ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کار ساخت آنچارتد بعدی آغاز شده است

طی سال های اخیر، کنسول‌های سونی همیشه میزبان بازی‌های پر هزینه با روایت داستانی سینمایی بوده‌اند؛ اتفاقی که ظاهرا در پلی استیشن بعدی و با انتشار قسمت جدید آنچارتد ادامه خواهد یافت. در آگهی استخدام ...

شایان کرمی
شایان کرمی منتشر شده در ۱۰ دی ۱۳۹۷  |  ۱۴:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طی سال های اخیر، کنسول‌های سونی همیشه میزبان بازی‌های پر هزینه با روایت داستانی سینمایی بوده‌اند؛ اتفاقی که ظاهرا در پلی استیشن بعدی و با انتشار قسمت جدید آنچارتد ادامه خواهد یافت.

در آگهی استخدام جدید سونی، درخواست استخدام یک طراح کاراکتر برای قسمت بعدی یک فرنچایز با روایت داستانی سینمایی این کمپانی داده شده است. با توجه به عبارت «قسمت بعدی» می‌توان حدس زد که این بازی به احتمال زیاد به نسخه بعدی از سری آنچارتد مربوط می شود.

البته، عناوینی مانند اسپایدرمن، گاد او وار و لست آو آس هم از چنین روایتی در داستان خود بهره می‌برند ولی با توجه به آن که از دو فرنچایز ابتدایی، به تازگی نسخه جدیدی منتشر شده و The Last of Us Part 2 هم در همین نسل عرضه می شود، به احتمال زیاد این بازی اسرار آمیز همان قسمت جدید آنچارتد است.

آنچارتد

بسیاری با عرضه آنچارتد 4 به این نتیجه رسیدند که کار این مجموعه حداقل در میان مدت به پایان رسیده است اما ناتی داگ با ساخت Uncharted: Lost Legacy نشان داد که این مجموعه هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سران سونی پیش از این هم بارها روی این نکته تایید کرده بودند که آن‌ها در نسل بعد هم به ساخت بازی‌های داستان محور و تک نفره ادامه خواهند داد. پلی استیشن 4 امسال شاهد انتشار انحصاری‌های موفقی مثل اسپایدرمن و God of War بود که هر دو آن‌ها موفق به کسب جوایز زیادی از نظر مراسم و سایت‌های مختلفی شدند.

شما به ساخت ادامه کدامیک از فرنچایزهای سونی علاقه‌مند هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehranium

    دم سونی و اکتیویژن گرم که کراش رو دوباره برگردوندن ولی منتظر گاد او وار و انچارتد هستم، The Show 19 هم دوست دارم بیاد ولی لست او اس رو خوشم نمیاد

  • Saeed Nouroozi

    بیصبرانه منتظر لست او آس ۲ و ادامه گاد او وار بعدی هستم
    یه نیم نگاه امیدوار کننده ای هم به پادشاه کوجیما دارم

مطالب پیشنهادی