ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال ارائه اینترنت بدون فیلتر برای دانشگاه‌ها و رسانه‌ها

«ابوالحسن فیروز آبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر می‌دهد که با ارسال نامه‌ای از دادستانی درخواست ارائه اینترنت بدون فیلتر را برای دانشگاه‌ها و برخی از رسانه‌ها داشته است. فیروزآبادی که این موضوع را ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۱۸ مرداد ۱۳۹۶  |  ۱۷:۱۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

«ابوالحسن فیروز آبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر می‌دهد که با ارسال نامه‌ای از دادستانی درخواست ارائه اینترنت بدون فیلتر را برای دانشگاه‌ها و برخی از رسانه‌ها داشته است.

فیروزآبادی که این موضوع را به مناسبت روز خبرنگار مطرح کرد، می‌گوید که برخی از خبرگزاری‌های بزرگ و همچنین روسای دانشگاه‌های بزرگ کشور، برای داشتن اینترنت بدون فیلتر مکاتباتی با وی داشته‌اند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی سپس در همین رابطه می‌گوید: «ما هم مکاتبه‌ای با دادستانی کل کشور در این زمینه داشتیم و البته مذاکرات شفاهی هم پیش از این با ایشان داشتیم و صحبت‌هایی هم در کمیسیون عالی امنیت در این باره انجام شد و در مجموع به این نتیجه رسیدیم که باید اینترنت مناسب‌تر و بدون فیلتر در اختیار رسانه‌ها و دانشگاه‌های بزرگ قرار بگیرد.»

فیروز آبادی امیدوار است دادستان کل کشور به عنوان رییس کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، با این درخواست موافقت نموده و امکان مورد بحث را برای دانشگاه‌ها و خبرگزاری‌ها فراهم آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • علی بیات

    یکی میگه دروغه یکی میگه برای همه مردم باید آزاد باشه
    خوب حالا قراره برداشته بشه تو دانشگاه و بین مردن هم یوتیوپ بعد یه مدتی هم آزاد میشه.
    میمونه چیزای دیگه که اصلا ما نیازی نداریم موندم شما به غیر از یوتیوپ چی میخواین!!

    • sP

      یه سری سایت های دیگه هم هستن که "محتوای ویدئویی!" از یه نوع دیگه اش دارن، شاید اونا رو میخوان.. خخخخ

  • pendar

    اینا همش حرف مفته

  • pendar

    الکی میگن

  • Sam Paeez

    فقط مردم عادی خار دارن؟ چیزی که حق مسلم تمام مردم هست رو دارین چطوری با منت به قشر کمی از مردم میدید

  • dada

    فاشیست ها به خاطر حقوق اولیه منت میگذارند

  • ashkan

    گوشی این مسئولین رو نگاه کنی همشون یدونه فیلتر شکن دارن اونم نه رایگان که خدایی نکرده سرعتش کم باشه پولی میگیرن که سرعتش هم بیشتر باشه. آخه مگه آزار دارید که الکی اینهمه پول صرف فیلتر میکنید در واقع پول مردمو میریزید توی سطل آشغال.

  • arefzamiri

    دمشون گرم,,میخوان فیلتر شکن نصب کنن واسشون??

  • Black Boy

    والا اگه قرار به فیلتر بود یعنی خود خداوند نمیتونستند جلوی همه چیز های بد رو بگیرند؟ انتخاب رو گذاشتن به عهده خود انسان. اونوقت این آقایون فکر میکنند خونشون از مردم رنگینتره که برای مردم تصمیم میگیرند؟ یا عقل و شعورشون بیشتره؟ والا هیچ جای قرآن حفظ دین به ایرانی ها سپرده نشده.

    • sP

      خوب اگه انتخاب دست خود انسان باشه، در اینصورت باید نظارت هم باشه وگرنه هرج و مرج میشه و هر کسی هر قلطی دلش میخواد میکنه و اگه نظارت باشه اونوقت میگن دارن ازمون جاسوسی میکنن... تکلیف خودت و بعد تکلیف مسئولین رو مشخص کن بی زحمت!

    • mohammad_hasani

      تنها افرادی هستند که نظم و قانون طبیعت و خلقت رو بر هم میزنن ، فیلتر ،تفکیک جنسیتی و خیلی چیزای دیگه

  • Hamid

    انگار بورسیه خارج دادن
    خو یه فیلتر رو کم کردین دیگه
    نهاید خرجش یه فیلتر شکن بود دیگه
    حدقل استفاده اینترنت رایگان بهشون بدین

  • Saeed_S22

    رسانه ها همینجوریش به همه جی دسترسی دارن...
    تو صدا سیما پر ماهواره هست و انواع اقسام شبکه های اونطرفی رو دارن تماشا میکنن برا خودشون

    • علیرضا عابدی

      اونا بیکار نیستن به دو دسته تقسیم میشن به عده تحلیل گر سیاسی هستن نگاه میکنن برای تحلیل یه عده برای مقابله با اون ها در آستانه داخلی با شناخته بشن تا بشه مقابله کرد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی