ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورژن قرمز رنگ Xperia XZ Premium نیز در راه است

چند ماه پیش وقتی که سونی از تلفن همراه Xperia XZ Premium پرده برداشت، فقط آن را در دو رنگ مشکی و نقره ای به نمایش گذاشت. مدت زمان زیادی نگذشت که یک گزینه برنزی هم ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند ماه پیش وقتی که سونی از تلفن همراه Xperia XZ Premium پرده برداشت، فقط آن را در دو رنگ مشکی و نقره ای به نمایش گذاشت. مدت زمان زیادی نگذشت که یک گزینه برنزی هم معرفی شد.

اما حالا گویا قرار است شاهد یک رنگ جدید و البته خاص دیگر هم باشیم: قرمز.

البته، تصاویر فوق لو رفته اند و صحت آن ها توسط سونی یا منابع معتبری تایید نشده است ولی اگر چنین رنگی وجود دارد و تصاویر تبلیغاتی هم از آن گرفته شده، چه لزومی دارد که باور نکنیم یک موبایل سونی با رنگ قرمز در دستور کار قرار گرفته؟

آنطور که در تصاویر به نظر می رسد، Xperia XZ Premium قرمز رنگ بسیار درخشنده است، درست مثل سه رنگ قبلی که درخشندگی بالایی را به نمایش می گذاشتند. با این وجود، سخت افزار هیچ تفاوتی نسبت به ورژن های دیگر ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • mohsen

    مثل یه گیلاس خوشمزه میمونه عاشقش شدم

  • ashkan.72

    امسال سال اچ تی سی، اپل، سونی،الجی، نوکیا و پسرفت سامسونگ هستش

  • فرزاد

    زیبا

  • behzad

    قشنگ ترین رنگ رو اچ تی سی الان داره

  • coleman

    بسیار زیبا وخاص ایول

  • روزبه

    ترول های سامسونگ و شیپل های اپل چقد زیادن
    جالبه که طرفدارای سونی از این ترول بازی تو صفحه گوشیای دیگه در نمیارن
    اگه واقعا راست میگید که سونی آشغاله انقد نیاید تو صفحش ضدش حرف بزنید چون رفتارتون برعکس حرفتونه

  • salemi

    زشت زشت و زشت!!

  • رضا تقی پور

    واقعا زیباست و اونایی که به عکس گرفتن به ویژه سلفی و کیفیت رزولیشن برای آنها مهمه این گوشی بهترین انتخاب هست و قیمتشم تقریبا مناسبه.

  • یوسف عباسی

    گوشی خوشگل فقط htc u11 وhonor8

  • MojtabaHere

    کاری به این که قشنگه یا رشته ندارم. چون این بر میگرده به سلیقه ی افراد که هر کدومش قابل احترامه.
    ولی........
    ولی هیچوقت فراموش نکنید که نه اپل، نه سونی و نه اچ تی سی اولین گوشی با این رنگ رو ندادند.
    مثل این که سری لومیا نوکیا رو فراموش کردید!!!
    هر رنگی زده بشه، قبلش نوکیا اون رنگ رپ زده بود ?

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی