ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین رندرهای منتسب به موبایل پرچمدار هوآوی Mate 10

تا کنون اطلاعات اندکی پیرامون پرچمدار بعدی هوآوی یعنی «Mate 10» منتشر شده و تنها می دانیم که محصول مورد بحث، از یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه های اندک و یک چیپست کایرین 970 ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۲۴ مرداد ۱۳۹۶  |  ۲۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا کنون اطلاعات اندکی پیرامون پرچمدار بعدی هوآوی یعنی «Mate 10» منتشر شده و تنها می دانیم که محصول مورد بحث، از یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه های اندک و یک چیپست کایرین 970 بهره خواهد برد.

حال رندرهایی از میت 10 منتشر شده که طراحی دستگاه را نشان داده و در کنار این رندرها، اطلاعات تازه ای از مشخصات فنی تلفن مورد بحث نیز به دست رسیده است.

هوآوی میت 10 به لنز لایکا مجهز شده است

بر اساس اطلاعات جدید، هوآوی میت 10 از یک نمایشگر 6.1 اینچی با کیفیت QHD بهره می برد و برای تصویربرداری، به یک ماژول دوربین دوگانه با لنزهای لایکا، لرزشگیر اپتیکال و فلش دوگانه مجهز شده، و سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی و زیر همین مجموعه قرار گرفته است.

در قسمت زیرین دستگاه نیز شاهد حضور درگاه USB-C و اسپیکرهای استریو هستیم که البته به دلیل عدم وجود تصویر از قسمت بالایی میت 10، نمی توان با قطعیت گفت که هوآوی جک 3.5 میلیمتری را در این محصول حذف کرده است.

از نظر سخت افزاری علاوه بر چیپست کایرین 970، احتمالاً شاهد حضور رم 6 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی نیز خواهیم بود که انرژی دستگاه نیز از طریق یک باتری 4000+ میلی آمپری تأمین خواهد شد.

گفتنی است بنا بر گزارشات بعضی از منابع، هوآوی قصد دارد پرچمدار جدید خود را در ماه اکتبر و با قیمتی بیش از 1000 دلار معرفی کند که البته، احتمال تعیین چنین رقمی از سوی کمپانی مورد بحث غیر منطقی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • soheil

    دوربینش که کامل تخته و این عالیه
    دکمه شاتر هم داره چه جالب

  • loganlegend

    پشتش حال بهم زنه

  • hossein dehghan

    عالیه

  • Mr. Saxobeat

    خیلی گوشی قشنگی هست این توش شکی نیست.ولی آدم باید مغز یه حیونی رو خرده باشه که برای یه گوشی که نهایتا دو سال اپدیتش کنه بیاد هزار دلار پول بده
    از اون گذشته این چه وضعی هست حاشیه کم کردن اینقدر هزینه داشته؟مگه اپولو هوا میکنن میخوان اینجوری قیمت گذاری کنن؟
    میدونم طراحی برد و اینا سخت میشه و هزینه داره ولی نه با این قیمت. من از اون روزی میترسم اینا به یه انقلابی توی باطری برسن قیمت گوشی هاشون بالای دو هزار دلار بشه قربون پول خودمونم برم هر روز داره بی ارزش تر میشه یهو دیدی پول یه پراید نو به قیمت امروز باید بدیم برای یه گوشی ???

  • hosss021

    هواوی پرچمش بالاست

  • @digi_phone

    از نظر من از الان نوت۸روشکست داده خیا لتون تخت
    چون از پردازنده کایرین ۹۷۰استفاده میکنه

    • Hamid Ahmadnia

      بهترین و کم نقص ترین تراشه اسنپ هست، من خودم از اسنپ استقبال میکنم

    • علیرضا عابدی

      غیر ممکنه هرگز به پای نوت8 نمیرسه هواوی همیشه یک سال از سامسونگ عقب بوده

    • MADPASHA

      خودت خندت نگرفت

  • Chris Redfield

    قشنگه، ولی مردم برای آیفونشم به زور حاضر میشن ۱۰۰۰ دلار بدن، چه برسه به هوآوی :/

  • heydar hejazi

    خوشتله..... ولی خب کسی 1000دلار نمیده برای مشخصاتی که تو سایر رقبای قویتر هست.. حتما کمتره و اگه کمتر باشه میرزه.. مثلا 200دلار ??

مطالب پیشنهادی