تصاویر زنده منتسب به ماژول دوربین گلکسی نوت 8 و قاب محافظ آن منتشر شد [به روز رسانی شد]
امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، ...
امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، که به نظر واقعی می رسند.
آنچه در این دو عکس دیده می شود، با تصاویر قبلی نیز کاملاً مطابقت دارد، یعنی ماژول دوربین دوگانه با چیدمان افقی، فلاش LED، حسگر ضربان قلب، و نهایتاً حسگر اثر انگشت که به همین ترتیب در کنار یکدیگر جای گرفته اند.
با توجه به این موضوع، ظاهراً سامسونگ نتوانسته حسگر اثر انگشت را درون نمایشگر تعبیه نماید، یا حداقل اینکه وقت کافی برای انجام آن در اختیار نداشته. البته هنوز نمی دانیم آیا اپل به چنین پیشرفتی رسیده، یا اینکه تمام شرکت ها این قابلیت سودمند را به پرچمداران سال بعدشان موکول می کنند.
در ادامه، تصاویری زنده منتسب به قاب محافظ گلکسی نوت 8 نیز توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که چیدمان پورت ها را نشان می دهد و خوشبختانه شاهد جایگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز هستیم، درگاهی کاربردی که سامسونگ هنوز تصمیم به حذف آن نگرفته.
حتی با وجود این تصاویر، باز هم احتمال می رود که ساختار دوربین دوگانه هنوز نهایی نشده و چیزی که در زمان رونمایی می بینیم با این عکس ها متفاوت باشد، اما حضور درگاه هدفون را می توان با اطمینان نسبی باور کرد، چون گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن هم از این پورت بهره می برند.
به روز رسانی:
امروز تصویر تازه ای از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شد که به دلیل خاموش بودن دستگاه، حاشیه های نمایشگر به سختی قابل رؤیت هستند:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




فوق العاده شیک
نتایج الجی جی6 در dxo رو پوشش بدید
https://www.dxomark.com/Mobiles/LG-G6-Mobile-review-Punchy-pictures
http://www.doorbin.info/smartphone-camera/lg-g6-camera-review-in-dxomark-lab
اون دکمه ی بیکسبیه دیگه البته بعید میدونم تا زمان نوت هشتم انگلیسیش کاملا راه بیفته
همینایی که میگن چقدر نوت ۸ زشته اولین کسایی هستن که میرن میخرن
غیر از کلید ولوم و پاور یه کلید دیگه هم سمت چپ هست. اون چیه؟
دستیار صوتی
کلید بیکسبی
دوستان انقد با هم کلکل نکنین هر گوشی یه خوبی ها و یه بدی هایی داره هیچ کدوم کامل نیستن در خصوص طراحی من خودم سامسونگ و دوست دارم ولی کلا سامسونگ توی طراحی پشت گوشی زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت تا گوشی ای نیومده از نزدیک ندیدین و دستتون گرفتین قضاوت نکنین مثلا من هواوی p10 از نزدیک دستم گرفتم خیلی ناز و باریک و خوش دست و لوکسه یا سونی با اینکه خیلی حاشیه داره و یک نواخته خیلی لذت می بری ازش پشتش از همه گوشی ها به نظرم خوشگل تره و تصویرش واقعااا شارپه واقعااا و..حالا کلا هر برندی زیبایی و زشتی ای داره ولی برین حتماا هر گوشی و از نزدیک بگیرین دستتون مثلا جی 6 خیلییی لوکسه مخصوصا مشکیش
کاملا موافقم
من الان اس۷اج دارم و وقتی اس۸ اومد ازش بدم میومد
ولی وقتی اط نزدیک دیدم واقعا کوچیک و فوق العاده بود
پشتش دقیقا شبیه قورباغه شده
چقدر زشتههههه
چرا ماژول دوربین رو انقد زشت طراحی کرده اخه.گند زده که.حتما باید دور دوربین سیاه و برجسته باشه؟اه
گند زده پشتشو
آخه چرااا
انگار دوتا چشمه
من به این گوشی خیلی امید داشتم