ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی در بازار آمریکا
تکنولوژی

به این زودی ها منتظر عرضه موبایل های شیائومی در بازار آمریکا نباشید

بسیاری امیدوار بودند که در سال جاری میلادی و با رفع موانع بالاخره شاهد عرضه موبایل های ارزان اما قدرتمند شیائومی در خاک آمریکا باشیم. اما معاون ارشد مدیرعامل این شرکت در مصاحبه ای تازه ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۲:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بسیاری امیدوار بودند که در سال جاری میلادی و با رفع موانع بالاخره شاهد عرضه موبایل های ارزان اما قدرتمند شیائومی در خاک آمریکا باشیم. اما معاون ارشد مدیرعامل این شرکت در مصاحبه ای تازه اعلام کرده است که به این زودی ها منتظر تحقق این وعده نباشید.

شاید شنیدن این خبر برای کاربران آمریکایی که دنبال خرید محصولی اقتصادی و قدرتمند هستند چندان خوشایند نباشد، اما از صحبت های آقای «وانگ ژیانگ» (Wang Xiang) چنین برمی آید که این هدف برای خود شیائومی در اولویت قرار ندارد.

برخی بر این باورند که شیائومی قصد دارد زمانی وارد آمریکا شود که به جایگاهی بسیار مستحکم در بازار تلفن های هوشمند دست یافته باشد

البته در حال حاضر نیز امکان خرید محصولات این شرکت در خاک آمریکا و اروپا وجود دارد، اما عدم حضور رسمی کمپانی چینی در این بازارها خرید موبایل های مذکور را با ریسک بالایی برای کاربران همراه می سازد.

برخی بر این باورند که شیائومی قصد دارد زمانی وارد آمریکا شود که به جایگاهی بسیار مستحکم در بازار تلفن های هوشمند دست یافته باشد. علاه بر این، شرکت چینی علاقه چندانی به روش عرضه مستقیمی که هموطنان دیگرش چون وان پلاس و هوآوی در پیش گرفته اند ندارد. پس تکیه بر چرخه های عرضه محلی و فروش تحت قرارداد اپراتورها مستلزم داشتن چنین جایگاهی در بازار خواهد بود.

البته مشکلات فنی و مهندسی هم در این میان بی تاثیر نبوده است. گفته شده پنجمین موبایل ساز بزرگ دنیا در حال حاضر نیروی تخصصی کافی برای بهینه کردن موبایل هایش جهت عملکرد مناسب آنها در شبکه اپراتورهای متعدد آمریکا را در اختیار ندارد.

از طرف دیگر، شیائومی همین حالا نیز محصولات خود را در ۳۰ کشور دنیا عرضه می کند و هرکدام نیز به نوبه خود از فروش بالایی برخوردار هستند، شاید همین مسئله انگیزه ورود سریع تر به بازارهای جدید و بزرگی چون آمریکا را در مقامات این شرکت کم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Amir_Safari

    به نظرم تصوری که مردم امریکا یا حداقل خوره های تکنولوژیشون از برند شیائومی دارن از هواوی خیلییی بهتره.چون در یوتوب گوشی های هواوی رو با یه حس بیکیفیت بودن و ساخت چین بررسی میکنن ولی مثلا گوشی می میکس شیائومی رو که بررسی میکردن میگفتن چرا اپل گوشی هاش رو انقد با کیفیت نمیزنه و بدنه سرامیکیشو که با درجه سختی۸خط میافته با بدنه جت بلک اپل که تقریبا با هرچیزی حتی گرافیت مداد که خیلی نرمه خط میافته مقایسه میکردن یا صفحه نمایش و بقیه‌ی تکنولوژی های جدیدی که درش بکار رفته.خلاصه اگه وارد بازار امریکا بشه به احتمال زیاد موفق میشه،راستی یادم رفت بگم یه شرکت اسپانیایی گوشی‌های شیائومی رو مارک خودشو روش میزد و‌با دوبرابر قیمت و به عنوان گوشی خیلی با کیفیت و ارزون میفروخت که لو رفت و جمعش کردن??

  • soortex

    مسعود مردم آمریکا هم حتی دیگه گوشی اپل دس نمیگیرن اون قبلاها بود خیلیاشون اپل داشتن
    حالا ۹۰ددصدشون سامسونگ دس میگیرن

    • Radikal

      چه آمار موثقی!!?

  • arsham

    حیفففف من همش منتظر میباشیدم

  • MasoudZ

    مردم امریکا خودشون اپل دارن شیائومی میخوان چیکار,بعدشم مگه برای مردم آمریکا دارین خبر مینویسین که میگین منتظر نباشین؟!??

  • ح.کامکار

    باشه
    منتظر نمی باشیم :|

مطالب پیشنهادی