ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی احتمالاً تا پایان سال 2017 دو موبایل بدون حاشیه عرضه خواهد کرد

شیائومی Mi Mix یکی از موبایل های بسیار جذاب در سال 2016 بود و کمپانی سازنده هم اکنون برای یک بار دیگر تأیید کرده است که مدل ارتقا یافته آن تا پایان سال جاری راهی بازار ...

حسام الدین جعفری
حسام الدین جعفری منتشر شده در ۲۷ خرداد ۱۳۹۶  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شیائومی Mi Mix یکی از موبایل های بسیار جذاب در سال 2016 بود و کمپانی سازنده هم اکنون برای یک بار دیگر تأیید کرده است که مدل ارتقا یافته آن تا پایان سال جاری راهی بازار می شود. اما علاوه بر آن، گزارش های تازه ای منتشر شده که نشان می دهد شرکت چینی احتمالاً مدلی ارزان قیمت تر را هم عرضه خواهد کرد.

بر اساس شایعات منتشر شده، احتمالاً شیائومی در سال جاری میلادی موبایلی با نام Mix 2 Lite را توسعه خواهد داد. این موبایل با قیمتی مقرون به صرفه همراه است و از این رو به احتمال زیاد به خانواده Redmi این شرکت تعلق خواهد داشت. باید گفت که اطلاعات به دست آمده از طرف فاش کنندگان حاکی از قیمت 150 دلاری این محصول است.

شیائومی احتمالاً نسخه ارزان قیمت تر موبایل بدون حاشیه خود را از سری Redmi معرفی می کند

گفتنی است با استناد بر خبرهای در دسترس، مدل ارزان قیمت تر پیش از Mi Mix 2 راهی بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که شیائومی نسل نخست Mi Mix را در ماه آبان معرفی کرد و از این رو انتظار می رود که مدل ارتقا یافته آن را هم در سه ماهه چهارم سال جاری رونمایی و عرضه کند.

همچنین پیش بینی می شود Mi Mix 2 از پنل 6.4 اینچی مشابه نسل پیشین خود برخوردار باشد اما این بار شیائومی حاشیه های نمایشگر را باز هم کاهش خواهد داد. به علاوه بهره مندی آن از حافظه رم 8 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 835 یا 836 هم دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • شیائومی گند زده! اصلا از رابط کاربریش خوشم نمیاد ?

  • AMIR FARAJI

    من برای تمام اعضای خانواده ردمی نوت 4 ایکس خریدم عالبه

  • Ali Khanchebemehr

    آشغال چینی

  • Moslem Zare

    شیائومی عالیه فقط یادش نمیره پشتیبانی کنه. ?

    • saeed ......

      من یک رد می نوت سه پرو دارم آندروید 5 بود به 6 آپدیت شد تمام پچ های امنیتی هم براش میاد مرتب یک شایعاتی هست که میگه آندروید ۷ هم براش میاد. آپدیت میده اما کنده

      • moslemzare

        منم 3اس دارم اندروید 6 هس پشتیبانی منظورم بیشتر سخت افزاریه

  • milad

    شیائومی???

مطالب پیشنهادی