ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی دیگر مدل ارزان قیمت از موبایل های پرچمدارش را عرضه نمی کند

موبایل های هوشمند سونی معمولاً آنطور که باید و شاید شناخته شده نیستند، اما تعدادی از آنها در برخی مناطق به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند. پرچمدار سال گذشته اکسپریا XZ محبوبیت خوبی ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۴ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۷:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موبایل های هوشمند سونی معمولاً آنطور که باید و شاید شناخته شده نیستند، اما تعدادی از آنها در برخی مناطق به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند. پرچمدار سال گذشته اکسپریا XZ محبوبیت خوبی داشت و مدل پریمیوم آن که قرار است تا چندی دیگر روانه بازار شود هم بسیار نویدبخش به نظر می رسد. اما حالا سونی تصمیم به بازبینی روی فعالیت های خود در زمینه موبایل های هوشمند گرفته و می خواهد برخی از محصولاتش که محبوبیت کمتری داشته و «پریمیوم استاندارد» نامیده می شوند را کنار بگذارد.

«پریمیوم استاندارد» رده ای رایج برای موبایل های امروزی نیست و در جایی میان محصولات میان رده و پرچمدار قرار می گیرد. این دستگاه های هوشمند، کماکان مشخصاتی نزدیک یا مشابه با پرچمداران دارند اما در بدنه ای متفاوت و با قیمتی پایین تر به دست مشتریان می رسند.

موبایل های «پریمیوم استاندارد» سونی در میان محصولات میان رده و پرچمدار قرار می گیرند

موبایل های اکسپریا اکس و اکس کامپکت، از بهترین مثال ها برای چنین محصولاتی هستند. اکسپریا اکس از مشخصات ضعیف تری در بدنه ای مشابه با پرچمدار بهره می برد و مدل کامپکت، همان مشخصات پرچمدار را در بدنه ای کوچکتر جای داده است. از این پس، محصولاتی مشابه اکسپریا اکس و اکس کامپکت دیگر توسط سونی تولید و عرضه نمی شوند؛ هرچند که کمپانی ژاپنی به عرضه پرچمدارانش، مانند اکسپریا XZ پریمیوم که طی کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی شد ادامه خواهد داد.

برای شفاف سازی باید اشاره کرد که این خبر به معنای عدم عرضه موبایل های میان رده از سوی سونی نیست. دیوایس هایی مانند اکسپریا XA1 و XA1 Ultra که آنها هم طی کنگره جهانی موبایل در معرض دید عموم قرار گرفتند، همچنان به بازار خواهند آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ssii

    اخه سونی هم شد گوشی نه کیفیت صفحه داره نه سرعت داره طراحی که نگو دوربیناشم که کیلویی مینویسه ۲۱ مگاپیکسل تا سال۲۰۲۰ میگه ۸۰ مگاپیکسل که اندازه ۱۶ واقعی سامسونگ هم نیست ?

  • mjk

    نه اینکه سری کامپکت دیگه عرضه نمیشه
    از این به بعد به عنوان پرچمدار میاد

  • رضا تقی پور

    با این تصمیم ممکنه ضرر کنه حداقل میان رده های جدید درست میکرد. با این روش سهام این کمپانی سقوط میکنه!!!!

    • ashkan.72

      شبه پرچمدار نمیزنه.کی گفته میانرده نمیزنه؟ دیجیاتو اشتباه نوشته.

  • loganlegend

    عرضه میکرد عرضه ام میکنه عرضه ام خاهد کرد تا باسن شیپل هایی مثل تو بسوزه

  • Rivekan

    اگر کلا گوشی عرضه نکنه ما خوشحال‌تر می‌شیم ???

    • ashkan.72

      چه خبر از نارنجک دستیت؟? ?

  • delta7

    روزیاتو فیلتر شده

    • delta7

      http://rooziato.com/139699068/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%B7-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B2%DB%8C/

مطالب پیشنهادی