ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Huawei P1 هوآوی
تکنولوژی

تحلیلگران می گویند هوآوی قادر به تصاحب تاج و تخت پادشاهی سامسونگ است

هوآوی برای مدت های طولانی در تلاش بوده تا بتواند به سومین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود، اما برایان وایت، تحلیلگر موسسه White of Drexel تصور می کند که کمپانی چینی می ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۱ فروردین ۱۳۹۶  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هوآوی برای مدت های طولانی در تلاش بوده تا بتواند به سومین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود، اما برایان وایت، تحلیلگر موسسه White of Drexel تصور می کند که کمپانی چینی می تواند دست آوردهای بیشتری نیز داشته و حتی با کنار زدن سامسونگ، وارد رقابتی پایاپای با اپل شود. به گفته وایت، وی انتظار دارد که یکی از بازیگران چینی صنعت موبایل، بالاخره سامسونگ را از پیش روی بردارد و کمپانی هوآوی، اصلی ترین نامزد برای این موفقیت تلقی می شود.

مدتی پیش اعلام شد که هوآوی توانسته سهمی 11 درصدی از بازار موبایل های هوشمند به دست آورد و این رقم برای سامسونگ به 18 درصد می رسد. اگرچه طرفداران سامسونگ و برخی از تحلیلگران با این پیش بینی مخالف خواهد بود، اما وایت می گوید که گرفتن تاج و تخت پادشاهی سامسونگ از طرف هوآوی در آینده نزدیک چندان دور از ذهن نیست.

هانس تانگ، یکی از سرمایه گذاران صنعت تکنولوژی نیز با وایت موافق بوده و می گوید از آن جایی که سامسونگ برخلاف اپل، کنترلری کامل روی سخت افزار و نرم افزارهای خود ندارد، حتی با بهترین تلاش های خود مانند رونمایی از گلکسی اس 8، قادر به برانگیختن هیجان لازم برای کنار زدن اپل نیست. اشاره تانگ به اکوسیستمی است که اپل برای محصولات خود به وجود آورده و می گوید از این لحاظ نسبت به سامسونگ -که تازه در ابتدای راه خلق چنین اکوسیستمی به سر می برد- برتری دارد.

اگرچه این فرآیند بسیار زمان بر خواهد بود، اما هیجان نسبت کم مردم نسبت به مراسم Unpacked سامسونگ نشان می دهد که دیر یا زود یک کمپانی دیگر قادر به کنار زدن کره ای ها خواهد بود. البته تا آن زمان، مسلماً سامسونگ با موبایل قدرتمندی چون گلکسی اس 8 به حکم رانی ادامه می دهد، اما کمپانی هایی مانند وان پلاس، شیائومی و البته هوآوی با گذشت مدت زمان کافی، می توانند بسیار چالش برانگیز ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • peyman es

    دوستان واقعا همینطور هستش ما باید به دنبال گوشی باشیم که از هر نظر احتیاجات ما رو بر طرف کنه من تا امسال هرچی گوشی عوض میکردم کلا برند اپل رو انتخاب میکردم اما یک گوشیHuaweiaگرفتم واقعا ازش راضی هستم Nexus 6 p

  • omidsh

    دوستان نظر منو بخواين اولاش كه اومده بود چيني بود و مفت بنجل و منم هميشه فكر ميكردم اخه مردم چرا كشته مرده بنجل ساز شدن ولي مثل اينكه P9 فروش خوبي داشته و كمپاني خوبيه

  • arman.b

    شاید بگید بنجل سازه , گوشیای ضعیفی میزنه , خدای کپیه
    ولی اینا مال قبل بود . الآن واقعا گوشیای قدرتمندی میزنه , و حتی طراحیاش درسته کپی از برندای مطرحه , اما بازم خیلی زیبان .

  • علی محمد صالحی

    ما یادمون باشه به دنبال گوشی هستیم که از هر نظر احتیاجات مارو برطرف کنه
    نباید به هیچ برندی متکی باشیم

  • army-epicur

    S8 خخخ چقد افتضاح خدایی کی میخره

    • taha Kalantary

      تازه جدیدن اینم s8 سنسور تشخیص
      چهرش مشکل داره

  • Mostafaaa70

    به نظر من کم بیراه نگفته اس۸ خیلی ضعف داره که الان عرض میکنم
    ۱ فقدان نسخه فلت که من خودم به شخصه صفحه نمایش خمیده رو نمیپسندم به دلیل آسیب پذیری بسیار بالا در هنگام سقوط و لمس های نا خواسته و کاهش میدان دید که اون قسمت خمیده به اصطلاح پِرتی محسوب میشه
    ۲ باتری بسیار ضعیف که حتی با وجود پردازنده کم مصرف ۱۰ نانومتری باز هم کافی نیست و واقعا نا امید کننده هست
    ۳عدم وجود صفحه نمایش با سایز کوچک با توجه به اینکه نسخه معمولی کوچکتر هست باز هم صفحه نمایش ۵.۸ اینچی حتی با وجود حاشیه های نا چیز بزرگ به حساب میاد
    ۴ محل قرار گیری بسیار نا مناسب اسکنر اثر انگشت
    ۵ باگ بزرگ سیستم تشخیص چهره که امروز تو یه ویدیوی منتشر شده ثابت شد که این سیستم حتی با عکس کاربر به راحتی هر چه تمام قفل گشایی میشه و فقط چشم امید کاربر به اسکنر عنبیه هست که اگر اون هم مشکلاتی داشته باشه کاربر مجبوره گوشی گرون ۷۵۰ دلاری خودش رو با شیوه سنتی کد و پترن قفل گشایی کنه
    ولی یه نگاهی به P10 و P10 Plus بندازید طراحی ساده استفاده از فلز با کیفیت باتری فوق العاده عالی به نسبت صفحه نمایش و اینکه قیمت مقرون به صرفه ای داره و انتخاب به مراتب بهتری نسبت به گلکسی های جدید هست شاید از نظر پردازنده از اس ۸ ضعیف تر باشه ولی ویژگی های دیگش باعث چشم پوشی از این نقص میشه
    با تشکر از دیجیاتو

  • Aureliano

    بعد از منفجر شدن های نوت ۷ سامسونگ فکر کرد فقط باتری های خودش مشکل دارن ولی وقتی چین باتری هاشو درست کرد و دوباره منفجر شد دید نه بابا مشکل اصلیش سخت افزارشه
    نکته مطلب
    توانایی نداشتن در ساخت باتری و اعتماد به شرکت های چینی
    ?توی هرچی مهندسی ساخت گوشی و سخت افزار و باتری و تکنولوژی

  • Aureliano

    بهترین موبایل 2016 اروپا شد p9
    قطعا از هر نظر هواوی بزرگ از سامبی جان برتری داره

  • m samsung

    خخخخخخخخ بنجل ساز چینی رو چه غلطا ??

  • army-epicur

    بمب نسازه فقط بسه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی