ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی موبایل U11 EYEs را با دوربین دوگانه سلفی معرفی کرد

شرکت اچ‌تی‌سی امروز از چهارمین نسخه موبایل U11 با نام «U11 EYEs» رونمایی کرد که در قامت یک میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد. U11 EYEs از یک نمایشگر با نسبت ۲ به ۱ بهره ...

امیر مستکین
امیر مستکین منتشر شده در ۲۵ دی ۱۳۹۶  |  ۱۳:۵۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شرکت اچ‌تی‌سی امروز از چهارمین نسخه موبایل U11 با نام «U11 EYEs» رونمایی کرد که در قامت یک میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد.

U11 EYEs از یک نمایشگر با نسبت ۲ به ۱ بهره می‌برد که اندازه‌ای ۶ اینچی و رزولوشنی Full HD دارد. اگرچه مشخصات نمایشگر برای یک میان‌رده در سطح قابل قبولی هستند اما این پنل از تکنولوژی تقریباً قدیمی Super LCD 3 بهره می‌گیرد. حاشیه نمایشگر هم اندازه‌ای کم دارد و علت این موضوع، حذف کلید هوم و رفتن سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه است.

این موبایل به گفته اچ‌تی‌سی از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی در جلوی آن به کار رفته است که قادر به گرفتن تصاویر پرتره با حالت بوکه است. تایوانی‌ها می‌گویند که این دوربین‌های سلفی به قابلیت «ایجاد تغییر فوری در پوست» مجهز شده که باعث می‌شود کاربر آن بتواند تصاویر زیبا و شفاف‌تری از چهره خود را به ثبت برساند.

شرکت تایوانی برای این محصول خود از چیپست اسنپدراگون ۶۵۲ استفاده کرده است که در قلب آن می‌توان یک پردازنده ۸ هسته‌ای را یافت. در کنار این چیپست نیز یک رم چهار گیگابایتی قرار گرفته که برای یک موبایل میان‌رده رقم کاملاً قابل قبولی به حساب می‌آید.

اچ‌تی‌سی خبر می‌دهد که یک باتری ۳۹۳۰ میلی‌آمپرساعتی در U11 EYEs به کار برده و آن را در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و قرمز به بازار عرضه می‌کند. شرکت تایوانی همچنین از لفظ «سطح مایع» برای توضیح در مورد بدنه دستگاه استفاده کرده که اشاره به براق بودن بدنه پشتی آن دارد.

مانند سه عضو دیگر خانواده، یعنی U11، U11 پلاس و U11 لایف، این موبایل هم از فناوری یا به قول اچ‌تی سی «نوآوری» لبه‌های حساس به فشار بهره می‌برد که می‌توان وظایف مختلفی را برای آن تعریف کرد. تایوانی‌ها همچنین می‌گویند که U11 EYEs، از قابلیت USonic برای صدا بهره می‌برد و می‌تواند در حذف صدای اطراف، بهترین پروفایل شخصی را برای گوش دادن به موسیقی برای کاربر خود تهیه کند. U11 جدید همچنین در برابر آب و غبار مقاوم است.

اچ‌تی‌سی قیمت این دستگاه را در وب‌سایت خود ۱۴۹۰۰ دلار تایوان ذکر کرده که چیزی معادل ۵۰۰ الی ۵۱۰ دلار آمریکاست. با این حال مشخص نیست که تایوانی‌ها می‌خواهند این دستگاه را در چه کشورهایی عرضه کنند و در صورت ورود آن به بازار ایران، شاهد چه قیمتی برای آن خواهیم بود.

HTC
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • بهنام

    خب بیخود نیست هر سال بیشتر از پارسال میره توی ضرر این اچ تی سی
    اخه مگه کسی دیوونس ۵۰۰دلار بده اینو بخره طرف عشق اچ تی سی هم باشه خب ۳۵۰ دلار میده اچ تی سی ۱۰ میخره که ۲برابر این ارزش خرید داره

  • sahar

    با 500دلار میشه وان پلاس گرفت یا بالاترین گوشی شیائومی

  • u kh

    این چه وضعه خبر گذاشتنه در مورد این که super LCD 3 و قدیمی بودنش اظهار نظر کردین بعد یه عکس از گوشی نذاشتین ،ننوشتین که دوربین دو گانه سلفیش توانایی تشخیص چهره و بازگشایی گوشی با در دست گرفتنشو داره یا افکتایarاش در حالی که تمرکز این گوشی رو همینه حتی از باتری3930 میلی آمپریش هیچی ننوشتین حالا اگه هواوی بود میشد باتری غول آسای 4000 میلی آمپری.

  • Mohammad Golmohammadi

    گرونه

  • u kh

    این چه وضعه خبر گذاشتنه در مورد super LCD 3 و قدیمی بودنش اظهار نظر کردین بعد یه عکس از گوشی نذاشتین ،ننوشتین که دوربین دو گانه سلفیش توانایی تشخیص چهره و بازگشایی گوشی با در دست گرفتنشو داره یا افکتایarاش در حالی که تمرکز این گوشی رو همینه حتی از باتری3930 میلی آمپریش هیچی ننوشتین حالا اگه هواوی بود میشد باتری غول آسای 4000 میلی آمپری.

  • Gol pesar

    حداقل 4 عكس كه بزارين

    اين چ مدل خبر گذاشتنه

    اصن از روبروش هيچ تصوير كاملي نيست

    نسبت 2 به 1 داره!؟

  • مهدی

    کاش اسنپ ۶۶۰ میزد

  • 123456

    پخ خخخخخخ

  • MasoudZ

    طراحیش بسیار ضعیف و ابتدایی

    • مرگ بر ساندیس خور

      لابد آیفون 10خوبه با اون بریدگی جلوشو دوربین وزغیش.

  • MasoudZ

    طراحیش بسیار ابتدایی و ضعیف

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی