ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لباس مأموران نیروی انتظامی به دوربین مجهز می شود

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در جریان همایش کلانتری ها و پاسگاه های استان همدان اعلام کرد به زودی، لباس نیروهای انتظامی به دوربین مجهز می شود. به گفته سردار معصوم بیگی، این طرح به نام ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۲۷ تیر ۱۳۹۶  |  ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جانشین پلیس پیشگیری ناجا در جریان همایش کلانتری ها و پاسگاه های استان همدان اعلام کرد به زودی، لباس نیروهای انتظامی به دوربین مجهز می شود.

به گفته سردار معصوم بیگی، این طرح به نام «دوربین البسه» ابتدا در استان تهران به اجرا در می آید و دوربین نصب شده روی لباس، تمامی اقدامات مأمور کلانتری را به طور مستمر ثبت و ضبط می کند. با این کار، پیگیری شکایات مردم از مأموران به خاطر رفتار نادرست آنها ساده تر خواهد شد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا افزود:

نصب دوربین روی لباس مأموران موجب استاندارد شدن رفتار کارکنان فعال در مجموعه نیروی انتظامی در مواجهه با شهروندان می شود.

سردار معصوم بیگی همچنین از نصب دکمه های اضطراری برای ارتباط مستقیم و سریع با پلیس 110 در منازل و مغازه ها خبر داد. به گفته او تاکنون پنج هزار صنف و منزل به این سامانه متصل شده اند که با استفاده از آنها، می توانند در صورت نیاز با فشار یک دکمه با نیروهای انتظامی تماس حاصل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • nexaen

    کار خوبیه - ولی اسم بهتر نمیشه براش بزارن؟ یه اسم فارسی تر -؛؛؛ "البسه" !!!؟؟؟

  • Kiyarash Alinasab

    کار خوبی هست. لطفا نیروی انتظامی رو به تیزر(شوکر تفنگی) هم مجهز کنید. تا بدون آسیب های جدی مجرمین از پای دربیان. برای مامورها هم بهتره چون اگه ماموری کسی رو بکشی کلی باید مراحل قانونی رو طی کنه

  • مرتضی

    با این کار، پیگیری شکایات مردم از مأموران به خاطر رفتار نادرست آنها ساده تر خواهد شد.
    بهونه نصب دوربین اینه اما در واقع از کوچک ترین حرکت شهروند سوء استفاده بر علیهش میشه و پدر مردمو با این دوربینشون در میارند
    اینو کسی میگه که خودش سرباز نیروی انتظامی بوده

    • switch mode

      جلسات محاکمه اختلاس گران رو علنی کنن این سوسول بازیا رو نخواستیم.

      • محمدی

        به قول دوستان غر الکی چرا می زنید

  • Hasan Moradi

    احتمالا میخوان بیشار از گذشته مزاحم مردم بشن و ازشون جاسوسی کنن

    • محمدامین نظری

      از چیت جاسوسی کنن اخه?

  • Hamid

    یه کار خوب ???

  • me

    لطفا رو لباس مامورین زحمت کش راهور هم دوربین وصل کنید تا زحمت های این مامورین خدوم هم یه کمی دیده شه

  • سعید

    که چی بشه فیلم های این دوربین ها قرار کجا استفاده بشه
    نصف حرکات پلیس ها که برخلاف قانونه

    • alimohammadi15

      به قول یکی از کاربرا چرا تو این پستا همیشه هرکی بیشتر غر بزنه بهتره؟
      آخه چتونه؟ یه بار میگن دوربین میخوایم حالا میگن که چی بشه?

      • فردین

        کار یه عده فقط گیر دادنه
        چه پیشرفت کنیم چه پسرفت

  • موبایل باز بدون تعصب

    پس لازمه پول دوربین ها رو با جریمه ها دربیارن

مطالب پیشنهادی