موبایل ZTE Nubia Z17 معرفی شد؛ 8 گیگابایت رم و پشتیبانی از شارژ سریع 4 پلاس
کمپانی ZTE اخیراً از پرچمداری رونمایی کرده که می توان آن را قدرتمندترین موبایلی دانست که در خاک کشور چین روانه بازار می شود. این دستگاه، مشخصات بسیار تحسین برانگیزی دارد که شاید از مهم ...
کمپانی ZTE اخیراً از پرچمداری رونمایی کرده که می توان آن را قدرتمندترین موبایلی دانست که در خاک کشور چین روانه بازار می شود. این دستگاه، مشخصات بسیار تحسین برانگیزی دارد که شاید از مهم ترین آنها بتوان به حافظه رم 8 گیگابایتی اشاره کرد.
نمایشگر 5.5 اینچی دستگاه، رزولوشن 1080p را به نمایش می گذارد و در زیر شنل آن نیز چیپست اسنپدراگون 835 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جای گرفته است. دوربین اصلی و دوگانه Nubia Z17 به دو سنسور 23 و 12 مگاپیکسلی تجهیز شده و سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین جلو نیز ثبت تصاویر سلفی با کیفیت را برایتان تضمین می کند.
گذشته از حافظه رم 8 گیگابایتی که پیشتر تنها در یک موبایل دیگر به چشم خورده، Nubia Z17 اولین دیوایسی خواهد بود که از تکنولوژی Quick Charge 4+ کوالکام بهره می برد و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی آن، در مدت کوتاه 25 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود.
از دیگر مشخصات Nubia Z17 می توان به مقاومت آن در برابر آب و پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد. علاوه بر این، پرچمدار ZTE در پنج رنگ آبی، مشکی، طلایی، قرمز و مشکی-طلایی به دست مشتریان چینی رسیده است. از منظر قیمت گذاری، مدل 6 گیگابایتی دستگاه با 64 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمت 411 دلاری و مدل 8 گیگابایتی با 128 گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمت 583 دلاری را حمل می کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






این شرکتای چینی ولشون کنی که همه شرکتای بنام رو لوله میکنن:)))
زیبا وقدرتمند.کاشکی بیاد ایران و پشتیبانی خوبی ازش بشه
رم هشت؟؟؟
چخبره؟
مگه قراره باش چی اجرا کنیم؟
طراحیش عالیه??
583 دلار خیلی هم کم نیست ،روی گوشی دیگه برند zte رو نزدن و فقط Nubia رو زدن
شرکتهای چینی زیر برند دارن مثل هواووی که آنر، لنوو که زوک و همین زد تی ای که نوبیا، زیر برند فقط روی گوشیا اسم خودشو میزنه نه شرکت اصلی رو
خدا وکیلی خیلی شبیه honor 8 وhonor 9 نگید نه
نمیگم کپیه میگم شبیه
خیلی عالی ??
امیدوارم بعضی از شرکت های واقعا بزرگ و مشهور و دوست داشتنی هم کامل به RAM8گیگابایتی روی بیارن و در کم ترین حالت RAM6گیگابایتی ??☇
به احتمال زیاد در محصولات مطرح در راه معرفی عرضه بعد و حتی شاید همزمان با گلکسیNOTE8 و گلکسیS9و ال جی G7 و... امتیاز بزرگی با نام RAM8گیگابایتی رو خواهم دید?☇?
اگه این محصول ZTEباتری بزرگتری داشت بهتر هم میشد
???
این محصول ZTEعالیه البته فراموش نمیکنم بیشتر و واقعا در عمل و آزمایش توسط کارشناسان عالی بودنش مشخص میشه که شامل دیگر محصولات شرکت ها هم میشه ...
??
?????
انسان عاقل میدونه موبایل کمتر از 8 گیگ جواب نمیده
قابل توجه اونایی که میگن گوشی چینی به درد نمی خوره