ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل BLU R1 Plus معرفی شد؛ میان رده ای دیگر از BLU با باتری غول آسا

در صورتی که به دنبال یک موبایل مقرون به صرفه تازه هستید، شاید بد نباشد که موبایل BLU R1 Plus را مد نظر خود قرار دهید، اسمارت فون تازه کمپانی ساکن میامی BLU. پیش فروش ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۲:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در صورتی که به دنبال یک موبایل مقرون به صرفه تازه هستید، شاید بد نباشد که موبایل BLU R1 Plus را مد نظر خود قرار دهید، اسمارت فون تازه کمپانی ساکن میامی BLU. پیش فروش این دستگاه قرار است از هفته آینده آغاز شود اما احتمالاً تا پیش از ماه مه، شاهد عرضه آن به بازار نخواهیم بود.

BLU R1 Plus که با قیمت 139.99 دلار به دست مشتریان خواهد رسید، ورژن ارتقایافته مدل R1 HD سال گذشته به شمار می رود و نمایشگر بزرگتر 5.5 اینچی آن، رزولوشن 720x1280 پیکسل را به نمایش در می آورد. گذشته از باتری غول آسای 4000 میلی آمپر ساعتی که مسلماً از پس بسیاری از نیازهای کاربران بر می آید، فریم دستگاه آلومینیومی بوده و شاهد مشخصاتی مانند پردازنده چهار هسته ای مدیاتک، دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی زیر شنل آن هستیم.

BLU R1 Plus به صورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه، هر دو از فلاش LED بهره مند شده اند. متاسفانه، سیستم عامل اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و خبری از اندروید بهتر و جدیدتر نوقا نیست.

درست مانند بسیاری دیگر از موبایل های BLU، مدل R1 Plus از GSM/LTE پشتیبانی می کند. بنابراین مشتریان برخی از اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده مانند ورایزن، اسپرینت و US Cellular قادر به استفاده از این قابلیت نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • moein

    مث اچ تی سی نیس یکم؟

  • علی موثق

    این انصاف نیست چرا اخبار شائومی اینقدر تو سایتتون کمه همین redmi note 4x که معرفی شد اصلا خبرشو نذاشتین

  • احد وصال

    چه کاریه ..برید ردمی 3 شائومی بگیرید ..باطری 4100

  • sadeghi

    ایول به این باتری، نمیدونم این شرکت‌های بزرگ باتری بالا نمیزنن!
    بزرگترین مشکل تو همین مصرف باتری هستش:|

    • high end

      one x10 هم چهار هزاره

مطالب پیشنهادی