ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپارات اکنون بیش از 10.5 میلیون ویدیو را در روز نمایش می دهد

آپارات که در حال حاضر عنوان پر بازدید ترین وب سایت ایرانی را در اختیار دارد، امروز اعلام کرد که از مرز 10.5 میلیون نمایش موفق ویدیو در روز گذشته است. طبق اطلاعاتی که از سوی ...

حمید مقدسی
حمید مقدسی منتشر شده در ۸ مرداد ۱۳۹۶  |  ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

آپارات که در حال حاضر عنوان پر بازدید ترین وب سایت ایرانی را در اختیار دارد، امروز اعلام کرد که از مرز 10.5 میلیون نمایش موفق ویدیو در روز گذشته است. طبق اطلاعاتی که از سوی آپارات منتشر شده، این وب سایت در سال 2011 به طور میانگین 60 هزار نمایش موفق در روز داشت.

هم اکنون بیش از 21 میلیون بازدید روزانه از این وب سایت صورت می گیرد و بالغ بر 63 میلیون دقیقه ویدیو از طریق آپارات به نمایش در می آید. این حجم بازدید از حدود 29 میلیون کاربر فعال ماهانه حاصل می شود.

به گفته آپارات، بیشترین بازدیدها به دسته ویدیوهای طنز تعلق دارد و با اختلاف ناچیز پس از آن، محتوای خبری بیشترین مخاطبین را به خود اختصاص داده است. دسته بندی های حوادث، موسیقی و ورزشی هم در رده های بعدی قرار دارند.

حجم بسیار زیادی از بازدید روزانه سایت آپارات، یعنی بالغ بر 76 درصد از طریق تلفن همراه انجام می شود. پس از آن کامپیوترهای دسکتاپ با حدود 16 درصد، دومین پلتفرم محبوب کاربران به شمار می روند.

وب سایت آپارات می گوید با این حجم از فعالیت، تا به امروز توانسته برای 1200 نفر از برنامه سازان کشور اشتغال زایی نماید.

گفتنیست آپارات در حال حاضر از نظر رتبه بندی الکسا در کشورمان در رتبه دوم، و در سطح جهان در رتبه 185 قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Sina zb

    ببین مثلن بعضیا میان میگن خب فیلتر باشه با قندشکن میریم من نمیدونم اینا چطوری تحملشو دارن اولن با قند شکن سرعتش پاینتر میاد دوما مصرف نتو خیییلی بالاتر میبره سومااستفاده کردن از قندشکن به اسونی غیر فیلترشده نیستش اصن ادم نمیخاد بره سمتش وقتی فیلتر شد پس این یوتیوبم اگ باز بود آپارات هیچی نبود

  • yashar

    من الان تو آپارات کانال دارم روی هر ویدیو هم یک عالمه تبلیغات میزارن ولی هیچ پولی دست منو نمی‌گیره

  • zoroastrian

    بهتر از اپاراتم هست !

  • محمد رضا

    تمام محتوای اپارات برابر با یک ثانیه محتوای یوتیوب من یوتیوب با قند شکن استفاده می کنم عالیه ولی اپارات اصلا بالا نمی یاره چون اینترنت داخلیه

  • pouriya

    خدایی اگه یوتیوب کلا ازاد بود از اپارات استفاده میکردی؟!!
    حق انتخاب مهمه که از مردم گرفته شده حرکت مثبت خلق یه سیستم جدید ترو کارامد تره نه اینکه بیای اپارات رو راه بندازی که به گرد پای یوتیوب هم نرسه ....من که با وی پی ان از یوتیوب استفاده میکنم ..امیدوارم رفع فیلتر شه ملت هم بتونن استفاده کنن

  • manama

    بیشتر ویدئوهای آپارات دزدی از ویدئوهای یوتیوب هست!
    دزدی دزدیه دیگه! حتما که نباید از در و دیوار بالا بره!
    بستر این دزدی را هم مسئولین فیلتر کن فراهم کردن!
    خب یوتیوب را آزاد کنید چرا جلوی پیشرفت مردم را می گیرید؟
    چرا ایرانی تو همه چیز باید عقب مونده باشه؟!
    اون سیستم عامل عقب مونده مغزهاتونو آپدیت کنید خواهشا!

    • SM

      دقیقا
      اگه گزینه بارگذاری از یوتیوبش حذف بشه، هیچی نداره

  • Seyed Mohammad Ghoreishy

    برنامه سازان چه شکلی کسب درآمد می کنند؟ یعنی آپارات به کسی که محتوا بسازه پول میده؟

  • محمدی

    خوبه هر سال بهتر از سال قبل میشه. مشکلات سرور هم از سال قبل کمتر شده.
    الان همه یه قند شکن می تونند داشته باشند ولی هنوز اپارات رشد می کنه

  • Mr. Saxobeat

    توی یه مملکتی زندگی میکنیم که ادمهاش دو دسته هستند
    از محدودیت ها فرصت میسازن مثل این تیمی که اپارات رو خلق کرد به لطف فیلتر بودن یوتیوب. خوب و بد کاری ندارم ولی یه حرکت مثبت توی این مملکت ایجاد شد.
    دسته دوم ادم هایی هستند که فقط نشستند دارن نق میزنن هیچ کاری هم نمیکنند الا نق زدن و اعصاب خورد کردن اطرافیان خدا رو هم صد هزار مرتبه شکر از یه بابای امریکایی بیشتر میدونن توی امریکا چی میگذره همش دارن با فلان چیز توی امریکا مقایسه میکنن.خب عزیز من شما بلدی بسم الله شرایط همینه با نق زدن چیزی درست نمیشه وقتی مشکلات توی ریشه نهفتست
    بعضی چیزها بودنش بهتر از نبودنشه اپاراتم بودنش بهتر از نبودنشه حالا به هر دلیلی که ایجاد شده به حرکت مثبت هست با اینکه بیشتر کارهام روی یوتیوب هست بدلیل محتواهای بیشترش اما بازم میگم یک حرکت مثبت هست فقط نگاه کنید به استارت اپ هایی که خلق شده که دارن محصولشونو توی اپارات تبلیغ میکنن. خود من حیلی محصولات ایرانی پیدا کردم توی اپارات که حتی نمی دونستم توی ایرانم تولید میشه.

    • M o h s e n

      "بعضی چیزها بودنش بهتر از نبودنشه اپاراتم بودنش بهتر از نبودنشه حالا به هر دلیلی که ایجاد شده به حرکت مثبت هست"

      با این جمله ت خیلی حال کردم ?
      بیخیال داداش !
      اینا دیگه چه استانداردای فکری ایه که شما داری استاد ؟؟؟.
      #التماسِ_تفکر

    • Mr M

      با بندد اول تقرییبا موافقم.اما در مورد بند دوم ببینید خودشما هم قبول دارید که مشکلات ریشه ای هستش.قبول که مردم فقط نق میزنن اما ایا کسی هست که بتونه کاری بکنه؟ایا کاری از دست کسی بر میاد؟به شرایط هم توجه کنید .الان که دهه 50 نیست که خیلی از جوانها با عُرضه باشن...بعلاوه خیلی بده که بی منطق اینرو بگید.تو این کشور چقد امکانات هست؟؟؟چقد مردم عاقل و با فکر هستند؟؟؟این ها رو با 3 دهه قبل مقایسه کنید.ما ها تو این کشور علافیم.از بین انبوه رشته های دانشگاهی چندتاش کار خوبی داره و شما رو تامین میکنه؟؟؟؟متاسفانه کسی هم که به فکر ما نیست و با این شرایط تا 40 سال دیگه هم چشم اب نمیخوره که این وضع تغییر کنه. پس بدونید که صدای اب از ناهمواری زمینه.
      خیلی از مردمی هم که دلسوز ترن تنها کاری که میتونن بکنن اسنه که زودتر فرج بشه و الا فاتحه ما و نسل های بعد ما خواندست.چون عموم مردمو واقعا و از ته دل نمیخواان از شر این اراذل که مارو هم گور خر گیر اوردن راحت بشن...

    • آریا

      این همون کاریه که سایپا و ایران خودرو دارن میکنن

    • آریا

      به این کار میگن فرصت طلبی نه حرکت مثبت. اگر اینطوره پس اینهایی که تو مواقع اضطراری اجناس کمیاب رو با چند برابر قیمت بیرون میدن هم کارشون مثبته ؟

      • محمدی

        خودت حرفی که زدی هضم کردی

      • sP

        مثال بی ربط! مگه فرصت طلبی بده؟ بعدشم مگه آپارات بابت آپلود ویدئو یا دیدن ویدئو پول میگیره؟
        اتفاقا هزینه استفاده از آپارات از لحاظ حجم اینترنت نصف یوتیوبه

  • ki.dvlpr

    فقط و فقط به خاطر فیلتر بودن یوتویوب ازش استفاده میشه

    • محمدی

      الان بچه 8ساله به ی قند شکن سریع دسترسی پیدا می کنه 10 میلیون بازید نشون میده زیاد این حرف درست نیست هر چند بی تاثیر نبوده

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی