ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک در سال 2017 درآمدی 102 میلیون دلاری از اپل داشته است

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک، مدیرعامل اپل طی سال مالی 2017 حقوقی معادل 3.06 میلیون دلار از اپل دریافت کرده و این رقم با در نظرگیری مزایای 9.33 میلیون دلاری و سهامی به ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۷ دی ۱۳۹۶  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بنابر گزارش تازه خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک، مدیرعامل اپل طی سال مالی 2017 حقوقی معادل 3.06 میلیون دلار از اپل دریافت کرده و این رقم با در نظرگیری مزایای 9.33 میلیون دلاری و سهامی به ارزش 89.2 میلیون دلار که به عنوان پاداش در اختیار وی قرار گرفته است، به 102 میلیون دلار می رسد.

این اطلاعات اخیراً در غالب گزارشی اختصاصی و پیش از برگزاری جلسه سالانه سهام داران، به صورت رسمی توسط اپل در اختیار کمیسیون مبادلات و اوراق بهادار ایالات متحده قرار گرفته است.

به نظر اعضای هیئت مدیره اپل، تیم کوک حالا باید «برای تمام سفرهای شخصی یا تجاری» از هواپیمای شخصی استفاده کند

مدیران اجرایی اپل که از جمله آنها می توان به لوسا میستری، آنجلا آرنتس، جانی سلاشی، دان ریچیو و بروس سیول اشاره کرد، همگی پاداشی بالغ بر 3 میلیون دلار از کمپانی ساکن کوپرتینو دریافت کرده اند که در کنار حقوق اصلی و سهام پاداش، درآمد هر یک را به 24.2 میلیون دلار می رساند. آنجلا آرنتس، مدیر واحد خرده فروشی اپل به صورت خاص بیشترین درآمد را داشته و 24,216,072 دلار دریافت کرده است.

تیم کوک

علاوه بر مشخص شدن دریافتی کارمندان، در گزارش اختصاصی اپل آمده که به نظر اعضای هیئت مدیره این کمپانی، تیم کوک حالا باید «برای تمام سفرهای شخصی یا تجاری» از هواپیمای شخصی استفاده کند.

اپل این سیاست را در سال 2017 به کار گرفته است و دلیل آن «حفاظت و افزایش بهره وری» با توجه به «نقش واضح» تیم کوک به عنوان مدیرعامل ذکر شده است. طی سال میلادی 2017، پروازهای شخصی کوک هزینه ای بالغ بر 93,109 دلار داشته اند و اپل نیز 224,216 دلار دیگر صرف حفاظت از وی در این پروازها کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • Seyyed Mohammad Azarshin

    بعضی ها مسیرشون رو اشتباه گرفتنا!
    هرکی یک سلیقه ای داره. یکی گوشی های اندرویدی و یکی گوشی های اپل. حالا اینکه مدیرعامل شرکت اپل چقدر حقوق میگیره باید روی این که کدومو بیشتر بپسنده تاثیر بذاره؟؟

  • محمد رضا

    جالبه مردم تو کشورهایی دیگه مثلا از فلان مدل اپل یا سامسونگ استفاده می کنه بازی استفاده شخصی وی اینجا مثلا آیفون می خرن ۳میلیون واسه کلاس یا گلگسی نوت اینا دوستان واقعا خجالتی داره برای اینه ماها جهان سومیم هیچ جای دنیا برامون ارزش قائل نیستند چون هنوز برای برنده هایی که خودمون استفاده می کنیم جنگ و دعوا داریم

  • محمودی

    بله بعضی ها هم با هزارویک فریب بیزینسی مردم کوته فکر به خصوص بچه هارو که از تجربه و تحصیلات و عقل کمتری برخوردارند رو فریب میدن. من به شخصه پول برای آیفون نمیدم و همین ۵s رو هم خالم برای فارغ التحصیلیم خرید ولی یه پرچمدار اندروید دارم و بدون تعصب میگم که اندروید بهتره فعلا. گفتم که طرفدار هیچ برندی نیستم و به هیچ چیز تعصب ندارم چون تا این حد نادان نیستم!!! فقط سعی میکنم از عقلم استفاده کنم.

  • avogadro

    ببینید دوستان
    کسی که الکی و از روی باد معده نظر متعصبانه بده بدون تفکر و اینکه حتی یک بار تست کرده باشه (و عمدتا نظرات کسانی دیگه رو که مثل خودشن فقط تکرار کنه) به این شخص میگن عقده ای
    نه به خودش باید بر بخوره و نه اون کسی که این حرفو بهش زده میشه بیشعور
    آینه چون نقش تو بنمود راست
    خود شکن ایینه شکستن خطاست...
    اگر کسی بودی که تست کرده بودی و نظر بی طرف میدادی من دستتم میبوسیدم

  • Erfaan Zandii

    طرف اگه شعور داشت به جا مدیر عامل اپل شدن اختلاصگر میشد ۱۰ برابر اینم تو سال درمیاورد .. شعور ندارن اینا

  • محمودی

    در ضمن من طرفدار هیچ برندی نیستم چون به بعضی از برندها و یا مدل ها ایرادهای اساسی وارده.

  • محمودی

    @eima
    خوشبختانه کامنتت زیر کامنت جمالیفر موجوده که نه تنها اعتراضی نکردی بلکه ابراز رضایت هم کردی!!! ولی تا من گفتم اومدی درس اخلاق دادی!!! گفتم که خودتی! جالبه همین ماها میایم اینجا از دو رو بودن حکومت ایراد میگیریم!!!

    • eimanarenji

      شما هم توهین کن خوبه؟
      منم خودمم تو ام منی
      الان خوبه؟
      بدی بده مهم نیست کی بگه...
      شما سعی کن دیگران نباشی
      من خودم

  • eimanarenji

    کل این صفحه یه مطلب در مورد یه شرکت و مدیرش بود!!! که احتمالا لیاقتش هم داره و داشته که به حد از درآمد برسه... لابد براش زحمت کشیدن و میکشن...
    خوب من و تو و دیگران چی؟
    شما بیخودی خودت و مخالف فلان برند و طرفدار فلان برند میدونی و همه رو هم اینجوری تقسیم بندی میکنی.... نه داداش، ببین کجای کار میلنگه ببین چی شده که فکرت یا فکرامون خرابه... وگرنه این صفحه کلا ته تهش اینه این آقای کوک آدم موفقیه...
    حالا تهش چی گیر تو و آقای فلانی میاد که میای راحت توهین میکنی!؟

    • atabaei

      عزیز اینها یسری بدبخت بیچارن عقده دارن چت تر از اینحرفان که بخوای بحث کنی باحاشون نظرهای مسخرشون بخونو به فقر فرهنگی مملکتمون فکر کن و بگذر

      • جانی سینز علیه کریتوس

        ?

        • atabaei

          اره قاچ کنیش راحت تره واست، بجان جانی سیکتیر، تو بمیکی راست میگم.

  • محمودی

    @eimanarenji
    گفتم که خودتی! من این کامنت ها رو میخونم. طرفدارهای کم خرد آیفون اینهمه توهین کردن همین جمالیفر به بقیه میگه عقده ای شما خودت رو میزنی به کوچه علی چپ چیزی نمیگی!!! ولی تا یکی میگه شماها عقلتون نمیرسه و اشتباه فکر میکنید میای درس اخلاق میدی به مخالفین آیفون !!! گفتم که خودتی!

    • eimanarenji

      همه خودشونن!!!
      پسر خوب جناب محمودی!!
      من کلی گفتم نه طرفداری آقای فلانی و کردم نه اینکه شما رو کوبیدم!!
      بخون نظر من رو!
      عادت کردید نخونده و نسنجیده نظر بدید؟
      در ضمن من اگه خودمم، شما هم سعی کن خودت باشی هم برای این دنیات خوبه هم آخرتت...

  • محمودی

    @eimanarenji
    برو عمو خودتی! تا کم میارین میزنین جاده خاکی متأسفم

    • eimanarenji

      کم میاریم؟ مگه شما جایی زیاد اوردید؟ یا ما زیاد اوردیم؟ مگه مسئله کم و زیاد اوردن بوده؟؟؟؟ یا مثلا رو کم کنی بوده؟ داداش فکر کنم اشتباه اومدی سایت و باید جای دیگه باشی الان اینجایی...!!!
      شما به نظرم سعی کن یکم روی ادبیات و نحوه تفکراتت در باره دیگران بیشتر فکر کنی.. البته بعید میدونم با روحیاتت سازگار باشه.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی