تکنولوژی
کامپیوتر چیست؛ آگهی ویدیویی تازه اپل با محوریت آیپد پرو را تماشا کنید
اپل می گوید که با آیپد پرو و iOS 11، در حال نزدیک شدن به جهانی «پسا-کامپیوتر شخصی» هستیم و تبلیغ ویدیویی تازه اپل هم به این موضوع اشاره دارد. تا ثانیه های پایانی این ...
شایان ضیایی منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰
مطالب پیشنهادی
هیچوقت لبتابجای پی سی رو نمیگیره و هیچوقت تبلت جای لبتاب رو نمیگیره
درسته داره قویتر میشه لوازم ها اما این ها برای همه بخش هاست
پی سی قدرتش همیشه از لبتاب هم قیمت خودش بیشتره...لبتاب هم همینطور در مقابل تبلت..شما یه هزینه ای داری میدی برای کوچک شدن وسیله...خیلیا براشون این ملاک نیست میرن لبتاب میگیرن قدرت بیشتر و هزینه کمتر...از جمله خودم
ادای تنگا جلد 3 صفحه 453
توهمات اپل برای قلب کردن جنسهاش با قیمتهای فضایی... اینکارها رو که منم با یک تبلت note انجام میدم.، اما کامپیوتر کارارییش اختلاف فاحشی با تبلت یاامثال اون داره
بنظر منم این تبلیغه جواب حرف ساتیا نادلا بود.
خدایی اینا چجوری تبلیغ میسازن ماها چجوری میسازیم بشخصه منو که هایپ کرد ولی یه تبلیغ ایرانی میبینی میفهمی به شعورت دارن توهین میکنن
گوشی و تبلت و اینها ماله زندگیه انلاین و روزمرس.شما نیاز نداری هی بری پای لپتاپ و دسکتاپو فلان.تو همین سیستم هم محدودیت ها و بسته بودن اپل تو کته من نمیره.
حالا اینکه کسی دوست داره جفنگ بگه که اینا جای کامپیوتر رو میگیره خب بزار بگه.
به نظرم اپل این تیزرو در جواب ساتیا نادلا که گفته بود از یه کامپیوتر واقعی استفاده کنید ساخته. و واقعا هم کارش خوب بود. احتمالا در آینده فقط توسعه دهندهها از کامپیوتر دسکتاب استفاده کنن..
میشه گفت یک نوع کامپیوتر 350 تا زیر 700-800 حداکثر 1000 دلاری ولی درکل آیپد جای مکبوک و iMac یا لپتاپ رو نمیگیره اگه میگرفت اپل کلا" تولید مکبوک و iMac را متوقف میکرد . چون هر کدام قابلیتها و کاراییهای خاص خودشون را دارند . ipad و ipadPro با این قیمت و این قدرت سخت افزاری بهترین گزینه برای طراحی و کار با انواع و اقسام اپلیکیشنهای مخصوص آیپد از طراحی گرفته تا ادیت ویدِو و عکس و.... مولتی مدیا و...
با کمی هزینه بیشتر میشه iMac یا مکبوک پرو یا لپتاپ ویندوزی خرید که آنهم قابلیتها و ویژگیهای خاص خودشون را دارند.ولی باز هم جای هم را نمیگیرند .
هنوز تیم کوک اصرار داره بگه ایپد کامپیوتره؟کامپیوتر برای تولید محتواس.. با ایپد چه تولید محتوایی میشه.؟ داشت؟ هروقت برای ایپد کراس پک (سیستم پروگرام کردن میکرو کنترلرها) منتشر شد این یعنی میشه جای کامپیوترو بگیره وگرنه برای نقاشی کردن همون ورقو قلم بهتره، سرفیس در حال حاظر بهترین جایگزین کامپیوتره.
من خودم آیفون دارم و واقعا به نظرم iOS بهترین سیستم عامله ولی برای موبایل فقط!! من برای خیلی ها آیپد گرفتم و واقعا هرکی موبایل داره بیشتر با موبایلش کار میکنه تا آیپد اش!!! و جالبه سن بالاها بیشتر کار میکنن برای چشم هاشون و... در کل هنوز جا داره برای اینکه بگیم جای کامپیوتر رو گرفته من خوردم سرفیس پرو دارم و کارهایی که میشه با سرفیس کرد رو واقعا نمیشه با آیپد کرد
سرفس در واقع یک الترابوک لمسی با کیبورد جدا شونده است و به دلیل سیستم عامل مشابه باید با الترابوک ها و لپتاپها و مکبوکها مقایسه شود رنج قیمت هم به هم نمیخوره
اگه از لحاظ قیمت به کارایی بگیم ارزانترین سرفس 800 دلار قیمت داره که سخت افزار و کانفیگ بسیار ضعیفی داره که برای کار بسیاری از نرم افزارهای محاسباتی و.... ویندوزی ضعیفه ( core m3 ) و خریدش عقلانی نیست به جاش یک الترابوک ویندوزی قویتر میخری .در کانفیگهای دیگه هم نسبت به قیمت به کارآیی نسبت به مکبوکها و لپتاپهای قدرتمند و فوق باریک هم قیمتش حرفی برای گفتن ندارد ...
https://www.microsoft.com/en-us/store/d/surface-pro/8nkt9wttrbjk/C2HQ?activetab=pivot:overviewtab