چرا سایتهای دانلود فیلم و سریال بسته شد؟ [تماشا کنید]
احتمالا اخبار این روزها و بلایی که سر سایتهای دانلود فیلم آمده را از ویجیاتو خواندهاید، اگر هم نخواندهاید نگران نباشید، در این ویدئو، زیر سه دقیقه مروری جامع و کوتاه به وقایع پیش آمده ...
احتمالا اخبار این روزها و بلایی که سر سایتهای دانلود فیلم آمده را از ویجیاتو خواندهاید، اگر هم نخواندهاید نگران نباشید، در این ویدئو، زیر سه دقیقه مروری جامع و کوتاه به وقایع پیش آمده داشتیم تا بفهمیم دقیقا چه شد، چرا اینجوری شد و در نهایت احتمالا کار به کجا خواهد کشید: آیا کاربران به تورنت کوچ خواهند کرد یا حاضر هستند با پرداخت هزینهای حق اشتراک از سایتهای دانلود فیلم و سریال خریداری کنند و آنها را به این روش زنده نگه دارند و مدیران این سایتها نیز پی مشکلات احتمالی قانونی را به تن بمالند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اکثر این سایتهای استریم داخلی هیچ ارزشی برای کپی رایت قائل نیستند فقط دنبال انحصار و کاسبی هستند فیلمهای خارجی و... رو از جای دیگه مفتی دانلود میکنند در صورت نیاز یا آنرا دوبله میکنن یا زیرنویس بهش میچسبونن جالبه در بعضی دوبله ها محتوای آنرا سانسور و تحریف میکنند بعد میگن حمایت از کپی رایت و اینجور مزخرفات! (اگه محتوای این سایتها فقط داخلی باشه کپی رایت معنی داره و درسته ولی برای محتوای خارجی حرف چرتی بیش نیست)
در سینماهای داخل هم که فیلمهای روز دنیا پخش نمیشه که ملت برن ببینن...
نتفلیکس هم که دسترسی ایران رو نبسته خود بلکه این جماعت دسترسی مردم به نتفلیکس قطع کرده اند و گرنه اگه ما هم دسترسی به نتفلیکیس و سایتهای مشابه را داشته باشیم مثل اکثر مردم دنیا به جای دانلود فیلم و سریال و ... با اشتراک ماهیانه پایین هر محتوایی که بخواهیم از طریق نتفلیکس و .... از رده سنی پایین تا بزرگسال با کیفیتهای مختلف در اختیارمونه..و پولی هم به این مفتخورها و لاشخورهای داخلی نمیدیم ....بزرگترین مشکل و بدبختی ما این مزخرفات ایدئولوژیکه که همه چیز را به گند کشیده... و گرنه همه چی به مرور قابل حله
اول بگم که من هیچ ارتباطی با نماوا و فیلیمو ندارم (البته از هر دو اکانت دارم و به لطف تورنت در جوونی آرشیو خوبی از سینمای جهان جمع آوری کردم) اما درد اینجاست که اون دسته از کاربرانی که شمشیر رو برای نماوا و فیلیمو از رو بستن، اطلاعاتی در مورد کسب و کارهای آنلاین ندارن. اونها از ROI و نرخ ریزش و هزینه های جانبی و KPI چیزی نمی دونن. خیلی ساده میان به یه کسب و کار انگ می زنن و تلاش می کنن تا ارث نداشته ی پدرشون رو با خشم و تنفر از اون سرویس دهنده بگیرن. در صورتی که اون سرویس دهنده ذره ای به زندگی اونها کاری نداره، همه اش تلاش می کنن تا در روند کسب و کارش خللی ایجاد کنن. اینو من هر روز می بینم و با پوست و استخوونم تجربه اش کردم. شاید باور نکنید، اما هزینه ی ورود و ثبت نام یک کاربر برای نماوا (اگر اشتراک رو خریداری کنه)، شاید (حدس می زنم) از پولی که اون کاربر برای یک سال استفاده از سرویس پرداخت می کنه بیشتره! سعی کنید از بالا همه چیز رو ببینید و تنها منافع خودتون رو لحاظ نکنید.
راستش اون ادمین سایت دانلود که اسمی از نماوا برد، خواسته یا ناخواسته پای VOD ها را به چیزی باز کرد که ربطی بهشون نداشت. هنوز هستن کسایی که ماجرا رو از چشم نماوا می بینن. پیش از اینکه تاینی به وجود بیاد، ما از تورنت فیلم دانلود می کردیم. خبرهایی می رسید که سرورهای پایرت رو در بلژیک یا سوئد یا شرق آسیا گرفتن و یه بخش زیادی از محتوا از بین رفته. اما یادم نمیاد مثلا به پلیس بلژیک حمله کرده باشیم یا به نتفیلیکس یا ناشرهایی مثل کلمبیا و یونیورسال توهین کرده باشیم (اون زمان ناشرها از پلیس می خواستن تا دیتاسنترهای اصلی تورنت رو جمع کنن که پایرت ها (دزد دریایی) معروف ترین هاشون بودن)
مردم ایران از خودشون متنفرن! برای همین رفتن توی اکانت نتفلیکس و ناشرها، زیرآب نماوا رو زدن. این واقعیته. همین حالا زیر کامنت ها به هم فحش میدن. نمیدونم این حجم از تنفر بین کاربرهای ایرانی برای چیه! اما نکته اینه که سرویس هایی مثل نماوا و فیلیمو با سختی زیادی دارن کار می کنن و نیاز به حمایت جدی دارن. حمایتی که حقشونه و باید بیشتر از حمایتی باشه که ما نثار سایت های دانلود غیر قانونی می کنیم.
نظر من اینه که تا به حال دنیای واقعی برامون تحفه ای نداشت حداقل با فیلم و گیم و رویا پردازی زنده بودیم....گیم که شد خداتومن مونده بود یه فیلم دیدن برامون که اونم خدارو شکر مسئولین براش چاره ای اندیشیدن که تو این خراب شده فیلمم نتونیم ببینیم....دیگه یا باید فرار کنیم از اینجا یا خودکشی چیزی کنیم گرچه فکر نمیکنم اون دنیام این زالو صفتا دست از سرمون بردارن
خب تا دیتاسنتر های باکیفیت وارز خارجی وجود داره چرا داخلی!(از دید دارنده سایت) دوما تا تورنت وجود داره چرا سایت های واسط؟ (از دید کاربر)
خیلی ها قادر به خرید دیتا سنتر از خارج نیستند ...
البته کمتر کسی تمایل به خرید یک دیتاسنتر داره! فوقش سرور از یه دیتاسنتر میخرن
برای برخی خبر مثل استخوان است و اینها هم یک مشت سگ هار هستند که باید به خبر حمله کنند
امروز خواستم یک انیمیشنُ دانلود کنم که دوستی ها نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه فصل اولشُ داشت با کیفیت فول اچ دی
لع @$نت*)&بع
اگه به گیر دادنه صدا و سیمای ایران تا الان کلی فیلم و سریال خارجی پخش کرده و هنوزم پخش می کنه که همشون با قوانین جمهوری اسلام مغایرت دارن ولی چون از خودتون هستن کسی کاریشون نداره
اگه به سانسور کردن هست تاجایی که من می دونم طبق قوانین اسلامی زن باید قرص صورتش معلوم باشه و موچ دستا و بقیه جاهاش پوشیده و مرد هم باید لباس تقریبا یخورده گشاد بپوشه و نباید عضلاتش قابل نمایش باشه و همینطور سینه های مرد
تمام اینا خلاف قوانین جمهوری اسلامی هست
درضمن من مخالف سانسور نیستم اما نه هر سانسوری
اینا ایرادی نداره چون بنفعتون ولی پستان گرگ تحریکتون می کنه
خودتونم نمی دونید چه مرگتونه حرف از یکتاپرستی میزنید ولی مخلوق خدارو به اندازه خوده خدا و حتی بیشتر می پرستید
خدا مثال زده که فقط چشم پوشوندن کافی نیست باید آگاه بود منظور مثال همون مردی که فقط شانه ها و گردن یک زنُ دید و گردنش خشک شد از بی ظرفیتی
همین کارارو با خودتون می کنید که عقده ای شدید و همتون دچار جنون جنسی میشین و حتی یک مگس ماده از کنارتون رد شه تحریک میشین و باردارش می کنید
1نفر مثلا جوان اگر تمام عمرش یک میکروب وارد بدنش نشده باشه و یکبار هم مریض نشده باشه با خوردن یک میوه نشسته کارش به جایی می رسه که به کما میره ولی اون کسی که صدها بار مریض شده سوسک از رو نونش رد میشه با همون نون لقمه میزنه یا غذای فاسد شده می خوره ولی هیچیش نمیشه
اگه به تحریک شدنِ که وِت شدن دونگی تو بارون خودش کلی تحریک آمیز بود
درضمن مشخصه شخصیت خودتم مثله لورد ویدر هست
از دیجیاتو خواهش میکنم مانع انتشار نظراتی بشه که به کاربران یا عقایدشون توهین می کنه. اونهم وقتی که این نظرات نه از روی آگاهی، بلکه از روی تنفر و خشونته.
خیلی خوشحالم که میبینم دارین مثل چی میسوزی از اینکه مردم دیگه مثل قبل نیستن و فکر میکنن و میفهمن بلا نسبت مثل شما نیستن که فقط از بالا غذا بخورن و از پایین دفع کنن
عقل و شعورت در همین حده همین که کامنت شمارو الان ریپلی کردم میدونم باعث خوشحالیته چون شما صبح که پا میشی میگی وای امروز برم کجا ادرار کنم اها برم اون سایت زیر پستای دیجایتو
الحق که تروریست بودن از سرو روی شماها میباره فقط فکر این هستین که با دنیا بد باشین خوبه که هیچ کشوری هم قبول تون نداره مزدور
مشکل ما اینه خیلی از افرادی که پست های کلیدی دارن توی کشور اصلا سواد اون کار رو ندارن چه برسه به صلاحیت
بخدا ما اصلا راضی نیستیم به زحمت که بخوان محتوا تولید کنن یا سانسور کنن و ارشاد و فلان یه شب مرز باز کنن بگن هرکی میخواد بره مال خودتون باشه ایران خسته شدیم دیگه به همون خدایی که میپرستینش
به هیچ چیز وطنی نباید اطمینان کرد.حتی هاست ها.
فیلم هاتون رو هم از تورنت یا سایتهای خارجی دانلود کنید
چون مملکت بی صاحبه شب خواب نما میشند صبح یکجا رو میبندند
دقیقا ، زیر نویس هم از subscene بگیرید.