ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینترنت ADSL در تهران و چند کلان‌شهر به حالت عادی برگشت

بعد از گذشت ۱۶۳ ساعت از قطع اینترنت بین‌الملل، گزارش‌ها حکایت از این دارد که اینترنت ADSL تهران و چند کلان‌شهر دیگر به اینترنت جهانی متصل شده و حالا کاربران می‌توانند به اینترنت بین‌الملل دسترسی ...

آرش پارساپور
آرش پارساپور منتشر شده در ۲ آذر ۱۳۹۸  |  ۱۵:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

بعد از گذشت ۱۶۳ ساعت از قطع اینترنت بین‌الملل، گزارش‌ها حکایت از این دارد که اینترنت ADSL تهران و چند کلان‌شهر دیگر به اینترنت جهانی متصل شده و حالا کاربران می‌توانند به اینترنت بین‌الملل دسترسی داشته باشند.

در لحظه انتشار این خبر هم سامانه نت بلاکز که گزارش قطعی اینترنت را در سراسر جهان منتشر می‌کند، اعلام کرده است که بعد از ۱۶۳ ساعت از آغاز قطعی ارتباط ایران با شبکه جهانی، حالا ۶۴ درصد شبکه در ایران آنلاین شده است.

فارغ از اتصال اینترنت ADSL و ثابت، شنیده می‌شود که فردا اینترنت همراه هم در بسیاری از شهرها دوباره به حالت عادی برخواهد گشت. از سوی دیگر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسانی مانند اینستاگرام و واتس اپ که قبل از اتفاقات اخیر در دسترس بودند، همچنان و بعد از عادی شدن شرایط، قابل دسترسی هستند.

در پی ناآرامی‌هایی که ابتدای هفته گذشته بر سر افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور اتفاق افتاد دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت بین‌الملل از شنبه شب (۲۵ آبان) به نحو قابل ملاحظه‌ای ابتدا مختل و سپس قطع شد.

آیا دسترسی شما در شهر محل سکونت‌تان، از طریق شبکه پهن‌باند ثابت به اینترنت بین‌الملل به حالت عادی برگشته است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (197 مورد)
  • M.Regnant

    قزوین کل اینترنت ها قطع.... هنوز.... 5 آذر

  • Hamid

    بابا اینترنت شیراز رو وصل کنید دیگه

  • bigcoach

    شهریار - اندیشه - پارس آنلاین قطع و هیچکس پاسخگو نیست - ایرانسل نتش قطع و یه ربع پشت اپراتور موندم کسی جواب نداد!همچنان قطع!انقد دلم میخاد اونایی که نتشون وصل شد و ازینجا خدافظی کردن دوباره نتشون قطع شه برگردن.اینایی که نتشون وصل شده حقشونه نتشون باز قطع شه و برگردن اینجا،بی وفایی هم حدی داره.انقد معرفت داشته باشید اونایی که نتتون وصل شده بیاید اینجا ماهایی که نتمون قطعه رو تنها نزارید و تا وقتی نتمون وصل نشده تنهامون نزارید.

  • Ali moghtadery

    آقا کسی td-lte ایرانسل تو شیراز وصل شده؟

  • Kavehofkaveh

    #عدالت دوستان به جمع ما پیوندید تا دیگه جرعت نکنند اینترنت رو روی مردم ببندند #عدالت
    edalatirkkir@

    • rshrsh

      عدالت که زیاده به ضعفا نمیرسه

  • رضا

    همدان هنوز قطعه ای خدا لعنتتون کنه
    تازه یه وبسایت راه انداخته بودم فک کنم نابود بشه

  • reza30670

    کرج های وب وصل شد

  • ♡_♡

    آسیاتک شیراز قطع هست:(

  • kohzad

    طبق گفته ی رفیقام بوشهر از دیروز نت adsl درست شده اینجا فقط مونده نت همراه ها که سرعتشم یه کم کند میشه تو بعضی موارد

  • مهدی

    اصلاحیه .کرمانشاه اسباتک الان وصل شد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی