساختن نکسوس ها خوب بود ولی دو پرچمدارای دو سال قبلش یعنی جی فور و جی فایو مشکل صفحه نمایش دارن. سایه میندازه صفحه نمایشش. برای پرچمدار یه شرکت کم مشکلی نیست این.
مهم نیته
این ویرایش سایت خرابه، تا اومدم درستش کنم پرید
نسل سوم پیسکل های گوگل ???? جدیدا زیاد غلط املایی داری دیجیاتو
بنظرم شامپوتو عوض کن
نوشته که نسل دوم رو هم اچ تی سی تولید میکنه،اگه کامل بخونید
دوست عزیز درسته نسل سوم، گوگل قرارداد دوساله با اچ تی سی برای تولید پیکسل داره و پیکسل دو هم اچ تی سی میسازه و بحث سر پیکسل 3 هست که کی بسازه
اگر ال جی بسازه برا ما ایرانیا خوبه ولی اچ تی سی باز هم گرونه و ما سال بعد هم به پیکسل دو نمیرسیم
ببخشید ویرایش سایت خرابه، راست میگی شامپوشو باید عوض کنه ?
داداش ،آرمان داره "پیسکل" رو میگه.
در ضمن خط دوم نوشتید نسب سوم.
اره گرفتم ولی چون ویرایش سایت خرابه نتونستم درستش کنم،?
دیجیاتو خیلی ضعیف شده