ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نصب دوربین روی لباس پلیس
تکنولوژی

نصب دوربین روی لباس هزار مامور پلیس پایتخت

پس از نصب دوربین در معابر شهری و خودروهای پلیس حالا نوبت به لباس ماموران رسید تا نصب دوربین BWV روی لباس آنها انجام شود. «سردار محمد کریم بیات» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ...

پگاه طوسی
پگاه طوسی منتشر شده در ۹ مهر ۱۳۹۷  |  ۱۰:۵۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پس از نصب دوربین در معابر شهری و خودروهای پلیس حالا نوبت به لباس ماموران رسید تا نصب دوربین BWV روی لباس آنها انجام شود.

«سردار محمد کریم بیات» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تلاش است تا در سطح وسیع‌تری از تجهیزات و امکانات به روز و کارآمد استفاده کند، اظهار کرد:

«در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر از مأموران پلیس پایتخت در مناطق مختلف تهران از لباس‌های فرمی استفاده می‌کنند که مجهز به دوربین است.»

وی در ادامه توضیح داد که تجهیز شدن مأموران به این تجهیزات از چند جهت می‌تواند مؤثر و مفید باشد. اول آنکه خود مأمور در برخورد با مردم مراعات کرده و رفتار بهتری نشان دهند و دوم اینکه با توجه به تصاویری که از این دوربین‌ها به دست می‌آید می‌توان پاسخی داشت برای بسیاری از کلیپ‌ها و فیلم‌های گزینشی که توسط افراد سودجود به منظور حاشیه سازی منتشر می‌شود.

چنانکه مشخص است استفاده از تکنولوژی‌های روز برای ماموران پلیس که دائما در حال برخورد با متخلفان هستند بسیار ضروری به نظر می‌رسد چراکه می‌تواند موجب کاهش خشونت در رفتار دو طرف شود.

نصب دوربین از سال‌ها قبل روی لباس ماموران انتظامی در بیشتر کشورها مرسوم شد و البته مورد استقبال قرار گرفت. برای مثال حدود ۴ سال قبل با کشته شدن یک نوجوان آمریکایی به ضرب گلوله ماموران و ابهام در نحوه درگیری مقتول با پلیس، استقبال نیروهای پلیس آمریکا از نصب و به همراه داشتن دوربین‌ روی لباس‌های‌شان افزایش یافت و چند روز بعد از این حادثه از هر ۶ مامور، یک نفر روی لباس خود دوربین نصب کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ABCD EFGH

    این موضوع برای اینه که فردا اگه کسی که پلیس رو کتک زد و تهدید کرد، مدرکی علیهش باشه.

  • enrix

    به شرطی که از سرکار و سربازش تا سرتیپ همه استفاده کنن حین ماموریت و کار! نه اینکه بیخیال بازی در بیارن! در این صورت عالیه

  • sina jam

    حالا ما که میدونیم برا چیه ولی باشه شمام به روز و مدرن? ?

  • Bardia Ath

    البته هدف از نصب دوربین روی لباس ماموران در ایران امنیت و برخورد درست یا مردم نیست شناسایی و سرکوب هستش

    • Reza Asadi

      دقیقا به همین فکر میکردم بیشتر به ضرر ملت هست !

مطالب پیشنهادی