سخنگوی دولت: احتمالا تا یکی دو روز آینده اینترنت در برخی استانها وصل خواهد شد
سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور مسئولان مرتبط با اجرای «طرح اصلاح قیمت بنزین» ضمن اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در کشور تاکید کرد که احتمالا اینترنت برخی استانها تا فردا به حالت ...
سخنگوی دولت در نشست خبری با حضور مسئولان مرتبط با اجرای «طرح اصلاح قیمت بنزین» ضمن اشاره به برخی مشکلات پیش آمده در کشور تاکید کرد که احتمالا اینترنت برخی استانها تا فردا به حالت قبل بازخواهد گشت.
«علی ربیعی» در این نشست بار دیگر اعلام کرد که قطعی اینترنت جهانی در کشور به دستور شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته و درباره آن چنین توضیح داد:
«وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود اما وقتی سنگ در خیابان ها خالی می شد و از طریق اینترنت اطلاع رسانی میکردند، شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی مشکلی ندارند.»
به گفته ربیعی این قطعی اما تا فردا در برخی استانها برطرف خواهد شد: «تا یکی دو روز آینده انشاءالله اینترنت برخی استانها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.»
پیشتر یک منبع آگاه در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که این قطعی ۲۴ ساعت به طول خواهد انجامید مگر آنکه تمدید شود و با توجه به صحبتهای ربیعی به نظر میرسد این تمدید لااقل تا فردا در برخی استانها صورت گرفته است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حرف نزنید.
ظاهرا قصد ندارند حالا حالا ها پاشونو بردارند – بقران کارداریم ازبیکاری خسته شدیم – اینقد ترسیدن جاتو خیسته بلاخره وصل میشه اونوقت چی شما بی تدبیری بماچه خودتون ریخیتین بهم کارخودتونه – م یذره ایمان داشتم اینم گرفتین -پروژمون رو گیت مونده بخدا – ی مچ پیرمرد رفتن راهپیمایی ک چی بگید خریم سوار شدید
نمیدونم فاز اون بیشرفی که نشسته کامنت های مردمو دیس لایک میکنه چیه
به رییس ات بگو هم بنزین رو گرفتی ازمون هم اینترنت رو با این کار
کجا میشه امن صحبت کرد و تبادل اطلاعات کرد الان؟ اصلا میشه؟
هیچ جا
سه روزه دارم آخرین فیلم از دختر یک سالم رو نگاه میکنم و حسرت دیدنش رو میخورم. ?
لعنت به اون قسمتی که ما رو انداخت ایران . لعنت به این تاریخ به دنیا اومدنمون. با 28سال سن نه زن داریم نه کار داریم نه زندگی داریم. توی کشورهای دیگه جونای همسن من به فکر دلارن؟ به فکر بنزینن؟ به فکر اینترنت قطع شدشون هستن؟ دغدغه های ما نیازهای اولیه هرکسی توی دنیاست و اصلا بحثی روش نیست.
الان اوضاع اینجور شد ک نمیدنم نگران گرونی بنزین باشم یا قطع اینترنت؟! اول بنزین رو گرون کردن بعد ب بهانه تظاهرات اینترنت رو قطع کردن الان هم ک میگن وصل میکنن انگار دارن منت سر ما میذارن و توقع دارن همه گرونی بنزین رو فراموش کنن چرا چونکه اگه هر کاری کنن باز یا برق یا گاز یا آب یا اینترنت رو محدود میکنن....?♂️
ولی فراموش نکنیم اگه اینترنت وصل شد ک هنوز بنزین گرونه شده و ما ب هیچ حقی نرسیدیم...
اینترنت نیاز هر شخصی است و این طرز حرف زدن اصلا درست نیست . هر دانشجویی به اینترنت نیاز داره و این کار سانسور و قطع کاری دیگه ته توهینه :)
احتمالا!
احتمالا?
احتمالا?