ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی احتمالا نسبت تصویر نمایشگر موبایل هایش را در سال آینده تغییر نمی دهد

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد تغییر زبان طراحی موبایل های سونی از «OmniBalance» به «Mirai» وجود داشت و حالا خبر رسیده که احتمالا در این زبان به جای نسبت تصویر 18:9 که شرکت ...

یونس مرادی
یونس مرادی منتشر شده در ۷ آذر ۱۳۹۶  |  ۱۶:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد تغییر زبان طراحی موبایل های سونی از «OmniBalance» به «Mirai» وجود داشت و حالا خبر رسیده که احتمالا در این زبان به جای نسبت تصویر 18:9 که شرکت های دیگر در پیش گرفته اند، از همان نسبت 16:9 استفاده خواهد شد.

این خبر توسط وبلاگ معروف تکنولوژی «MobielKopen» و از طریق بنچمارک های سایت HTML5test افشا شده است. گفتنی است HTML5test سایتی است که با آزمایش مرورگر دیوایس های مختلف امتیازی را به آنها اختصاص می دهد.

در بنچمارک های لو رفته توسط این سایت موبایل هایی با پیشوند H به چشم می خورند که احتمالا متعلق به مدل های 2018 سونی هستند. لازم به یادآوری است که مدل های 2016 این کمپانی با پیشوند F و مدل های 2017 با پیشوند G عرضه شده اند.

در این تست ها رزولوشن نمایشگر به صورت 360 در 640 نمایش داده شده که البته جای تعجبی ندارد چرا که HTML5test رزولوشن دقیق را نشان نمی دهد اما با توجه به ابعاد مذکور به سادگی می توان به نسبت تصویر  16:9 در آنها پی برد.سونی معمولا دو بار در سال و در کنگره جهانی موبایل و نمایشگاه IFA از مدل های جدید خود رونمایی می کند و نزدیکترین رویدادی که این کمپانی ممکن است در آن موبایل های با زبان طراحی Mirai را معرفی کند کنگره جهانی موبایل است که بهمن ماه در بارسلونا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • سونی هم مثل نوکیا.با بازار لج می کنه و در مقابل تغییر مقاومت می کنه.ببینیم ایا سرنوشتش هم همون میشه یا با این کارا به سود میرسه.یادمه روزایی که نوکیا وقتی S2 و iPhone 4s تو بازار بودن گوشی جدید معرفی می کرد با سیستم عامل سیمبین و رزولوشن 640×360

  • Saeed Nouroozi

    خوشم میاد سونی کپی کاری نمیکنه راه خودشو میره، به دلایل زیادی هیچوقت سونی یع نصبت تصویر نامتعارف رو استفاده نمیکنه

  • ‌شکور حسین

    خوبه
    ولی یه دستی به طراحی هم بکشه خوبه

  • kamran naseri

    بهترین کارو میکنه

  • بهنام

    ایول به سونی که جَو گیر نشده

  • ZLATAN

    گوشیم سونیه با اس۸ مقایسش کردم دیدم هم اندازن ولی این سونی اینقدر حاشیه داره که...?

    • جانی سینز علیه کریتوس

      عوضش اسپیکر استریو داره چیزی که سامسونگ عرضشو نداره.

  • milad

    ۱۶:۹ بهتره
    تو ۱۸:۹ گوشی دقیقا عین گوشکوب میشه

  • milad

    16:9 بهتره

  • shiva

    اگه تغییر میداد تعجب داشت

  • MasoudZ

    سونی کلا هیچ چیز را تغییر نمیدهد?

    • LOGANLEGEN

      اره سونی راه خودشو همیشه رفته و هیچ وقت درگیر بازار نشده مثل دیگران و کپی کاری کنه حالا چه از اپل چه از بقیه و این ژاپنی بودنش رو میرسونه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی