ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریچارد یو مدیرعامل هوآوی: پایان بسیاری از سازندگان موبایل نزدیک است

ریچارد یو مدیر عامل بخش محصولات مصرفی هوآوی روز گذشته در بارسلون اسپانیا به روی استیج رفت تا از تازه ترین محصولات این شرکت شامل نسخه جدیدی از Matebook و چند تبلت جدید رونمایی کند. ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۷ اسفند ۱۳۹۶  |  ۱۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ریچارد یو مدیر عامل بخش محصولات مصرفی هوآوی روز گذشته در بارسلون اسپانیا به روی استیج رفت تا از تازه ترین محصولات این شرکت شامل نسخه جدیدی از Matebook و چند تبلت جدید رونمایی کند.

او در خلال صحبت هایش اظهار داشت که شرکت های فعال در حوزه ساخت تلفن های هوشمند باید برای باقی ماندن در عرصه رقابت سرمایه گذاری های سنگینی انجام دهند و از آنجایی که تنها شمار معدودی از این شرکت ها می توانند درآمدزایی کنند انتظار می رود که این صنعت عاقبت به سمت یکی شدن پیش برود.

ریچارد یو در ادامه صحبت هایش اظهار داشت: هر شرکتی که در تاریخ ده ساله صنعت تلفن هوشمند کمتر از ده درصد بازار را از آن خود کرده باشد در حال زیان دهی است.

هواوی جایگاه سوم جهانی را از نظر تولید موبایل در اختیار دارد

لازم است اشاره کنیم که هم اکنون هوآوی جایگاه سوم جهانی را بعد از سامسونگ و اپل در میان تولید کنندگان مطرح موبایل در اختیار دارد و طبق اعلام موسساتی نظیر IDC و Strategy Analytics در سه ماهه چهارم سال مالی قبل توانسته ۱۰.۲ درصد از این بازار را از آن خود کند.

وی صحبت هایش را اینطور ادامه داد:

در آینده تنها سه تا چهار فروشنده می توانند در این صنعت باقی بمانند و شاید این تعداد کمتر از چهار باشد. او به این نکته اشاره کرد که مدتی است شرکت های کوچک تر چینی در حال حل شدن در این بازار هستند و به زودی تعداد بیشتری از آنها ناپدید می شوند. به گفته او این شرکت ها پول کافی برای سرمایه گذاری در حوزه های تحقیق و توسعه، بازاریابی و برندینگ ندارند تا نامشان را در سطح جهانی مطرح کنند.

ریچارد یو گفت: اگر سهم بازارتان کمتر از ده درصد باشد آنگاه دیگر سودزایی ندارید. سهم بیشتر از ده درصد یعنی دخل تان با خرج تان یکی است و بالغ بر ۱۵ درصد یعنی از این راه درآمد دارید.

وی اشاره کرد که کسب و کار موبایل هوآوی در سال اخیر سی درصد رشد داشته و امسال این رشد حتی سریع تر هم می شود. به گفته او هوآوی می تواند امسال یا سال آینده نامش را به عنوان بزرگ ترین سازنده موبایل در دنیا مطرح کند و جایگاه نخست جهانی را به دست آورد.

البته باید یادآور شویم که روز گذشته هیچ موبایل جدیدی توسط این شرکت معرفی نشد و در مقابل آنطور که چینی ها اعلام کرده اند پرچمدار آتی شان با نام P20 قرار است ماه آینده در رویدادی جداگانه در پاریس رونمایی شود و در آنجا یو قصد دارد پرده از نوآوری هایی «بزرگ و جسورانه» در زمینه تکنولوژی دوربین کنار بزند.

یو همچنین خاطرنشان کرد که نخستین موبایل پشتیبانی کننده از نسل پنجم شبکه های مخابراتی هوآوی در سه ماهه سوم یا چهارم امسال به بازار می آید و به احتمال زیاد این دستگاه به خانواده میت تعلق دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • unknown457

    توی صنعت موبایل هیچ برندی شکست نمیخوره اونایی که باید میخوردن خوردن و رفتن ولی اکثرا ادامه دادن و به نتایج برتری نسبت به برند های اول و دوم دنیا به دست اوردن

  • M

    اگر همین یک نکته را درک کرده بودند روی ساخت گوشی glx سرمایه ها را تلف نمی کردند.
    همین طور خودروسازی های مان باید به نکته توجه کنند.
    سهم بازار اندک وقتی که حجم بازار هم رو به رشد نیست عاقبتش زیان دهی است.

  • فرزاد هواوی پرست

    نظرات چرا گذاشته نمیشه؟

  • فرزاد هواوی پرست

    دوستان درگیر نشین الان تو بازار بیشترین جوایز اهدایی مال شرکت هواوی هست و از سامسونگ پیش گرفته و در ضمن بنده بالشخص دیدم تو نمایندگی ال جی کارکنانش یا هواوی دست دارن یا اپل پس این نشون میده حتما هواوی اینطوری ادامه بده از سامسونگ تکرار کننده و ال جی مشنگ ساز بیشتر میفروشه چون من چندسال قبل اینو گفته بودم و بازم میبینیم ثابت شد

  • soheil

    خرید اکثر مردم به سمت گوشی هایی میره که تعدادش توی یه مغازه بیشتر باشه و فروشنده اونو پیشنهاد کنه ، فروشنده هم وقتی ببین فروش هوآوی زیاد شده ، هواوی معرفی میکنه ...
    پس حرفش یه جورایی درسته

  • soltani

    اقای sina zakeri اونجوری ک شما از الجی دفاع تمام قد میکنین فک نکنم پسره رییس شرکت الجی کنه

    • Mehdi

      فک کنم واسه این بنده خدا یه گوشی الجی اقساطی گرفتن دیگ ول کن ماجرا نیس:)))

  • saeed jld

    در حال حاضر حرف اول رو بحث برندینگ میزنه ،مثلا همین ایران خودمون ۵۰ درصد گوشت های هوشمند دست مردم برای شرکت سامسونگه (یکیش خودم)اون هم بخاطر اسمش نه لزوما کیفیتش ولی در آینده به نظرم نکته اصلی برای بقا یه شرکت اول بحث نوآوری در تولیده دوم قیمت رقابتی نسبت به سایر رقبا هستش

    • M

      اگر مردم را کور و بی عقل فرض کنیم برندینگ و تبلیغات حرف اول رو می زند.

  • hassan

    حقیقتو گفته واقعا هواوی همین الانم بخاطر سیاست های آمریکاس که به جایگاه اول نرسیده نمیذارن بره تو خاک آمریکا سامسونگ و اپل بیشتره فروششون تو آمریکاس
    درباره بقیه شرکتا هم درست گفته الجی و اچ تی سی که دارن دست و پا میزنن ولی نمیتونن بیان بالا سونی هم که رسما کشید کنار از رقابت و گفت برا رقابت گوشی نمیسازم
    و در جواب اون دوستمون که گفته گوگل میتونه سیستم عاملشو انحصاری کنه باید بگم گوگل خیلی بیشتر از اندروید درآمدزایی میکنه تا از ساختن گوشی چرا باید کاری کنه که براش ضرر داشته باشه

  • Gol pesar

    اينقدر مغرور!؟

    اميدوارم روزي پايان اين كمپاني هاي پررو و بي اخلاق چيني رو ببينم...

  • LOGANLEGEN

    #حرف حق تلخه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی