ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس سازمان بسیج: اکانت فیک در شبکه‌های اجتماعی نداریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با رد شایعاتی مبنی بر وجود اکانت فیک اعضای سازمان بسیج در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد که جدا از این مساله، شایعه افرادی که پول می‌گیرند و برای بسیج در فضای ...

آرش پارساپور
آرش پارساپور منتشر شده در ۲ آذر ۱۳۹۸  |  ۱۷:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با رد شایعاتی مبنی بر وجود اکانت فیک اعضای سازمان بسیج در شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد که جدا از این مساله، شایعه افرادی که پول می‌گیرند و برای بسیج در فضای مجازی فعالیت می‌کنند نیز نادرست است چرا که بسیج نیازی ندارد تا از این قبیل اقدامات انجام دهد.

سردار «غلامرضا حسینی» در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری تسنیم درباره موارد مختلفی صحبت کرده و در خلال این گفتگو درباره مرکز ماهر بسیج نیز صحبت به میان آورده‌ است؛ مرکزی که به گفته حسینی قرار است با استفاده از فناوری روز و همکاری با وزارتخانه‌های مختلف، اقدامات مثبتی انجام دهد. او همچنین درباره فعالیت‌های بسیج در حوزه سایبری نیز صحبت کرده است:

«امروز فضای مجازی یک موضوع بسیار گسترده ای است. اقشار فرهیخته، دانشمند، نخبه و جوانان مان حضور گسترده ای در فضای مجازی دارند و این ها فرزندان این ملت هستند. ضریب نفوذ اینترنت در کشور ما بسیار بالاست و بخش قابل توجهی کاربر اینترنت در ایران وجود دارد که بخش زیادی از آنها بسیجی و انقلابی هستند و انگیزه دارند و نیازی به اکانت فیک ندارند و اگر همه فعال باشند اتفاق بسیار ویژه ای خواهد افتاد. نیروهای انقلابی در فضای مجازی حضور دارند و حضورشان قطعا توسعه پیدا خواهد کرد. قطعا نیروهای انقلابی از فناوری ارتباطی استفاده می کنند.»

سردار حسینی تاکید کرده که بسیجی‌ها را کسی سازماندهی نمی‌کند و خودشان به شکل خود جوش به شبکه تقسیم می‌شوند؛ شبکه‌ای که حالا در فضای مجازی نیز حضور پیدا کرده است: «قطعا حضور بسیج در فضای مجازی بسیار گسترده تر از تصور دشمنان است و لزومی به استفاده از اکانت فیک نیست. اینکه عده ای را استخدام کرده و پشتیبانی مالی کنیم که در فضای مجازی فعالیت داشته باشند، به هیچ عنوان این اقدام را انجام نداده و نیازی به این اقدام نداریم.»

او معتقد است وقتی می‌توان با اکانت واقعی و مردمی در شبکه‌های مجازی فعالیت و تولید محتوا کرد، نیازی به داشتن اکانت فیک برای اعضای بسیجی نیست. او این روش استفاده از اکانت فیک را به منافقین نسبت داده و تاکید دارد که افکار عمومی چنین شایعاتی را باور نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور فضای مجازی را یک عنصر نقش آفرین در دنیای امروزی تعریف کرده و تاکید کرده که بسیج باید بهره‌برداری صحیحی از این فضا داشته باشد: «معتقدیم اینترنت در کشور ما باید اینترنت پاک باشد و این اعتقاد را با صراحت بیان می کنیم زیرا همان هایی که خودشان خالق این فناوری هستند می گویند ما اجازه نمی دهیم فرزندانمان به راحتی از هر نوع فناوری و هر نرم افزاری استفاده کنند و آنها این موضوع را طبقه بندی و مدیریت کرده اند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • nexaen

    دقت کردین نوشته های آرش پارساپور همشون اینجورین؟ از زمانی که عضو دیجیاتو شده داره مطالب رژیم رو زیر پوشش تکنولوژی به مخاطب تزریق میکنه. آرش پارساپور این پولا خوردن نداره.

    • Ehsan Karami

      باید خودمون دست بکارشیم
      تو دعوا حلواپخش نمیکنن، شما نزنی میزنت.
      ديدی وقتي گاردی ها میان کاری ندارن شما بودی یا نه بی‌رحمانه همه رو میزنن تر و خشک رو میسوزونن.
      خلاصه که گشتاپو با او بگیر و ببند ریخت این ها که نوپو و ایپو میپو هن

  • mostafa_darvari

    خودش از ریشه و بنیان فیک

  • pouya_zara

    آررره!!
    منم ی لاکپشت سخنگو دارم? ?

  • srb90

    وقتی همچین پستی رو میزارید کامنتای درخورش رو هم تاب بیارید
    وگرنه خیلی بهتره که این پست رو حذف کنید از سایتتون انگار اومدی روزنامه کیهان میخونی

  • Mr. J

    راست میگه عمه منم مادر ترزا بود. البته من بنده خدا رو عمه ترزا صداش میکردم.

  • آریا

    قطعا همینطوره حق با شماست
    ما هم باور مردیم چشم
    این اینترنت صاب مرده رو وصل کنید

  • mohammad2000a

    فقط یک نمونه از کار های بزرگ بسیج یا همون قرار گاه سازندگی خاتم سد گتوند بود که فاجعه زیست محیطی درست کرده برای غرب کشور و حدود یکصد میلیارد دلار ضرر زده تا الان ...هر جا بسیج باشه ....

  • Ahmad

    وقتی سیل و زلزله میاد بسیج در صحنه هست وقتی جنگ میشه برای دفاع از کشور بسیجیها جون میدن تا کشور دست اجنبی نیفته برای آباد کردن روستاها و مناطق محروم تنها قشر بسیج بدون دریافت پول به کمک ملت میرن ، اما تنها قشری که توهین میکنن سرتاپا فرنگی و اروپایی هستن و ادعای ایرانیگری میکنن روغنفکرها هستن عجیب نیست،؟!!!!!!

    • HhMojtaba666

      دادا همه ایران زندگی میکنیم،یا شما ایران زندگی نمیکنی.
      این حرفای تکراری فقط تو پایگاه خریدار داره برای یکی مثل خودت

    • alireza۲۰۶۹

      پس این Ahmad چیه, این خودش یه اکانت فیکه?

    • milad

      همتون?

    • Mojtaba Love

      جدی میگی؟ پس اون همه زلزله زده که هنوز تو چادر و کانتیر زندگی میکنن چرا اون از بسیج حمایتی نشدن؟

      • srb90

        من جوابشو پر و پیمون دادم دیجی پاک کرد فقط مونده بود از زحمت و فداکاری مردم به اسم خودشون بهره برداری کنن

      • alireza۲۰۶۹

        تازه دارن بیرونشون میکنن و کانتینرهاشونو پس میگیرن

  • mohamadali

    برگرفته از داستان میمون ها پرواز میکنند...

  • behnam98

    توجه شمارا به این خبر جلب میکنم:
    entekhab.ir/002633

    ساماندهی هزار گردان سایبری!!
    یعنی دستکم 400 الی 500 هزار نفر
    حداقل 1 تا 3 میلیون اکانت فیک
    حقوق اینا از کجا تامین میشه؟
    یه عده از همه جا بی خبر هم مدام تو توییتر نظرسنجی میزارن و تصور میکنن نتایج واقعی هستش!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی