ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید و بی رحمانه The Last of Us Part II را تماشا کنید

دقایقی پیش کمپانی سونی در جریان هفته گیم پاریس نمایش تازه ای از The Last of Us Part II را پخش کرد که گرچه اطلاعات خاصی مانند تاریخ عرضه را مشخص نمی کند، اما قطعاً ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۸ آبان ۱۳۹۶  |  ۲۰:۵۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دقایقی پیش کمپانی سونی در جریان هفته گیم پاریس نمایش تازه ای از The Last of Us Part II را پخش کرد که گرچه اطلاعات خاصی مانند تاریخ عرضه را مشخص نمی کند، اما قطعاً ارزش دیدن را دارد و ما را یکبار دیگر به دنیای بی رحم بازی می برد.

در این نمایش، خبری از الی یا جوئل نیست و در عوض کاراکتری تنومند و ناشناخته را مشاهده می کنیم که توسط یک گروه مذهبی به ظاهر افراطی به دام افتاده و جهان بازی، بسیار سیاه تر از نسخه پیشین به نظر می رسد. حداقل در این نمایش، انسان ها به ساده ترین امکانات دسترسی دارند و کلیکرها را به نام «شیاطین» می شناسند.

نمایش The Last of Us Part II قطعاً بهترین نمایش امروز بود اما کمپانی سونی از چندین بازی دیگر، از جمله بازی تازه استودیوی SuckerPunch رونمایی کرد و نمایش هایی از بازی های God of War ،Detroit: Become Human و Monster Hunter پخش کرد. در ادامه، تریلر جدید مورد انتظار ترین بازی سونی و پلی استیشن 4 را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Sahand

    بازی های سونی همه چرتن .بعد از سه چهار سال ادم رو معتل میکنه بعد میاد تو دو روز تموم میشه .

  • mohammad

    عااالیه

  • thelastofus

    نسخه ۱ که خیلی عالی بود هیچ وقت یادم نمیره بهترین بازی که انجام دادم

  • arsalan_ashhadi

    بهترین نمایش قطعا detroit become human بود

    • جانی سینز علیه کریتوس

      بهترین نمایش گاد بود.چون میدیدمش یاد عمو میفتادم.?

  • bijan jahan

    دیگه برای یه بازی خوب خیلی باید صبر کرد . خداییش چهار پنج سال زیاده . شماره یک سال 2013 اومد

    • جانی سینز علیه کریتوس

      مورد داشتیم بازیه سال2008اومده.هرچی هم میگن ادامشو بسازین طرف نمی سازه.بعد میگین چهار پنج سال زیاده؟!

  • bijan jahan

    عالی بود

  • amir khani

    انحصاری سونی فوق العادن بازی ک یه کنسول موفق میکنه نه سخت افزار

  • Mr.Mohammad

    دم سازنده ها جیز دلم تنگ شده بود

  • alig

    اوه اوه،بی رحمانه یه چی اونورتره:|
    سخت منتظرشم بیاد?

  • Farzad FJ

    عالیه عالیه متاش میشه بالا 90

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی