ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات از دو ماه تاخیر در اجرای طرح رجیستری خبر داد

از میانه سال گذشته تا کنون، حرف و حدیث های بسیاری در خصوص طرح رجیستری موبایل به گوش رسیده است. بر اساس آخرین خبری که در نیمه اول اردیبهشت ماه منتشر شده بود، «قاسم خورشیدی»، ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۱ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از میانه سال گذشته تا کنون، حرف و حدیث های بسیاری در خصوص طرح رجیستری موبایل به گوش رسیده است. بر اساس آخرین خبری که در نیمه اول اردیبهشت ماه منتشر شده بود، «قاسم خورشیدی»، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گزارش داد که زیرساخت های مورد نیاز برای این طرح در حال آماده شدن هستند و باید در تیر ماه منظر کلید خوردن آن بود.

اینک ولی «محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر می دهد که پیمانکار این طرح، فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن آن طلب کرده است. آنطور که خبرگزاری فارس می نویسد، واعظی در این باره گفته است: «اقدامات برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در حال پیشرفت است و پیمانکار داخلی برای اجرای این طرح انتخاب شده، البته پیمانکار فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن اجرای ریجستری خواسته است.»

تنها موبایل هایی که پس از اجرای طرح روشن می شوند، نیاز به رجیستر شدن دارند

وزیر ارتباطات در ادامه می گوید: «رجیستری تلفن همراه برای اینکه مردم دچار مشکل نشوند، کار پیچیده ای است، لذا مقرر شده بود که اواخر تیرماه ریجستری اجرایی شود، اما پیمانکار دو ماه فرصت خواسته تا این کار اجرایی شود، که تا پایان تابستان طرح ریجستری تلفن همراه عملیاتی می شود.»

بر اساس اظهار نظر جدید وزیر ارتباطات، تا پیش از پایان تابستان سال جاری، طرح مورد بحث اجرایی می شود اما چه موبایل هایی مشمول آن می شوند؟ بر اساس گفته های پیشین، قرار است تنها موبایل هایی که پس از اجرای طرح سیم کارت در آنها قرار می گیرد و روشن می شوند، نیاز به رجیستر شدن داشته باشند. در این میان افرادی که موبایل های قاچاق را پس از اجرای طرح روشن می کنند، می توانند با پرداخت عوارض مربوطه، همچنان از آن بهره گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mostafa

    نمیتونید همچین کاری بکنید

  • arsham

    ozoye al saremon dar ovordn

  • علیرضا بدری

    شما پیشرفت اینترنت ایران رو با خارج مقایسه کن
    اگر تو کشورهای پیشرفته سرعت دوبرابر میشه طبیعتا باید تو ایران هم سرعت دو برابر بشه
    ولی با کمال تعجب سرعت تو سرتاسر جهان سی یا چهل برابر شده ولی تو ایران همون سرعته با قطعی کم تر پس مسعولین طبیعی کار نمیکنن

  • AliGh

    این رشته سر دراز دارد...

  • far had barahuee

    جالب اینجاست کسانی که در این موبایلها برای اولین بار سیمکارت میگذارند و استفاده میکنند اگر عوارضی پرداخت کنند می‌توانند بدون مشکل استفاده کنند ، قاچاق کسی دیگه می‌کنه سودو کسی دیگه می‌خوره اما عوارضش را باید مصرف کننده پرداخت کنه ، دست شما درد نکنه بابات مبارزه با قاچاق کالا ، نگید مبارزه با قاچاق کالا بگید مبارزه با مردم و مصرف کننده ایرانی ، هر طور فکر کنید چه تولید داخلی و چه کالای وارداتی به ضرر مردم و به سود تولید کننده و وارد کننده هست ، هیچوقت اجازه نمی‌دهید که جنس به قیمت ارزان و با سود کم به دست مردم برسد تا مردم سود ببرند ،

  • محمد امینی

    آره تا هشت سال پیش ما نمی دونستیم اینترنت چیه اینترنت هر ۱کیلوبایت سرعت سند خونه سند ماشین
    و.....

  • امیرحسین

    از بهمن و اسفند دارن میگن تا ماه دیگه... #تا1400با_رجیستری

    • امیرحسین

      اشتباه نشه بنده با دولت مشکل ندارم و دولت فعلی هم با رای بنده و امثال من روی کار اومده به همین دلیل به خودم اجازه ی نقد کردن میدم ، حال چه بهتر از زبان طنز نقد کنیم?

  • salemi

    به قول شیرازیا : amo alemon kerdi??

مطالب پیشنهادی