ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیویی تبلیغاتی از نوکیا 8 و نوکیا 9 [تماشا کنید]

چند ماهی است که از تصمیم کمپانی HMD برای توسعه و تولید دو تلفن همراه رده بالا با نام های نوکیا 8 و نوکیا 9 با خبر هستیم و تاکنون شایعات فراوانی هم در مورد ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶  |  ۱۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند ماهی است که از تصمیم کمپانی HMD برای توسعه و تولید دو تلفن همراه رده بالا با نام های نوکیا 8 و نوکیا 9 با خبر هستیم و تاکنون شایعات فراوانی هم در مورد مشخصات و طراحی ظاهری این دو شنیده ایم اما چه منبعی می تواند معتبرتر از ایوان بلس نامدار باشد؟

طبق آخرین خبرهای دنیای فناوری به نظر می رسد که ایوان بلس توانسته به ویدیویی تبلیغاتی از کمپانی سازنده دست پیدا کند که دو تلفن همراه مورد انتظار را در کنار نوکیا 3 و نوکیا 5 به تصویر کشیده است. گفتنی است منبع ویدیوی مذکور شخصی است که پیشتر در سمت مدیریت بخش عکسبرداری نوکیا فعالیت داشته و بنابراین احتمال فراوانی وجود دارد که موثق باشد.

نوکیا 9 به دوربین دوگانه و احتمالاً حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز است

با نگاه به تیزر تبلیغاتی مورد بحص می توان دید که یکی از جالب توجه ترین اطلاعات فاش شده پیرامون نوکیا 9 صحت داشته و این اسمارت فون به ماژول دوربین دوگانه ای مجهز است که احتمالاً از دو سنسور 22 مگاپیکسلی تشکیل شده. همچنین نکته دیگر این است که در پنل جلویی نوکیا 9 ردی از حسگر اثر انگشت مشاهده نمی شود که احتمال یکپارچه شدن آن با نمایشگر را تقویت می کند.

در مورد نوکیا 8 و با استناد بر ویدیوی مورد اشاره هم می توان ذکر نمود که بر خلاف گزارش های گذشته، به ماژول دوربین دوگانه مجهز نیست. همچنین به نظر می رسد نوکیا 8 بزرگترین نمایشگر را در میان محصولات 2017 کمپانی HMD داشته و با مقایسه ابعاد آن با نوکیا 9 می توان انتظار پنل حدوداً 5.6 اینچی را داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • saeed_ebrahimi

    جالب نبود راستش ?

  • Ruhollah Zxcvbnm

    طرفدار نوکیام ولی خیلی زشت بود خدایی.تازه طرح مفهومیشه?.همون اچ تی سی خیلی شیک تره

  • حسین

    اینکه خیلی زشته حاشیش هم زیاد ملاک کیفیت دوربین هم به تعداد و پیکاسلش نیست من که u11 رو ترجیح میدم

  • arminkhaghani

    طراحیش خداییش خیلی توی ذوق میزنه و اصلا دل چسب نیست این همه طرح برای زیبایی هستش

  • mohsenizadi

    نوکیا بیا
    نوکیا بیا
    نوکیا بیا

مطالب پیشنهادی