ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از موبایل گلکسی واید 2 در کره جنوبی رونمایی کرد

سامسونگ امروز از موبایل تازه گلکسی واید 2 در کشور کره رونمایی کرد. تلفن همراه مذکور که با شماره مدل SM-J727S عرضه خواهد شد، احتمالاً با عنوان نسخه سال 2017 گلکسی J7 راهی دیگر کشورها ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۱:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

سامسونگ امروز از موبایل تازه گلکسی واید 2 در کشور کره رونمایی کرد. تلفن همراه مذکور که با شماره مدل SM-J727S عرضه خواهد شد، احتمالاً با عنوان نسخه سال 2017 گلکسی J7 راهی دیگر کشورها خواهد شد.

گفتنی است گلکسی واید 2 به نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز است که توسط یک گلس 2.5D محافظت می شود. علاوه بر آن در باطن اسمارت فون تازه سامسونگ یک چیپست با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره گرفته شده است.

کمپانی کره ای برای عملکرد هرچه بهتر گجت مذکور، استفاده از حافظه رم 2 گیگابایتی را کافی دانسته و فضایی 16 گیگابایتی را هم برای دانلود و نصب اپلیکیشن ها و ذخیره تصاویر و ویدیوها در نظر گرفته است. اما اگر این مقدار کافی به نظر نمی رسد، می توان از طریق درگاه حافظه جانبی با پشتیبانی از میکرو SD تا ظرفیت 256 گیگابایت، فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

گلکسی واید 2 احتمالاً با عنوان نسخه سال 2017 گلکسی J7 راهی دیگر کشورها خواهد شد

همچنین لازم است بدانید که وظیفه تصویر برداری در گلکسی واید 2 بر عهده یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 بوده و در پنل جلویی هم یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی تعبیه شده است.

باتری به کار رفته در گلکسی واید 2 هم دارای ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به برخورداری آن از یک نمایشگر با تراکم پیکسل پایین، انتظار می رود طول عمر باتری قابل توجهی را برای کاربران به ارمغان آورد.

ناگفته نماند گلکسی واید 2 دارای برچسب قیمت 297,000 وون کره جنوبی بوده که حدوداً معادل با 265 دلار آمریکاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • roman

    عکس مطلب رو که دیدم یاد تبلیغ نوکیا ۱۱۰۰ افتادم ????

  • Chris Redfield

    چقدر زشته :/

  • Ali kjh

    من باشم ۱۰۰ دلار میذارم روش یه mi6 میخرم!

  • mortalkombat

    رئیس‌جمهور کره جنوبی در سال۱۳۴۵:

    امیدوارم روزی برسد که کره جنوبی هم مثل تهران شهری پیشرفته شود

  • مهدی خوانساری

    نمیدونم ساختن این همه گوشی میان رده با اسم های مختلف چه تدبیری هست که سامسونگ بی‌خیالش نمیشه

    • Vortex ?️

      علاقه به آشغال زدن

    • Erfaan Zandii

      تدبیر و امید

مطالب پیشنهادی