ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات و رندرهای جدید اکسپریا XZ1 یک روز قبل از رونمایی رسمی

بر اساس شایعات قبلی، سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA (که همین حالا در برلین در حال برگزاری است) سه مدل جدید از موبایل های اکسپریای خود را معرفی کند که قدرتمندترین آنها، XZ1 خواهد ...

محسن خوشنود
محسن خوشنود منتشر شده در ۸ شهریور ۱۳۹۶  |  ۱۸:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بر اساس شایعات قبلی، سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA (که همین حالا در برلین در حال برگزاری است) سه مدل جدید از موبایل های اکسپریای خود را معرفی کند که قدرتمندترین آنها، XZ1 خواهد بود.

البته همان طور که احتمالاً می دانید، کنفرانس سونی فردا ساعت 15:30 برگزار می شود و حالا کمتر از یک روز مانده به مراسم رسمی، رندرها و بعضی از مشخصات پرچمدار مورد بحث منتشر شده که XZ1 را با رنگ آبی نشان می دهد.

اکسپریا XZ1 احتمالاً در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه می شود

پیش از این رندرهایی از نسخه صورتی پرچمدار جدید سونی نیز منتشر شده بود که در کنار رنگ های آبی و مشکی، گزینه های مشتریان را تشکیل می دهند. علاوه بر رنگ جدید، سایر مشخصات ظاهری منطبق بر تصاویر قبلی بوده و باید اذعان کرد که حاشیه های نمایشگر XZ1 با توجه به سایر رقبای حاضر در بازار، بیش از حد ضخیم هستند.

لازم به ذکر است «Roland Quandt» افشاگر معروف که رندرهای جدید را در توییتر منتشر کرده، از وزن 156 گرمی و ضخامت 7.4 میلیمتری دستگاه نیز گفته و اظهار کرده موبایل XZ1 از یک نمایشگر 5.2 اینچی HDR با رزولوشن 1080p و باتری 2700 میلی آمپری برخوردار است.

در ادامه رندرهای مربوط به نسخه مشکی رنگ را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • اگه قصدش فروش این گوشیه
    بنظرم بازار رو میبازه

  • MohamadReza

    برا سونی متاسفم واقعا ر ی ده. برم بکم اس ۸ ببینم بشوره ببره پایین

  • علی موثق

    یه دوره ای به طراحی تکراری سامسونگ ایراد میگرفتن

    • loganlegend

      سامسونگ کارش تو تبلیغات خوبه و کلی خرج میکنه آون موقعه با طراحی تکراری هم کلی میفروخت اما 1_2 سالیه طراحیش خوب شده انصافاً هرچند اس8 درازه اما خب برای بی حاشیه بودند این طول لازمه

  • loganlegend

    لنز این یکی بزرگتر شده یه خبرایی تو دروبین هست

  • loganlegend

    سونی شوخیش گرفته بنظرم بابا zxp عالی بود دیگه باطنی فقط میخاست این آخر فصلی حاشیه هارو حذف کنی برای مدل جدید نمیدونم ژاپنی ها فازشون چیه

  • ‌شکور حسین

    پشتشو عوض کرده
    جلوشم عوض کنه خوب میشه

  • امیریاری

    اجری دیگر

  • reza sm

    من z5 premium دارم حاشیش از این کمتره |:
    سونی به جای اکسپریا باید اسم گوشیاشو بذاره آجریا. نفرت دارم از موبایلم

  • Mostafa8p

    جان خودم سونی داره به عمد مسخره بازی درمیاره

  • amirhesamsheikhi

    لیاقت اونایی که از سامسونگ بدشون میاد همین بنجله

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی