ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده منتسب به ماژول دوربین گلکسی نوت 8 و قاب محافظ آن منتشر شد [به روز رسانی شد]

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۱۹ تیر ۱۳۹۶  |  ۱۷:۱۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

امروز هم با جدیدترین اخبار گلکسی نوت 8 در خدمت شما هستیم. یکی از کاربران فیسبوک به تازگی تصویری منتسب به چیدمان نهایی دوربین این فبلت را در کنار تصویر خبری و مطبوعاتی آن منتشر ساخته، که به نظر واقعی می رسند.

آنچه در این دو عکس دیده می شود، با تصاویر قبلی نیز کاملاً مطابقت دارد، یعنی ماژول دوربین دوگانه با چیدمان افقی، فلاش LED، حسگر ضربان قلب، و نهایتاً حسگر اثر انگشت که به همین ترتیب در کنار یکدیگر جای گرفته اند.

با توجه به این موضوع، ظاهراً سامسونگ نتوانسته حسگر اثر انگشت را درون نمایشگر تعبیه نماید، یا حداقل اینکه وقت کافی برای انجام آن در اختیار نداشته. البته هنوز نمی دانیم آیا اپل به چنین پیشرفتی رسیده، یا اینکه تمام شرکت ها این قابلیت سودمند را به پرچمداران سال بعدشان موکول می کنند.

در ادامه، تصاویری زنده منتسب به قاب محافظ گلکسی نوت 8 نیز توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که چیدمان پورت ها را نشان می دهد و خوشبختانه شاهد جایگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز هستیم، درگاهی کاربردی که سامسونگ هنوز تصمیم به حذف آن نگرفته.

حتی با وجود این تصاویر، باز هم احتمال می رود که ساختار دوربین دوگانه هنوز نهایی نشده و چیزی که در زمان رونمایی می بینیم با این عکس ها متفاوت باشد، اما حضور درگاه هدفون را می توان با اطمینان نسبی باور کرد، چون گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن هم از این پورت بهره می برند.

 

به روز رسانی:

امروز تصویر تازه ای از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شد که به دلیل خاموش بودن دستگاه، حاشیه های نمایشگر به سختی قابل رؤیت هستند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • فرزاد

    فوق العاده شیک

  • محراب

    نتایج الجی جی6 در dxo رو پوشش بدید
    https://www.dxomark.com/Mobiles/LG-G6-Mobile-review-Punchy-pictures
    http://www.doorbin.info/smartphone-camera/lg-g6-camera-review-in-dxomark-lab

  • high end

    اون دکمه ی بیکسبیه دیگه البته بعید میدونم تا زمان نوت هشتم انگلیسیش کاملا راه بیفته

  • Alireza Yavari

    همینایی که میگن چقدر نوت ۸ زشته اولین کسایی هستن که میرن میخرن

  • Ali.T

    غیر از کلید ولوم و پاور یه کلید دیگه هم سمت چپ هست. اون چیه؟

    • Erfan Baseri

      دستیار صوتی

    • نیما سالارکیا

      کلید بیکسبی

  • amir47

    دوستان انقد با هم کلکل نکنین هر گوشی یه خوبی ها و یه بدی هایی داره هیچ کدوم کامل نیستن در خصوص طراحی من خودم سامسونگ و دوست دارم ولی کلا سامسونگ توی طراحی پشت گوشی زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت تا گوشی ای نیومده از نزدیک ندیدین و دستتون گرفتین قضاوت نکنین مثلا من هواوی p10 از نزدیک دستم گرفتم خیلی ناز و باریک و خوش دست و لوکسه یا سونی با اینکه خیلی حاشیه داره و یک نواخته خیلی لذت می بری ازش پشتش از همه گوشی ها به نظرم خوشگل تره و تصویرش واقعااا شارپه واقعااا و..حالا کلا هر برندی زیبایی و زشتی ای داره ولی برین حتماا هر گوشی و از نزدیک بگیرین دستتون مثلا جی 6 خیلییی لوکسه مخصوصا مشکیش

    • فرزاد

      کاملا موافقم
      من الان اس۷اج دارم و وقتی اس۸ اومد ازش بدم میومد
      ولی وقتی اط نزدیک دیدم واقعا کوچیک و فوق العاده بود

  • میلاد

    پشتش دقیقا شبیه قورباغه شده

  • میلاد

    چقدر زشتههههه

  • امیرحسین زنگنه

    چرا ماژول دوربین رو انقد زشت طراحی کرده اخه.گند زده که.حتما باید دور دوربین سیاه و برجسته باشه؟اه

  • AmooBehzad

    گند زده پشتشو
    آخه چرااا
    انگار دوتا چشمه
    من به این گوشی خیلی امید داشتم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی