ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه تصاویر به ثبت رسیده با موبایل اکسپریا XZ Premium را تماشا کنید

دو ماه پیش بود که کمپانی سونی از موبایل اکسپریا XZ Premium طی کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کرد. این موبایل قرار است راه پرچمدار اکسپریا Z5 Premium سال 2015 را دنبال کند و یک ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دو ماه پیش بود که کمپانی سونی از موبایل اکسپریا XZ Premium طی کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کرد. این موبایل قرار است راه پرچمدار اکسپریا Z5 Premium سال 2015 را دنبال کند و یک بار دیگر به نمایشگری با رزولوشن 4K مجهز شده است. متاسفانه موبایلی که در کنگره جهانی موبایل معرفی شد، هنوز به صورت تمام و کمال برای بازار عمومی آماده نشده بود و امکان بررسی دستگاه از سوی خبرگزاری های مختلف وجود نداشت.

اما اخیراً وب سایت معتبر فون آرنا توانسته این دستگاه را بررسی کرده و نخستین نمونه تصاویر به ثبت رسیده با XZ Premium را منتشر نموده است. سنسور 19 مگاپیکسلی دوربین دستگاه، عملکردی بی نظیر در فوکوس خودکار دارد و قابلیت های بسیار ارزشمندی مانند لرزشگیر تصویر هوشمند و ضبط ویدیوهای اسلو موشن با 960 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نمونه تصاویر به ثبت رسیده با آخرین پرچمدار کمپانی ژاپنی سونی در گالری پایین قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • farzad

    محشره

  • مهدی

    اره الجی خوبه که یه دفعه اطلاعاتت رو کلا پاک میکنه تا به کیفیت بالای موبایلهاشون پی ببری

  • Arman1377

    سونی علیرغم اینکه به اکثر کمپانی لنز میفروشه ولی به هیچ عنوان دوربین های خوبی نداشته و نویز بسیار زیاد مشکل اساسی بوده مخصوصا در محیط بسته ! ( تمام عکس هایی که سونی منتشر میکنه برای تبلیغات از طبیعت و در محیط روشن و باز هستن )
    اوایل مردم گول سونی و سری Z رو میخوردن بعدش فهمیدن تو پحث دوربین چقدر از سامسونگ و اپل و الجی عقبه تو زمینه های نرم افزاری!!!!!

    • مهدی

      اره الجی خوبه که یه دفعه اطلاعاتت رو کلا پاک میکنه تا به کیفیت بالای موبایلهاشون پی ببری

    • vahid mirzaei

      خود اپل که خدای نویزه. در ثانی سونی همیشه تو رده بندی dxoجزو سه دوربین رتر دنیا بوده گوشیاش

  • ناصر

    قدرتنمایی بعدی… سونی در حال توسعه یک سنسور جدید با فناوری کاهش دهنده نویز است.


    همکاری بخش سنسورهای دوربین و تلفن های هوشمند در شرکت سونی بسیار نزدیک و مثال زدنی است. به کار گیری جدیدترین فناوری های روز عکاسی در تلفن های هوشمند اکسپریا در چند سال اخیر همواره از خانواده گوشی های هوشمند سونی کمرافون های قدرتمند ساخته است.

    سونی سال 2017 را با معرفی یک سنسور جدید که در اکسپریا XZ Premium از آن استفاده شد آغاز کرد. سنسور IMX400 که در همین مدت کم سر و صدای زیادی هم به پا کرده، به نظر آخرین نمایش قدرت از سونی در سال جاری نخواهد بود. چرا که خبر میرسد سونی با توسعه یک سنسور دوربین جدید که شاید در آینده ای نزدیک شاهد استفاده از آن در گوشی های اکسپریا باشیم، باز هم قدرت خود را در این عرصه به رخ کشیده است.

    سونی در رابطه با این سنسور مینویسد:

    ما یک سنسور CMOS با ابعاد 1/2.3 اینچ و رزولوشن 10.3 مگاپیکسل را توسعه داده ایم که این سنسور از نمونه برداری های مختلفی برای عکاسی استفاده می کند. این سنسور یک RMS تصادفی با نویز 1.3e و RTN به میزان 0.19e را ذخیره می کند. فناوری نمونه برداری چندگانه بدون نیاز به استفاده از پردازشگر اضافی اختصاصی امکان فعالیت را دارا می باشد. بازخوانی پیکسل با استفاده از معماری 4-shared-pixel floating diffusion (انتشار شناور) انجام می شود. RTN ناشی از بازخوانی موازی، با استفاده از عملیات انتقال در سطح سیستم انجام می شد و در مدل توسعه یافته، در هر مرحله از نمونه برداری، این کار انجام می شد. این مدل بهبود RTN به میزان 1.6 دسی بل را در معماری بازخوانی موازی به ما نشان می دهد.

  • armanmalki

    هر ماه یه گوشی میده؟ این بچه خواب بود کی بیدارش کرد؟

    • Shahriar

      وات دِ فاز یا سَیِدی؟
      اون 6 رو نمیتونی ببینی؟
      كمتر... تا سویِ چشات از بین نره? ? ?

  • Shahriar

    تنها مشكلی كه با گوشی های سونی دارم اولا اینه كه هر 6 ماه یه بار گوشی معرفی میكنن، دوما هم اینكه حاشیه هاش انصافا واسه یه همچین پرچمداری زیاده.

  • ناصر

    عالیه درود بر سونی

  • احد وصال

    اگه عکاسید ..باید دوربین درست و حسابی بگیرید ..دوربین گوشی ها هیچوقت جایگزین دوربین حرفه ای نخواهند شد ..همشون ضعف هایی دارند ...منم زیاد با دوربین گوشی کار نمی کنم ..در حده همون چند عکس در روز که گوشی خودم ردمی 3 عالی می گیره ..پس نیازی به پرچمدار نیست ..

  • armanmalki

    تو عکسایی منتظر معجزه از هیچ گوشی نباشید چون خیلی وقته همه بع یه سطح خوب رسیدن حتی بعضیا از پرچمدار سال قبل بدتر بوده بنا به دلایلی که میشه گفت رو آوردن به رنگ های واقعی :-)) خب این وسط میمونه فیلم برداری و صفحه نمایش و مهمتر از همه سخت افزار و آپدیت دهی شرکت

  • armanmalki

    cool

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی