ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی موبایل کنسل شده «جی 7» را در کنگره جهانی موبایل امسال به نمایش درآورد

تا به امروز شایعات از این موضوع حکایت داشته اند که موبایل بعدی سری G ال جی تحت عنوان «جی 7» شناخته نمی شود و این کمپانی کره ای در میانه توسعه پرچمدار بعدی، تمام ...

شایان ضیایی
شایان ضیایی منتشر شده در ۱۰ اسفند ۱۳۹۶  |  ۱۰:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به امروز شایعات از این موضوع حکایت داشته اند که موبایل بعدی سری G ال جی تحت عنوان «جی 7» شناخته نمی شود و این کمپانی کره ای در میانه توسعه پرچمدار بعدی، تمام کارهای قبلی خود را کنار گذاشته و از نو آغاز کرده است. اما امروز خبرگزاری Ynet ویدیویی منتشر کرد که موبایل به نام جی 7 (با نام رمز نئو) را به نمایش می گذارد.

دقیقاً مشخص نیست این دیوایس، همان موبایلی است که ال جی تا چند ماه دیگر عرضه خواهد کرد یا کره ای ها صرفاً مشغول نمایش ابداعات خود در کنگره جهانی موبایل 2018 بوده اند. Ynet می گوید جی 7 نمایشگری 6 اینچی از نوع OLED داشته و از نسبت ابعاد 19.5:9 و بریدگی کوچکی در بخش بالایی بهره می برد.

دوربین سلفی دستگاه، تصاویری 8 مگاپیکسلی به ثبت می رساند و در پشت نیز دوربینی دوگانه با دو سنسور 16 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت به چشم می خورد. علاوه بر این، چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام در نقش قلب تپنده این دیوایس ظاهر می شود و از دیگر مشخصات آن می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ایوان بلس، خبرنگار VentureBeat و یکی از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی می گوید که این دستگاه، همان دیوایسی است که عرضه اش کنسل شده و اضافه می کند که ال جی دو موبایل Q7 و V35 و یک ساعت جدید را نیز در کنگره جهانی موبایل برای خبرنگاران به نمایش درآورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • sina

    خوبه واقعا بعضی ها چی میگن اولین گوشی بدون حاشیه رو که همین الجی معرفی کرد که g6 بود بعدش بقیه زدن حالا بعد میان میگن کپی کرده بعدشم این عکس اصلا معلوم نیس که مال کدوم مدل از گوشیهای الجی بوده .

    • soltani

      شیاومی،اولین گوشی بدون حاشیه بود،البته قبلش شارپ زده بود ولی ن ب این کاملی

  • ed salvatore

    از اسنشال کپی کرده چقدر شبیه اسنشال فونه :))))))))

  • امیرحسین

    خاک تو سرش. خجالت هم نمیکشه اینجوری کپی زده. همون بهتر کنسل شد.

مطالب پیشنهادی