تکذیب تلویحی بنزین 1500 تومانی توسط وزیر نفت؛ قیمت جدید بنزین در بودجه 97 دیده شده است
برخلاف شایعات چند ساعت اخیر در فضای مجازی، به نظر می رسد هنوز تصمیم دقیقی در مورد میزان و زمان افزایش قیمت بنزین و گازوییل گرفته نشده است و از این رو در برخی خبرها ...
برخلاف شایعات چند ساعت اخیر در فضای مجازی، به نظر می رسد هنوز تصمیم دقیقی در مورد میزان و زمان افزایش قیمت بنزین و گازوییل گرفته نشده است و از این رو در برخی خبرها افزایش قیمت بنزین از دی ماه، کذب محض خوانده شده است.
اما در مقابل بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت کشورمان در تازه ترین اظهارات، افزایش قیمت سوخت را تکذیب نکرده است و از پیش بینی شدن افزایش قیمت بنزین در بودجه سال 97 خبر داده است.
البته به گفته ایشان میزان افزایش پس از جمع بندی دولت به نظر مجلس نیز ارتباط دارد و هنوز تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.
در شایعات چند ساعت گذشته دو نرخ 1500 و 1200 تومن به ازای قیمت هر لیتر بنزین بسیار تکرار شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی و نرخ تورم، افزایش 50 درصدی و فروش بنزین به قیمت 1500 تومان کمی بعید به نظر می رسد.
از سوی دیگر با توجه به پیش بینی افزایش نرخ عوارض خروج از کشور در بودجه 97 که ارقامی از 220 تا 440 هزار تومان را شامل می شود، می توان گفت که پس از افزایش قیمت بنزین، هر نوع سفر اعم از داخلی یا خارجی در کشور گران تر خواهد شد و همین مسئله به نارضایتی جمعی از شرایط اقتصادی دامن زده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نه آینده ای داریم ، نه حقوقی ، نه رفاهی ، نه هیچی
خدایا فقط یه عده جوون خسته ایم
یه نگاهی هم بنداز بهمون بد نیست
خدا لعنتشون کنه
چقد ساده ایم ما اول میان میگن 1500 بعد که ذهن مردم واسش آماده شد میگن نه 1200 یا 1300 آخرش هم همین کارو میکنن دیگه صبر آدم حدی داره
فروید در کتاب آینده یک پندار میگه : هنگامی که پایه و مبنای تمدنی به رسمیت شناختن اصل اختلافات و طبقات اجتماعی باشد، یعنی آسایش و راحتی و ثروت و تنعم طبقه ای را بر اصل و مبنا و پایه کار ، زحمت و محرومیت طبقه گروهی دیگر بشناسد ،نباید امید به آن بست همچین تمدنی بتواند استقرار یافته و دستخوش انقلاب و شورش نگردد
این برای ایرانیهای تو سری خور کاربرد نداره
هرروز بیشتر از دیروز ترغیب میشم که بزارم ازین مملکت برم. دیگه واقعا چیزی نداره این کشور که بخوام بخاطرش بمونم. ما دهه شصتی ها هرجور بدبختی دیدیم که ظاهرا تمومی هم نداره. درآمدها ثابت اما قیمت ها هرروز میره بالا. من یکی کم آوردم دیگه.
داداش الان منم که 70 ام همینم
خدمت ، دانشگاه ، لیسانسه خدمت رفته ی بیکار، یا کار با حقوق 800 تومن
فقط جوونی ما دهه شصتیا سوخت و زندگیمون نابود شد . امیدوارم ببینم روزی که دمشون و بزارن رو کولشونو فرار کنن
خدا ابا و اجدادتو بیامرزه که بالاخره یکی پیدا شد حرف دل مارو بزنه!من فقط نمیدونستم چه جوری بگم چون غیر قابل انتشار بود
خدایی از اوقتی این دولت اومده روی کار ، از همه وزرا بیشتر ، وزیر ارتباطات کار کرده و انصافا هم خوب بوده . . . . . .
چرا نظرم رو نصف کردید ؟؟؟!
پس ادامهش کو ؟؟!!!!!
همیشه حق پیروز میشه یه روزه خوب میاد....(امید به خدا)
یاد کتاب قلعه حیوانات میافتم و شخصیت کلاغ که همش از سرزمین شیر و عسل حرف میزد
امیدوارم که اون روز خوب از همیشه نزدیک تر بهمون باشه...
#علی_برکت_الله
با روحانی تا ۱۴۰۰!
از گرانی نون سنگک بگیر تا دلار و بنزین و ماشین و تعرفه خروج از کشور و ...
تهش هم دیجیتاتو صبح تا شب از واردات جنس های بونجول فرانسوی تعریف می کنه!
من خودم به روحانی نقد دارم؛ ولی از کجا معلوم اگه روحانی الان نبود، تو می تونستی اینجا آزادانه نظر بدی؟بترس از روزی که بدتر از این سرمون بیاد!فقط همین!
همین روحانی که شما داری ازش دفاع میکنی، کامنت های اکانتش رو مسدود کرده!
خواهشن دم از آزادی بیان نزنید که آزادی هوقش میگیره!
اولا من خودم دارم میگم بهش نقد دارم، ازش دفاع نکردم، دوما مگه اکانتش یکی-دوتا پست داره این همه پست داره که کامنتاش بازه!برو زیر اون پستاش که کامنتاش بازه، نظر بده!
با حرف امثال شما بود که مردم به مرگ گرفته شدن تا به درد راضی بشن، در حالی که شاید اگه روحانی رای نمیآورد، شرایط بهتر بود