اچ تی سی از U11 پلاس با نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرد
زمان زیادی طول کشید ولی بالاخره اچ تی سی هم یک موبایل با حاشیه نمایشگر اندک معرفی کرد. U11 پلاس یک موبایل با نمایشگر سوپر ال سی دی ۶ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ ...
زمان زیادی طول کشید ولی بالاخره اچ تی سی هم یک موبایل با حاشیه نمایشگر اندک معرفی کرد. U11 پلاس یک موبایل با نمایشگر سوپر ال سی دی ۶ اینچی و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ و نسبت ۱۸ به ۹ است که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. هیچ دکمه فیزیکی در قسمت جلویی نمایشگر قرار داده نشده و اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی موبایل جای دارد.
به عنوان دوربین پشتی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراپیکسل ۳ با فناوری لرزشگیر اپتیکال داریم که گشودگی لنز آن برابر با f/1.7 است. به فناوری فوکوس خودکار اولترا اسپید مجهز شده و یک فلش دوگانه LED دارد. با استفاده از این دوربین می توان فیلم برداری 4K با کیفیت صدای Hi-Res داشت یا اینکه می توان گزینه فیلمبرداری 1080p به صورت ۱۲۰ فریم را انتخاب کرد.
در قسمت جلویی نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۵ درجه و گشودگی f/2.0 را داریم. U11 پلاس بدنه ای مقاوم در برابر گرد و غبار دارد و می تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری دوام بیاورد.
قسمت پشتی دستگاه طراحی مشابهی به U11 دارد ولی بخش جلویی یکی از اولین های اچ تی سی محسوب می شود. در داخل دستگاه یک چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ به انضمام ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (در مدل پیشرفته تر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) داریم. با طراحی جدید، اچ تی سی درگاه میکرو اس دی را هم حذف نکرده. در برخی مناطق این موبایل دو سیم کارته ارائه می شود.
وظیفه تامین انرژی این موبایل نیز توسط باتری ۳۹۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از فناوری کوییک شارژ ۳ کوالکام پشتیبانی می کند. این موبایل از اندروید ۸ به همراه رابط کاربری HTC Sense بهره می برد. قابلیت Edge Sense که فشار به بدنه دستگاه را تشخیص می دهد نیز در U11 پلاس قرار دارد. جالب اینکه جک هدفون ۳.۵ میلی متری از دستگاه حذف شده است.
قیمت این موبایل در اروپا ۷۹۹ یورو اعلام شده و قرار نیست در ایالات متحده آمریکا به فروش برسد. در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید:
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.







یعنی جوری این Htc ها از چشم مردم افتاده که نصف قیمت هم گوشی هاش رو بده باز مردم مردد میشن. یعنی همیشه تا اسم htc میاد آدم یاد خرابی گوشی میوفته
این گوشی عالیه
آون بالا و پایین حاشیه نیست پس چیه؟
چی بگیم دیگه، والا خوشبینانه هم نگاه کنیم نقطه تمایزی نسبت به بقیه نداره، فقط میشه به رابط sense توجه کرد، سخت افزار و حافظه و رم و... که همش با بقیه اندرویدیا بکی شده،
داداش یعنی شما میگی نوت هشت یا آیفون هشت از این خوشگلترن یعنی نوت هشت رو خوشگلم حساب کنی جای اثر انگشتش مشکل داره حالا میخوای ایراد بگیری مثلا بگو سامسونگ جک هدفون داره ولی خداییش ظاهرش اصلا بد نیست بقیشم سلیقس.
با توجه به نوع شغلم در محل کار (که البته فروشنده موبایل نیستم) با اکثر گوشی ها 7 سال میشه سر و کله زدم بین دو تا سیستم عامل ios که مختص فقط به برند اپل هسش و اندروید که تنوع برند داره، باید عرض کنم گوشی های آیفون و سامسونگ فقط و فقط برند خوبی هستن ولاغیر
چه HTC و چه سونی و... به یک نحوی هرکدوم مشکل مختص به خودشون رو داشتن، HTC یک زمانی عالی بود ولی الان متعصفانه در حال حاضر یک قسمت از گوشی رو که بهش میرسه قسمت دیگه رو ازش غافل میشه، برای مثال شکل بد ظاهری این گوشی u11 پلاس ، که ظاهرا گوشی خیلی تاثیر داره در خرید، گوشی های پیکسل هم به همین مشکل دچار هستن متاسفانه با عملکرد خوب نرم افزاری و سخت افزاری ظاهر زیبایی ندارن، گوشی سونی هم که به لطف شرکت سونی با آپدیت های ایراد دار عمدا به مرگ تدریجی دچارشون میکنه
ظاهر که سلیقه است
شما هم به جای بقیه نمیتونی نظر بدی
اون کلمه متاسفانه هستش
من خودم سونی دارم و تاحالا از آپدیتاش بدی ندیدم.ضمنا همون سامسونگی که سنگشو به سینه میزنین هنوز اسپیکر استریو نداره و اپلم ده تا آپدیت میده تا گند یه آپدیتو پاک کنه.
دوستان یه سوال بعضی سایتا نوشته بود اون کویل پشتش شارژ وایرلسه بعضیا نوشته بودن NFC هست شما نفهمیدید چیه???
حاجی اگه این بدون حاشیه است پس حاشیه دارش چیه?
حاشیه به شرطی که اسپیکر استریو باشه لازمه و بشخصه مقداری حاشیه رو با اسپیکر استریو ترجیح میدم. در ضمن مقداری حاشیه برای خوش دستی لازمه و کیبورد زیاد بیاد پایین تایپ کردن معظل میشه. این مقدار حاشیه رو ترجیح میدم باشه. خصوصا لبه پایین. در کل میگم این گوشی اسپیکرش استریوس خیلی فرق میکنه با اسپیکر ابکی بقیه گوشیها.
دوستان به نظرتون کی با گارانتی رسمی وارد ایران میشه؟
یادتون هست یو ۱۱ کی با گارانتی اومد؟
شاید درنگاه اول فکر کنید با یو یازده فرقی نداره اما صفحه نمایشش بهبود داشته و حالا از استاندارد hdr10وگاموت رنگی گسترده پشتیبانی میکنه صداش نسبت به یو یازده 30درصد از نظر بلندی افزایش داشته و البته کیفیتشم افزایش یافته خصوصا ووفرش که البته به لطف اندازه ی بزرگترش نسبت به یو یازده هست همچنین حالا از صدای باکیفیت 24بیت به صورت وایرلس هم پشتیبانی میکنه از لحاظ نرم افزاری هم ارتقا داشته و با اندروید اوریو به همراه نسخه جدید سنس عرضه میشه که تغییراتی مثل اضافه شدن edge launcher و سوایپ به بالا برای رفتن به منوی اپلیکیشن ها و سوایپ به پایین برای باز شدن نوار ناتیفیکیشن هاست که همگی برای آسان شدن کار با یک دست هست خصوصا این که صفحات 18:9 بلند هستند و کار کردن باهاشون سخت تره به خصوص برای ناتیفیکیشن ها .باتریشم که 4000 شده که عالیه. دوربینم اون طور که تو سایت اچ تی سی نوشته ارتقا داشته که باید منتظر بررسی ها بود هر چند دوربین خود u11 هم عالیه.حتی استاندارد ضد آبشم بالاتر رفته و IP68 شده بلوتوث 5 هم از ابتدا فعاله .به علت کم شدن خمیدگی شیشه رویی احتمالا مقاومتشم افزایش داشته . کم شدن حاشیه رو هم اضافه کنید که تقریبا به 80درصد رسیده فقط پردازندش همونه که اونم هنوز نسل جدیدش معرفی نشده البته جایی خوندم کوالکام پردازشگر تصویر جدیدی برا دوربین و صفحه اش ساخته که دقیقا مطمئن نیستم ازش.ممنون