ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واکمن NW-ZX300 سونی
تکنولوژی

سونی واکمن NW-ZX300 را در IFA معرفی نمود

بسیاری ضخامت موبایل اکسپریا XZ1 را بیش از اندازه زیاد می دانند. حال باید دید نظر آنها در خصوص واکمن جدید سونی یعنی NW-ZX300 چیست. البته ما با یک تلفن هوشمند سر و کار نداریم، بنابراین به ...

محمد مافی‌ها
محمد مافی‌ها منتشر شده در ۱۰ شهریور ۱۳۹۶  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بسیاری ضخامت موبایل اکسپریا XZ1 را بیش از اندازه زیاد می دانند. حال باید دید نظر آنها در خصوص واکمن جدید سونی یعنی NW-ZX300 چیست.

البته ما با یک تلفن هوشمند سر و کار نداریم، بنابراین به نظر نمی رسد در اینجا ضخامت زیاد بدنه چندان مهم باشد. به خصوص اگر این ضخامت خبر از بهره مندی ابزار موسیقی مذکور از یک باتری غول پیکر بدهد.

چنین شرایطی در خصوص NW-ZX300 نیز صدق می کند. چرا که در طراحی داخلی قطعات سخت افزاری آن تلاش شده تعادلی منطقی میان کیفیت پخش موسیقی و ظرفیت باتری برقرار شود.

این روزها که موبایل ها تا حد بسیار زیادی جای پخش کننده های موسیقی همراه را گرفته اند، سازندگان چنین ابزارهایی حالا تنها با هدف جذب خریداران خاص و عاشقان موسیقی خالص اقدام به تولید محصول می کنند. کسانی که به هیچ وجه با تجربه معمولی شنیدن موسیقی روی موبایل ها کنار نمی آیند.

واکمن جدید سونی نیز دقیقاً همین اهداف را دنبال می کند. بدنه آلومینیومی علاوه بر ایجاد ظاهری لوکس و مقاوم، نویز کمتری را نیز در پخش موسیقی نیز منجر خواهد شد. استفاده از سیم هایی از جنس فیبر نوری نیز در این دستگاه برای کاهش هر چه بیشتر مقاومت و افت سیگنال جایگزین سیم های مسی معمول شده اند.

مهندسین برای کاهش هر چه بیشتر تداخل امواج و نویز، محل قرارگیری باتری را به طور کامل از مدارات اصلی جدا کرده اند. علاوه بر این یک خازن مجزا نیز برای ایجاد بالاترین کیفیت صوتی و جلوگیری از پراش مغناطیسی امواج درون هر یک از هدفون ها تعبیه شده است.

در آخر نیز باید به خروجی صدای بالانس شده در NW-ZX300 اشاره کرد که با مجزا سازی منابع تولید صوت برای هر یک از گوش ها صدایی شفاف و با کیفیت را برای کاربر به ارمغان می آورد.

تمام موارد بالا سبب می شود که واکمن جدید سونی بتواند بالاترین کیفیت صوتی را که می توان از یک ابزار پخش موسیقی همراه انتظار داشت در اختیار شما قرار دهد.

محصول جدید سونی از فایل های صوتی با فرمت PCM در نرخ ۳۸۶ کیلوهرتز و همچنین فرمت محبوب MQA برای استریم موسیقی پشتیبانی می کند.

بهره مندی از این همه امکانات سبب شده تا واکمن مدل NW-ZX300 قیمتی برابر با ۷۰۰ دلار داشته باشد. این محصول از اواخر مهر ماه در دسترس خریداران خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیرحسین میزانی

    ۷۰۰ دلار؟
    یکم زیادی گرون نیست؟

  • jamalifar

    من موخوام *_*

  • Destiny

    یه کلاس خاصی داره با این آهنگ گوش کردن هر چند معنی نداره هم اینو و هم یه گوشی رو همزمان تو جیبت اینور و اونور ببری.
    اگه مثله قبل سری واکمن رو با اون w دوست داشتنی بیاره رو یه گوشی خاص شاید توجیه پذیرتر باشه

  • shs77

    این واکمن خیلی عالیه بدنه آلومینیومی داره دکمه هاش هم روکش پلاتین دارن
    دو تا پورت خروجی صدا هم از طلای خالص هست که کیفیت رو بالاتر میبره

    برای عاشق های موسیقی عالیه

  • shs77

    "بسیاری ضخامت موبایل اکسپریا XZ1 را بیش از اندازه زیاد می دانند."
    آقای مافی ها لطفا قبل از نوشتن مطلب یکم در موردش تحقیق کنید!
    ضخامت XZ1 که از اکثر پرچمدار ها کمتره و 7.4 میلیمتره!!

    • حسين صالحى

      "بسیاری" رو از کجا آوردین نویسنده عزیز؟!!!! نکنه از اون بسیاریهایی هست که نویسندگان دیجیاتو نظر شخصی شون هست و به بقیه تعمیم میدن؟!!!!!

  • navidkalkali

    یادش بخیر 10سال پیش که گوشی نداشتم واکمن داشتم.نمیدونستم هنوزم داره تولید میشه و پیشرفت کرده

  • مهدی

    این یه محصول حرفه ای هست.
    با گوشی قابل مقایسه نیست

  • Rivekan

    به نظرم خریدن یک گوشی با چیپ صدای اختصاصی بیشتر با عقل جور در میاد.

    • Mahdi Bouzarjomehri

      #مثلن v30 الجی

  • Mr. Saxobeat

    منم یکی از همون عاشقان خالص موسیقی هستم بیش از پنجاه درصد کارم با گوشی شنیدن موسیقی هست. اتفاقا بنظر من هم کسی که به موسیقی خیلی علاقه داشته باشه باید یک دستگاه پخش موسیقی داشته باشه ولی نه با این قیمت!!!
    شاید این یک موزیک پلیر حرفه ای باشه و خیلی پیشرفته تر از ایپاد باشه اما با این قیمت توجیح پذیر نیست بشخصه ترجیح میدم همون ایپاد رو بخرم

  • ɯɐɥpı

    داداشم. تو متن گفته که این واسه عاشقان خالص موسیقیه. هرکسی نمیخره

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی