ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آیفون 10 در نمایش برخی اپ ها مشکل دارد؟

هیجان انگیز ترین موبایل سال های اخیر اپل، یعنی آیفون X قرار است به زودی وارد بازار شود؛ ولی به نظر می رسد اندازه غیر معمول نمایشگر این اسمارت فون برای برخی از اپلیکیشن ها ...

علی باقرزاده
علی باقرزاده منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۳۹۶  |  ۱۰:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هیجان انگیز ترین موبایل سال های اخیر اپل، یعنی آیفون X قرار است به زودی وارد بازار شود؛ ولی به نظر می رسد اندازه غیر معمول نمایشگر این اسمارت فون برای برخی از اپلیکیشن ها غریبه باشد.

به تازگی ویدیویی منتشر شده که نشان می دهد اپ اینستاگرام، به خوبی در نمایشگر نشان داده نمی شود و خصوصاً بخش بالایی آن درست در نمایشگر قرار نمی گیرد.

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که مشکلات اپ ها در آیفون 10 مطرح می شود. پیش تر یکی از توسعه دهندگان با سابقه اپ های iOS که 8 سال تجربه تولید اپلیکیشن را دارد، اعلام کرده بود در آزمایش هایی خود که در این تلفن هوشمند انجام داده به مشکلات بسیاری در حالت اجرای عمودی اپ ها بر خورده و البته اشکالات در حالت اجرای افقی حتی بیشتر هم بوده.

یکی از کاربران انجمن Reddit نیز اعلام کرده که این مشکلات به دلیل API جدید اپل است و به دنبال آن حتی در زمان عرضه آیفون X به بازار نیز بسیاری از کاربران با برخی اپ ها به مشکل بر خواهند خورد.
در هر حال برای تجربه اپ ها در اسمارت فون پرچمدار اپل باید تا زمان ورود آن به بازار، یعنی 12 آبان ماه صبر نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • HasanHoseinPoor

    یه گزینه احتمالا هست به اسم ears آون تیکه های بالا رو کامل نوار سیاه میکنه

  • میلاد

    اسمش رو نمیشه مشکل گذاشت که انقدر گندش میکنید
    با یه اپدیت حل میشه

    • Roger

      همه مشکلا با یه اپدیت حل میشه

  • bahram Shademanpo

    عجب فیلم مزخرفی بود
    سی ثانیه اول و آخر فیلم تبلیغات بود یک ثانیه هم فیلم از صفحه آیفون
    خداییش این ارزش دیدن داشت؟

  • آیفون کلا مشکلل داره آشغال ترین گوشی که تا الان دیدم

    • dariush eghbali

      آخی...انشاله پول دارمیشی میخری..غصه نخور

  • amir khani

    طبیعی هستش و با اپدیت برنامه ها با صفحه نمایش مچ میشه

  • ali zade

    مشکل خیلی زود حل میشه ، مهم اینه که کار به انفجار نمی‌کشه و تو پروازها بردنش ممنوع نیس

    • Hamid Ahmadnia

      ایفون 8 ولی باطریش باد میکنه، این باد نکنه خوبه

  • جانی سینز علیه کریتوس

    اون بریدگی بالای آیفون10مشکل ساز میشه.

    • میلاد

      اسم قطع بود ؟ :|

مطالب پیشنهادی