هوآوی از دو موبایل Nova 2 و Nova 2 Plus با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی کرد
هوآوی به تازگی از نسل دوم خانواده میان رده Nova رونمایی کرده که با نام Nova 2 و Nova 2 Plus شناخته می شوند. این دو موبایل جدید، تا حد قابل توجهی از طراحی موبایل ...
هوآوی به تازگی از نسل دوم خانواده میان رده Nova رونمایی کرده که با نام Nova 2 و Nova 2 Plus شناخته می شوند. این دو موبایل جدید، تا حد قابل توجهی از طراحی موبایل های برند آنر فاصله گرفته و شباهت بیشتری به پرچمداران سری P هوآوی پیدا کرده اند.
هر دو دستگاه، از دوربین دوگانه اصلی بهره می برند که خود به یک سنسور 12 مگاپیکسلی (با گشودگی دهانه لنز f/1.8) و سنسور 8 مگاپیکسلی دیگری برای زوم اپتیکال و حالت پرتره مجهز شده است. از سوی دیگر و در طرف مقابل دستگاه، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته که مسلماً تمام نیازهای عاشقان این تصاویر را برطرف می کند؛ در مقام مقایسه، پرچمدار P10 به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تجهیز شده بود.
Nova 2 و Nova 2 Plus از بدنه یکپارچه فلزی بهره می گیرند و بزرگ ترین تفاوت شان، به تعبیه نمایشگر 5 اینچی برای روی کوچکتر و نمایشگر 5.5 اینچی برای مدل پلاس باز می گردد. پنل نمایشگر هر دو دستگاه از نوع LCD است، با شیشه خمیده 2.5 بعدی محافظت می شود و رزولوشن 1080p را در مقابل دیدگان قرار می دهد. علاوه بر این ها، هر دو دستگاه به حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز شده اند و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی را برای کاربر به ارمغان می آورند.
با وجود اینکه Nova 2 و Nova 2 Plus به ترتیب از باتری هایی با ظرفیت 2950 و 3340 میلی آمپر ساعت بهره می برند، اما هر دو ضخامتی برابر و معادل با 6.9 میلی متر دارند که در نوع خود مسئله جالبی به نظر می رسد. گفتنی است که چیپست اسنپدراگون 625 نسل نخست موبایل های Nova نیز حالا جای خود را به چیپست کایرین 659 خود هوآوی داده است.
Nova 2 و مدل پلاس آن با قیمت 365 دلار و 420 دلار در تاریخ 16 ژوئن (26 خردادماه) روانه بازار خواهند شد؛ پیش فروش دو دستگاه نیز از امروز آغاز شده و خریداران می توانند با پیش خرید آنها، از تخفیفی ناچیز بهره مند شوند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


چقدر شبيه آيفونه،اولش فكر كردم
لنز دوربین های هواوی سفارش گرفته شده از سونی هست فقط سوال من اینه که چرا این لنز روی گوشی هواوی از همرده سونی بهتر عکس می گیره ?
من کارم خرید و فروش موبایله ، دوربین های هواوی خیلی بهتر از سامسونگه ، احتمالا منفی بدین و یا زیر پستم نظر بدین هواوی فلانه بیساره ، اما من قبول نخواهم کرد چون دوربین 13 هواوی رو با دوربین های 13 سامسونگ مقایسه کردم ، هواوی بالاتر بود ، حالا عزیزانی که اماده برای منفی دادن هستن قبل از منفی دادن از خودشون بپرسن آیا دوربین های هواوی رو با سامسونگ درست حسابی مقایسه کردن ؟ یا از روی تعصب قراره منفی بدن
با سلام من خودم مغازه مبایل دارم یک
دو که توی مشهدم اگه خیابون احمد اباد رو بشناسید میفهنید که بورس موبایل انجاس پس یعنی ادمای کا کارشون دورسته میان واسه فروشندگی
سه معلونه کامل تست نکردین دوربینا رو به بقیه چیزا کاری ندارم مثل کیفیت صفحه و... اینا که معلومه سامسونگ بهتره اونم نه از هواوی بلکه از کلا برند های فعلا بحث سر دوربینه
دوربینن همه قبول دارن که دوربین سامسونگ بهترینه شما بعد میگی هواوی بهتره زشتع از اسمش معلومه هواوی اگه دورست مقایسه کرده باشی و یک تستر حرفه ای باشی میفهمی شکی در این نیست که سامسونگ بهترینه
شباهت زیادی به honor8داره اینطور نیست؟
مثل سامسونگ صادق باشین واقعی دوربین رو بزنید نه کیلویی
حاضر شرط ببندم دوربین ۱۳ سامسونگ دوربین ۲۰ هواوی رو .....?
هواوی به امید اون روزی که بتونی دوربین ۱۶ سامسونگ رو بزنی
منظورم مراسم رونمایی است.
من داشتم زنده می دیدم مراسم رو . اسپانسرشم لی از گروه exo است.
منظورم مراسم رونمایی است.
خوب