ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه از کنترلر پلی استیشن 4 برای بازی کردن روی پی سی استفاده کنیم؟

شاید برخی از پی سی گیمرها علاقه داشته باشند به جای ماوس و کیبورد، از کنترلر برای بازی کردن استفاده کنند. لازم به ذکر نیست که ماوس و کیبورد در بازی های شوتر و استراتژی ...

پویا پورنصیر
پویا پورنصیر منتشر شده در ۱ مرداد ۱۳۹۶  |  ۲۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شاید برخی از پی سی گیمرها علاقه داشته باشند به جای ماوس و کیبورد، از کنترلر برای بازی کردن استفاده کنند. لازم به ذکر نیست که ماوس و کیبورد در بازی های شوتر و استراتژی بهتر جواب می دهد، اما بهتر است برای بازی های سبک مبارزه ای، رانندگی و هک ان اسلش از کنترلر استفاده شود.

اگر دنبال یک کنترلر خوب هستید، کنترلر دوال شاک 4 پلی استیشن 4 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. طراحی جایگاه دکمه ها و تعداد آن، هیچ فرق خاصی با دیگر کنترلرهای مخصوص پی سی ندارد و حتی می توانید از پد لمسی آن به عنوان ماوس استفاده کنید.

ادامه این متن را در ویجیاتو بخوانید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • khaleghi

    یه سوال داشتم من دسته ایکس باکس دارم ولی جک هدفون تو حالت بدون سیم کار نمیکنه. این دسته سونی جک هدفونش کار میکنه؟

  • Amit Chavan

    follow guide this
    https://www.ultimate-tech-news.com/use-ps4-controller-pc-easy-tutorial/

  • امیرحسین بهادری

    خیلی خوب بود ممنون

  • delta7

    دسته ps4 برای کامپیوتر یک دسته ایده آل هست

  • Masoud Ghanbari

    دوستان يه سوال دسته پلى استيشن به اپل تى وى وصل ميشه؟؟؟

  • H.A

    کانال فرازمینی ها در تلگرام
    @ajib_channel

  • امیرحسین عطا

    سوال من چگونه از کنترلر پی سی برای پلی استیشن استفاده کنیم آخه دستش گرونه

    • shervinatashi

      ???نمیشه زور نزن

  • ErfanMTI

    من از دیجیکالا دسته xbox one s رو گرفتم عالیه کاملا هماهنگ بدون هیچ نرم افزار اضافه تمام بازی ها ازش پشتیبانی میکنن و طراحیش هم خیلی خیلی بهتر از دسته های سونی هست
    راحت متصل میشه فقط روشن میمنی و بازی میکنی اگه باتری هم تموم کنه یه کابل گوشی بهش وصل میکنی و مستقیم به لبتاب و بازم ادامه میدی.... کاملا بی نقص هست این دسته این رو توصیه میکنم به اونایی که یه دسته عالی میخوان

    • Sajad Veismoradi

      اگه حتما دسته ی ایکس باکس می خواستی بهتر بود دسته ایکس باکس ۳۶۰ مخصوص کامپیوتر می خریدی. هم ارزون تر در میومد و هم تفاوت چندانی با دسته ایکس باکس وان نداشت.

      • ErfanMTI

        داشتم اونو مشکل اصلیش این بود که بدون کابل ارزشی نداشت و حتما باید با کابل استفاده میشد... طراحیش هم ضعیف بود
        البته همون هم از دسته های پلی استیشن طراحی بهتری داشت اما این جدیدا واقعا یه چیز دیگس
        نمیدونم چرا پلی استیشن تغییر نمیده طراحی دسته هاش رو... الان طراحی این با دسته های 20 تومنی بازار یکی هست

      • hossein

        مطمنا دسته ایکس باکس وان استفاده نکردی دوما دسته ایکس باکس وانم مخصوص کامپیوتره نرمی دکمه ها و لذت استفاده این دسته ادم و دیونه میکنه

        • jamalifar

          ولی من با هر ستاش کار کردم
          هم ۳۶۰ هم وان(اس) هم دوال شاک ۴
          واقعا دوال شاک بهتره
          از این لحاظ که بهتر توی دست میشینه و باهاش راحت تری
          البته اینکه دسته های اکس باکس باتری میخوره به نظرم بهتره
          چون اگه باتری های غیر قابل تعویض دوال شاک خراب بشه باید بندازیش دور کلا دسته رو ??

          • Shahriar

            چی میگی داداش! کل عالم و آدم دارن میگن دسته های وان بهتره بعد شما میگی DS4 ؟

          • jamalifar

            حالا به هرحال من به عنوان کسی که با هر سه تاش کار کرده نظر شخصیمو گفتم حالا اگه به قول شما عالم و ادم هم بگن که دسته های اکس باکس بهتره

    • MR.SRT

      Microsoft Microsoft

مطالب پیشنهادی